Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

GT diesel - prosba o ocene


behbeh

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

 

Od niedawna mysle o zakupie meganki (wczesniej mial byc focus :>) i co prawda nie widze chwilowo na otomoto nic dla siebie to najblizej jest to:

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-dci-150-km-gt-gt-gt-C24760586.html

 

Czy moge prosic o jakies opinie?

 

I przy okazji pytanie o glosnosc megane ph2 przy predkosciach autotradowych. Mam cliowke i przyznam, ze do zmiany sklania mnie glownie to, ze jest troche za glosna. Przy dluzszych trasach jest to nieco uciazliwe.... w testach megane czytalem jak niby jest, sam nie jechalem i jestem ciekaw opini posiadaczy.

 

dzieki!

--

greg

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiają mnie 2 informacje: ***SAMOCHÓD W CIĄGŁEJ EKSPLOATACJI DOSTĘPNY PO UMÓWIENIU!!!*** i SAMOCHÓD GOTOWY DO REJESTRACJI PO WSZYSTKICH OPŁATACH - UBEZPIECZONY - MOŻLIWOŚĆ NATYCHMIASTOWEGO WYJAZDU AUTEM !!!! To jak to w końcu z nim jest?

Dobrze zrobione zdjęcia tj. pokazują jakie autko ładne i tuszują wszelkie jego niedoskonałości. Przebieg troszkę mały jak na sprowadzanego z Francji pięcioletniego diesla. Proponuję najpierw zdobyć VIN, a później dokładnie go obejrzeć ewentualnie sprawdzić w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I przy okazji pytanie o glosnosc megane ph2 przy predkosciach autotradowych. Mam cliowke i przyznam, ze do zmiany sklania mnie glownie to, ze jest troche za glosna.

 

Jest dobrze wyciszona, a jak jest 6 biegów to tym bardziej.

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszna uwaga z tym użytkowaniem/gotowością do rejestracji, choć wygląda to jak by się do ogłoszenia nie przyłożyli i przykleili szablon. Co do sprawdzenia w serwisie to na pewno, bo sam na autach znam się oględnie mówiąc słabo :/ Niestety doświadczenia przy zakupie clio i oglądaniu go w ASO nie napawają mnie optymizmem co do jakości takich usług... trzeba chyba dobrze trafić (serwis bądź auto :>). Z moją znajomością tematu nie mam wyboru wiec i tak w jakimś serwisie ktoś to auto na pewno obejrzy. Może przy okazji ktoś polecić jakiś Warszawie?

 

Co do silnika benzynowego... no oczywiście chętnie, tylko chciałbym tez mieć dostępne trochę mocy. Aż taka różnica głośności jest miedzy dieslem a benzyną? W obu przypadkach od clio 2 myślę, że i tak odczuje jakościową różnice :)

W benzynowej wersji sport obawiam się spalania (niepotrzebnie ?:>), dlatego pomyślałem o jakimś mocniejszym dieslu.

 

 

Ale się namęczyłem żeby były te polfonty (pozdrawiam Adminów!) :)

 

--

greg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy 150 jest cichutko i wgl nie czuć prędkości, o wiele głośniej było w megane I przy 110 które kiedyś miałem, przejedź się i zobacz, 2.0 dCi jest genialny, ewntualnie 2.0T w wersji 170 konnej, ale już więcej weźmie ale i frajda większa, reszta wypije więcej niż 2.0 dCi a nie jedzie.

Edytowane przez Rxe.Megane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy 150 jest cichutko i wgl nie czuć prędkości

Dokładnie,dopiero powyżej 150km/h czuć jakąś prędkość,nawet przy 200km/h jest cichy,bardziej słyszysz szum wiatru niż silnik ale z takimi prędkościami raczej nie będziesz chyba jeździł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm w Niemczech można znaleźć w podobnej wiec chyba nie taka zła ta cena... póki co i tak się wstrzymam. Nie mam ciśnienia na kupno wiec mogę poczekać, a nóż pokaże się coś fajniejszego :>

I dzięki za uwagi o wyciszeniu :) Zapytał bym jak jest z tym w clio 3 sport ale to chyba nie to forum :)

-

greg

Połączyłem z innym tematem o poszukiwaniu M II

gojgien

 

To może sport??

Pytałem o wersje GT to może jeszcze zapytam o wersje sport... o taka:

http://otomoto.pl/renault-megane-pakiet-sport-bogate-wyposaz-C25425878.html

Przebieg jak przebieg, pewnie standardowo coś mu odjęli. Niestety ma skórę której wolał bym uniknąć, ale może ktoś po jej stanie potrafi ocenić trochę przebieg? Jak by przy sprawdzeniu reszta wyszła ok to pewnie bym ta skórę przebolał :)

thx,

--

Greg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio 3 Sport jest subiektywnie głośniejsze, ale to chyba bardziej zasługa wysokoobrotowego silnika.

Żeby auto jeździło równie szybko jak Megane, trzeba kręcić silnik powyżej 4000 obr/min.

Całkiem fajnie się tym autem jeździ, ale nie każdemu odpowiada styl jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na co dzień raczej było by to zwykłe auto na dojazdy do pracy. Jak chodzi o głośność to w mieście nawet clio 2 uznaje za akceptowane. To co chciałbym zyskać kupując nowe auto to mniejszy szum na trasie przy około 130km/h. Spróbuje znaleźć może jakieś clio sport żeby się przewieźć i sprawdzić jak, ale to jeśli nie uda mi się żadnej Meganki upolować w skończonym czasie :>

 

thx :)

--

greg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się namęczyłem żeby były te polfonty (pozdrawiam Adminów!)

Za pozdrowienia dziękujemy...

Czyżbyś na codzień wstydził się Polskiego języka???

To chyba nic nadzwyczajnego, że na polskojęzycznym forum należy w tym języku pisać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wstydził ale nie przywykłem do stosowania polfontow w "luźnej" formie :) Czy to dobrze czy źle to chyba nie na to forum. Zasady są jakie są i nie mam problemów, żeby się do nich stosować :> To nawet fajne, że komuś chce się o to dbać i tego pilnować.

 

pozdrawiam,

--

greg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!