Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II prośba o ocenę


andrzej27r

Rekomendowane odpowiedzi

Ładny, ale mam obawy co do ASO-zgadza się na diagnostyczną a tam niewiele się dowiesz, ale popróbuj. Chyba najlepiej się prezentuje z pokazywanych i może mieć spory potencjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zgadza się na diagnostyczną a tam niewiele się dowiesz...
jeśli odpowiednio opłacony (przez sprzedającego) diagnosta to dowie się, że "panie - auto miut malyna" Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś byłem oglądać większość aut w obrębie 3 województw i jestem lekko podłamany...jak można za rozpi....e auta wołać 17-19 tyś zł ?? jedyne auto które lakierniczo było w porządku to to w Złotowie..

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-zadbany-z-sekwencja-C24642648.html

ale nie obyło się bez wad...urwana rączka od fotela,brak klimatronica i elektrycznych szyb z tyłu .Na minus-brak osłony pod silnikiem-tłumaczony że to lepiej dla LPG,dziura w podsufitce,auto do jakichś tam opłat,trzeba przetłumaczyć brief itd.Sprzedawca zaoferował pomiar grubości lakieru miernikiem ,ogólnie miły gość .Hamulec ręczny w tym aucie w standardowym miejscu .

Horror przeżyłem robiąc tyle kilometrów do Gniezna,pytałem czy auto lakierniczo jest ok,jak wiadomo dziad z komisu mówi że tak,zajeżdzam na miejsce,patrzę a tam tylny zderzak podrapany jak psia buda ,odstaje ,bok drzwi przerysowany ,wogóle drzwi kierowcy są opuszczone i nie dają się dobrze zamknąć !!!Tarcze hamulcowe zardzewiałe,pytam ile auto stoi,facet mówi niewie, auto ma padnięty akumulator ,i leje się olej z silnika ,generalnie padaka .we wszystkich autach popękane klamki,albo sam lakier,czy to jest jakaś wada fabryczna ??

omijać to auto :

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2-0-16v-grand-7-foteli-igla-C23107373.html

Rodzynek ze Szczecina strasznie porysowany,brak pręta do podnoszenia maski i roleta w bagażniku pogryziona chyba przez psa,brudne ,że szok,niewiem czy wszystkie modele tak mają ale ten miał skrzynię,albo samą gałkę 5-ci biegową ,te co oglądałem wcześniej miały 6 biegów ,no i klima manualna .Szkoda było drogi .KIerownica wyglądała jak po przebiegu co najminiej 300 tyś .

Pomyślałem że auto ostatecznie może być z silnikiem 1.6 ,ale musi mieć pełną elektrykę,esp,klimatronika,tempomat no i te 7 foteli .W niedzielę myślę pojechać w stronę Gdańska,Torunia Bydgoszczy .Ogólnie 700 km zrobione a auta nadal brak ,no i portfel o 3 stówki lżejszy :)

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sporo szukałem samochodu, aż w końcu znalazłem w ASO koło siebie.

Cena była powyżej średniej z Allegro i od razu miałem zaznaczone, że było malowane i gdzie.

Po oględzinach technicznych, gdzie minusem były do wymiany tylne tarcze i przednie klocki auto kupiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna propozycja ,jutro robię wycieczkę : najpierw obadam to :

http://allegro.pl/show_item.php?item=2441041313

auto jest do opłat,jak wygląda sprawa takich opłat ?na pewno coś ok 1500 zł trza doliczyć...auto ma podobno ważne ubezpieczenie,ale niewiem jak tam z tablicami ma się sprawa bo cś czuje że na tych to może być problem..:mrgreen:

jeśli nie podpasuje to w drodze powrotnej to :

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-grand-scenic-13522373.html#345a2775d151ccfc,1

Mam nadzieję że kolejne 800 km do zrobienia przyniesie efekt. :mrgreen:

od czego zależy to,że jedne auto ma skrzynię 6 biegową a inne 5-biegową ??

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dieslach się nie znam ,szukałem dwulitrowej benzynki,ale to co widziałem to się na żyletki nie nadawało ,więc kryterium nieco spadło do mniejszego silnika ,to niema być rajdówka,nic ciągać nie będzie .Tomku jak wygląda powrót autem na takich tablicach ? Wiesz coś może ? Za małe przebiegi robię by dieselek się sprawdził .

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wykupić tzw tablice wywozowe. Opłacasz je osobno oraz wykupujesz ubezpieczenie np: na 30 dni. Ważność tablic jest określona na nich. Nie pamiętam kosztów ale zapytaj wujka google, zapewne będzie wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ryzykuj, widzę, że auto w kraju więc jedź i jeśli go kupisz to jedziesz do wydziału komunikacji z papierami, dostaniesz tablice i możesz ubezpieczyć, będzie wtedy pewnie :mrgreen:

Ale skoro gość nie zdążył go sprzedać podczas ważności tablic to musi być jakiś haczyk :mrgreen:

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto nie stoi na wywozowych tylko na standardowych niemieckich. Gość wbija kit że miał wywozowe bo po co zakładałby teraz normalne. Przywiózł scenica na lawecie. 99% Niemców nie odda auta z normalnymi tablicami . Teraz w Polsce nie wykupisz juz żadnych tablic do tego auta. Pozostaje laweta lub przypał na inych tablicach.

 

Poza tym ten scenic na niemieckich ma ponad tysiąc wyświetleń strony powinien już chyba się sprzedać jak wart uwagi :mrgreen:

Edytowane przez Metys79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!