Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe 2.0 ide za niskie obroty , bulgocze , szarpie itd


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Otóż posiadam Renault Megane Coupe 2.0 ide 1998

Ostatnio borykam się z takim problemem iż auto cięzko odpala (kiedy nie było wcześniej odpalane tak jak ma to miejsce rano)

poza tym ma za niskie obroty wyglądają na coś w granicach 500-600 , auto bulgocze , tak jak by był zapchany wydech albo nie chodziło na jednym garze.

Auto gdy wcisniemy gaz w 1/4 i trzymamy przyśpiesza w miarę gładko nie szarpiąc , nie dławiąc się , za to mam wrażenie iż się troche grzeje , gdyż wskazówka temp się chyba lekko podnosi (minimalnie nie ma to może znaczenia) i jest chyba minimalnie cieplej na wysokości skrzyni biegów a ręcznego.

Jeżeli za to chciał bym przyśpieszyć autem dynamiczniej , wciskająć pedał 2/4 3/4 bądź w całości to zaczyna się dławić , szaprać i w ogóle nie chce jechać (słychać w tedy takie dziwne strzelanie coś jak bym redukował za bardzo bieg albo przedmuch w układzie wydechowym)

 

Czy ktoś może wie jak rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdż czujnik położenia wału, miałem podobne objawy, wymieniłem na nowy, dodatkowo miałem czasem problem z rozruchem silnika, a jak silnik sie nagrzał czasami nie mogłem go w ogóle odpalić i czekać aż ostygnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdż czujnik położenia wału,

Kieruję na niego swoje przypuszczenia aczkolwiek koszt nowego to ok 1,5k zł ;/

Sprawdź szczelność wydechu

Dziś mi spadł od jej trzęsienia i bulgotania na ziemię na szczęście na postoju , spadł katalizator i cała reszta do tyłu:P

A może wystarczy świece wymienić?

Niestety nie trafiłeś , robiłem już to dwa razy :)

Warto by też sprawdzić odczyty obu sond lambda.

Wiesz trzeba by znaleźć geniusza który potrafi się podłączyć do tego auta , może kogoś znasz gdyż nawet w autoryzowanych serwisach tego nie potrafią , ja próbowałem na wszystkie sposoby już chyba :)

 

 

P.S zaczęła strasznie dużo palić coś koło 14-16l na sto;/

Edytowane przez PestD1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam czujnik położenia wału. Z tym 1,5k to głupoty piszesz, dobry zamiennik dostaniesz za ok. 120 zł, używane nawet taniej.

 

 

Wiesz co dzisiaj udało mi się dowiedzieć co jest rzekomo nie tak , jak jest ta druga pompa przy silniku to ona w momencie kiedy zwiększa cisnienie to z drugiej strony powinien sie zamykać elektro magnes czy coś takiego by to cisnienie mogło wzrosnąć , jest to związane z czujnikiem ?'

 

 

czy z czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia. ?

Edytowane przez PestD1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź czujnik położenia wału i szczelność wydechu bo koszt regulatora (wymieniałem w zeszłym roku) to 940 zł a dalej do tej pory czasem schodzi mi poniżej obrotów minimalnych ale tylko na pare sekund. ewentualnie możesz spróbować wyczyścić ten regulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie idzie kompa podłączyć to już musiał jakiś geniusz ryć przy nim, wyjmij sterownik silnika i zobacz czy czasem nie był otwierany, immo działa czy jest emulator?

A sondy można sprawdzić dokładnym multimetrem o błędzie poniżej 0,2 na odczycie.

Poczytaj:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2313569.html#11005879

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 17 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!