Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o pomoc w kupnie grand Scienic II 2.0 dci


pomin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od paru tygodni szukam Scienica II, nie może być starszy niż 2007r (wymóg leasingu). Po przeczytaniu kilku artykułów i for, myślę że najlepszą opcją będzie samochód z silnikiem 2.0 dci. Co do wyposażenia wiadomo czym bogatsze tym frajda z jazdy większa ale to nie jest priorytet. Cena jest dla mnie bardzo ważna ale wychodzę z założenia że lepiej parę złoty więcej zapłacić a mieć coś pewniejszego, byle nie przepłacać.

 

1) Najtańsza opcja, nie ma książki serwisowej ale sprzedawca nie robi problemów by sprawdzić autko w AOS. przebieg 160 tyś

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2-0dci-150km-dynamique-C24574209.html

 

2) Pośrednia opcja (autkiem będzie jeździło 2 małych dzieci więc takie obicie skórzane może się przydać.

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2-0dci-150km-7-miejsc-skora-C24268194.html

 

3) Trzecia najbogatsza z najniższym przebiegiem wersja ale co za tym idzie najdroższa pytanie czy warta swojej ceny?

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-xenon-navi-panorama-skora-C24698238.html

 

Bardzo proszę o pomoc w wyborze czegoś rozsądnego, jestem otwarty na inne propozycje i rady.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Uderzona w tył. Klapa była malowana (brak napisu scenic). Zderzak był wymieniany (inny kolor plastikowych osłon - są w kolorze nadwozia). Próg od strony pasażera przy tylnich drzwiach też był robiony, bo nie ma naklejki przezroczystej. Z drugiej strony (od strony kierowcy jest).

 

2. Na fotkach bez zarzutu.

 

3. Ładny, ale przebieg mało wiarygodny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 1.

Przynajmniej wymieniana listwa tylnego zderzaka, poza tym nie mogę sie dopatrzeć naklejki na tylnym prawym błotniku przed kołem. Oprócz tego kratka w przednim zderzaku z chromem (takie sa głównie zamienniki na alledrogo), a przednie lampy bez ciemnej "lamówki", takiego układu naturalnie nie powinno być. Niewidoczny panel z regulacją wysokości wiązki lamp i włącznikiem ESP oraz czujników parkowania co nasuwa mi podejrzenie ze jednak nie ma ksenonów (jeżeli jest pokrętło) i ewentualnie przedni zderzak od wersji z ksenonami bo chyba ze zwykłymi światłami nie było spryskiwaczy. Cena haniebnie niska (mojego krótkiego Scenika IIphII 1.6 16V z 2006r. PZU mi dzisiaj wyceniło na 22600 zł. więc ten jest stanowczo za tani), poza tym do opłat co jak dla mnie już dyskwalifikuje ten samochód, nie wiem czy załatwisz łatwo leasing na samochód kupowany "na Niemca" . Wywiedz się o VIN i spróbuj sie dowiedzieć w ASO co o nim wiadomo (podobno serwisowany). Ja bym go sobie darował.

 

P.S.

 

Nie zauwazyłem tego co Norbert napisał o napisie Scenic na klapie ;) że go tam nie ma.

 

Nr 2.

Wygląda OK, nie mogę się dopatrzyc naklejek na błotnikach (ale teraz zerknąłem na swojego stojącego w podobnej odległości za oknem i też ich nie widzę chociaż wiem że są ;) ) oraz napisu Renault na tylnej klapie (ale nie zawsze był). Kolorystyka listew się zgadza, kratka w zderzaku też. Cena wydaje się bliższa rzeczywistości, ale nadal jakoś trochę niska mi się wydaje. Chyba warto go obejrzeć, a porównując z pozostałymi od niego bym zacżął oględziny. Poza tym zewnętrzna kolorystyka taka jak mojego więc chyba dlatego ;)

 

Nr 3.

Późniejsza wersja poliftowa: listwy w kolorze nadwozia, lampy z "lamówką", kratka w zderzaku z "chromem". Bardzo bogate wyposażenie, ale na dwustrefową klimę nie licz bo w żadnym jej nie było ;) Wygląda OK, ale nadal cena jakoś niska mi się wydaje. Raczej warty obejrzenia.

 

Każdy do sprawdzenia wg VIN w ASO, tylko najpierw spróbuj telefonicznie.

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!