Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co jest nie tak z tą Megi ?


Nielot2

Rekomendowane odpowiedzi

- auto powypadkowe, widać składany przód, tył też podejrzany

- w środku syf, zużycie wskazuje dużo większy przebieg

- deska rozdzielcza wygląda mi na wersję z przed liftingu

- auto z lubuskiego sprzedawane w Łodzi, ktoś kupił "minę"?

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- źle spasowany zderzak przedni i tylni, mogło być coś robione, do weryfikacji

- prawy próg wgnieciony

- przebieg wątpliwy

- ogólnie można pokusić się o sprawdzenie na żywo, jeśli po telefonie okaże się, że jest jakakolwiek dokumentacja auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam kolejna Megi, tym razem już starszą bo być może bedę musiał ostro ciąc koszty --->> Megi 2003

 

Nie ma podanego przebiegu niestety i widac że kierownica nie jest wielofunkcyjna jak podano w ogłoszeniu. Cos poza tym Wam sie rzuca w oczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć raczej nic nie widać oprócz uszkodzeń tylnej nakładki zderzaka (jak po delikatnej stłuczce) i braku zaślepki haka – do weryfikacji. Po zużytych elementach gałki biegów i kierownicy można wnioskować, że przebieg jest bliski 200tkm – oczywiście zależy czy głównie jeździł w mieście czy na trasach. Może być poflotowy (wiadomo kombi i często jeździł sam kierowca – zużycie rączki drzwi jest o wiele mniejsze) ale to łatwo sprawdzić w jego papierach. Skoro pochodzi z Polski to możesz sprawdzić historię w serwisie po VIN-e. Nawet jak później nie był serwisowany to na gwarancji na pewno na początku jeździł na przeglądy (zwłaszcza jak dużo robił km). Sprawdził bym jeszcze naklejki na tylnych progach, na zdjęciach ich nie widać (złe ujęcie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega szuka najtanszych Megane nawet za 10 tys zł???radzę dobrze przemysleć jeszcze raz,bo potem będziesz plakał i częściej na forum zadawał pytań czemu turbo padło,albo cos tam i takie tam...zeby kupić dobre megane trzba niestety sporo dołożyć,

Ja mam na sprzedaż ale niestety wysoką cene za 18900 za rok 2005 1.9 dci ale za to pewność bezwypadkową i historię w 100 procentach

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolega nie szuka najtańszych. Po prostu przeglądam różne zakresy cenowe. A gadanie że jak tani to będą problemy, można między bajki włożyć. Z doświadczenia wiem. 2 moje ostatnie auta były z tych najtańszych a w obu przypadkach się nawet ASO dziwiło - gdzieś Pan takie auto znalazł ? (oczywiście w pozytywnym sensie)

 

Dodano: 15 sie 2012 - 04:32

A na TO cudo mozecie rzucic wprawnym megankowym okiem ? Zakładam że wprzebiegu brakuje jedynki z przodu .A poza tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lewej strony nie widać naklejki na progu/nadkolu. Z prawej widać na kilku ujęciach, a z lewej nie, więc chyba jej nie ma. Ponadto wkręt którym jest przykręcona czarna plastikowa osłona słupka lewego środkowego powinnna być przykręcona czarnym wkrętem. Na zdjęciu ten wkręt coś za bardzo się błyszczy (ale ze zdjęcia mogę się mylić). Do tego jeszcze brak (też lewej) osłony plastikowej w komorze silnika. Dla mnie bardzo podpada.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega nie szuka najtańszych. Po prostu przeglądam różne zakresy cenowe. A gadanie że jak tani to będą problemy, można między bajki włożyć

 

mam wrażenie, że sam nie wierzysz w to co mówisz :) 67tys? i kierownica tak zjechana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekal,a mnie się wydaje,że nie uważnie czytasz posty.

Napisał przecież,że w przebiegu raczej jedynki z przodu brakuje. Czyli minimum przebieg 167tys.

 

JUż widzę jakie problemy będzie miał kupujacy auto ode mnie. Sprzedawać będę 7 letnią Megankę III (za 5 lat),z przebiegiem pewnie na poziomie 50-70tys km. Kierownica na bank będzie powycierana bo straszne jest to tworzywo.

I każdy będzie wręcz twierdzić,że licznik cofnięty ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja patrze na przebieg w ogłoszeniu, tym się sugeruję i nie wierzę żeby tak zjechać kierownice przy tym przebiegu, Ja mam 90tyś i nie mam kierownicy obszytej i jakoś nie jest powycierana, jak będzie twoja wyglądała to na prawdę nie wiem.

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!