Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po dłuższej jeździe auto nie odpala


andrzej80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych użytkowników

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem wyżej wymienionego auta. Jeżdżę nim bez większych problemów od kilku miesięcy. Od dwóch tygodni mam z autem mały problem.

Po dłuższej jeździe, na przykład po godzinie stania w korku lub przejechaniu więcej niż 15 kilometrów na trasie auto po zgaszeniu silnika nie odpala.

Pompa pracuje po przekręceniu stacyjki, wszystkie lampki również gasną (poza tymi, które świecić się mają), przy próbie uruchomienia słychać tylko cyknięcie, rozrusznik nie drgnie nawet. Cyknięcie powoduje przygaszenie lampek.

Akumulator jest nowy, ma niecałe dwa miesiące, auto próbowałem odpalić również z innego akumulatora - efekt do przewidzenia - tylko cyka.

Gdy samochód postoi i ostygnie (odpocznie) odpala bardzo szybko, na dotyk praktycznie. Alternator miał wymieniane magnesy (stare się pokruszyły) i szczotki.

W aucie półtora miesiąca temu wymieniana była poduszka pod silnikiem, pół roku temu sprzęgło kompletne.

 

Proszę o jakąkolwiek pomoc. Każda sugestia, która pomoże mi nabrać wiedzy przed oddaniem auta do mechanika będzie pomocna.

Służę odpowiedzią na dodatkowe pytania. Jutro zamieszczę film prezentujący odpalanie na zimnym silniku i próbę odpalenia silnika po dłuższej jeździe.

 

Pozdrawiam

andrzej

Edytowane przez andrzej80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach