Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie chce zapalić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu całkowicie nowy. Więc proszę o wyrozumiałość :mrgreen:

Problem jest mega wielki. Od paru dni mam Megane 1.4 96r (nie wiem ilu cylindrowy). 2 dni nią pojeździłem i zaczęły się problemy :D

Auto alarm nie dział, auto nie odpala wcale - wkładam kluczyk, przekręcam i nic. Zero reakcji. Żadne kontrolki nie świecą. Na kablach nawet nie odpala. Akumulator był ładowany. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno żadna kontrolka nie świeci.?? Immobilaiser wyłącza się.?? Po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać takie "bzzzz" dochodzące z pod tylnej kanapy..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź klemy

2. Napisz na forum jakie masz napięcie na aku w stanie jałowym i podczas próby uruchomienia silnika

Edytowane przez zdunman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź klemy

2. Napisz na forum jakie masz napięcie na aku w stanie jałowym i podczas próby uruchomienia silnika

 

1.Klemy dokręcone

2.Napięcie w stanie jałowym 12,63V, próba rozruchu 7-9V

 

Aku w pełni naładowany, wymieniłem baterie w pilocie.

Nadal spod maski w czasie uruchomienia słychać charakterystyczne "bzzzzz" z pod maski.

Czy może to być wina rozrusznika ??

Edytowane przez meganecoupe02
ortografia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem aku padł. Napięcie podczas rozruchu nie powinno spadać poniżej 10V. Czy mierzyłeś napięcie na aku w stanie jałowym od razu po odpięciu od prostownika, czy poczekałeś z 2h ? Czy dobrze rozumiem, że rozrusznik nie kręci ? Słychać jak załapuję automat na rozruszniku ? Ja osobiście, żeby nie narażać się na zbędny wydatek pożyczyłbym sprawny akumulator do testów.

Jak możesz to wrzuć zdjęcie klem i akumulatora. Zobacz też jaki jest pobór prądu w stanie jałowym, włącz tylko alarm

Edytowane przez zdunman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producenci akumulatorów twierdzą, ze 12,6V może mieć akumulator w pełni naładowany.

Tak spory spadek napięcia na akumulatorze może też być spowodowany zbyt dużym obciążeniem.

Dzieje się tak, jeśli rozrusznik jest na wykończeniu (do sprawdzenia przez podmianę akumulatora).

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producenci akumulatorów twierdzą, ze 12,6V może mieć akumulator w pełni naładowany.

Zgodzę się z Tobą. Przeważnie taki akumulator "leżakuje" w sklepie już trochę czasu. Napięcie takie jest niedopuszczalne przy akumulatorze świeżo odpiętym od prostownika, gdzie akumulator nawet nie zdążył się "ułożyć" po ładowaniu. Oczywiście mówię tu o sytuacji, gdzie prostownik sygnalizuje pełne naładowanie.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak macie rację. Była to wina aku. Poprzedni właściciel twierdził że auto zawsze odpalało bez problemu. Stary kum nie był wymieniany od... 16 lat!!!!! Ciągle był ładowany a nie wymieniany!!! Teraz jest nowy aku i odpala bez problemu. Dzięki za pomoc :D

 

Szerokiej drogi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!