Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc w ocenie


LukF1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu szukam scenica (2007 i młodszy) z jakimś fajnym wyposażeniem, myślałem o silniku dci 2,0 ale jest ich bardzo mało na rynku więc pewnie kupie 1,9. Co sądzicie o tych ogłoszeniach? Widzicie jakieś niedoróbki, przeróbki jak je oceniacie? Który polecacie?

 

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-dvd-navi-skory-C25468127.html

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-xenon-navi-panorama-skora-C24673346.html

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2-0dci-150km-7-osobowy-skora-C25070968.html

 

Pozdrawiam

Edytowane przez LukF1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) wydaje się być prawie że full wypas. z takich fotek nie odczyta się za wiele. maska IMHO jest OK. język polski... sprawdzić w ASO historię, szyby, grubości etc. ma FAPa więc trza mieć świadomość o tym. co do ceny się nie wypowiadam...

jak na niemiecki 2008 rok to wybitnie mało przejechał no i ktoś już kompem zmieniał menu na polskie.

 

2) podobnie jak wyżej, tylko tutaj widać, że ma szyberdach. tutaj przynajmniej z przebiegiem nie przesadzili :)

 

3) silnik 2,0 :) reszta jak wyżej (ASO, szyby etc.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego (czerwonego) ogłoszenia: rozmawiałem przed chwilą ze sprzedawcą i mówi że w historii auta jest nie tyle wypadek co większe otarcie z lewej strony i jest podwójna grubość lakieru.

A jak myślicie od którego zacząć gdzie się najpierw wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) nie można mylić wypadku z kolizją. zrywaj dywaniki i wykładziny i sprawdź najgłębsze miejsca, czy nie był spawany, naciągany

2) zacząłbym od 1 i 2 przy czym koszty w ASO chyba musisz sam pokryć (250-300 PLN), ale za to moższ się wiele dowiedzieć, jak naciśniesz serwisanta

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek wybrałem się by sprawdzić autko pierwsze (czerwony z Łodzi). Wiedziałem że ma jakąś historie według sprzedawcy nic poważnego otarcia z tyłu a z przodu wymiana zderzaka i nadkola po za tym wszytko gra (pytałem się czy auto nie było spawane itp. uzyskałem odpowiedź "NIE"). Pierwsze moje oględziny pozytywne (nie znam się jakoś mocno na samochodach). Pojechałem sprawdzić auto do ASO i się zaczęło... W skrócie to chyba drzwi z prawej strony niebyły robione no i dach a po za tym większym lub mniejszym stopniu jakaś ingerencja była najbardziej lewy tył na spawany tylni "okular", przód "sanki zgięte" (na marginesie fuszera lakiernicza już dużo rdzy wychodzi) W środku pasa lewy tył brak ładunku pirotechnicznego (ktoś grzebał w kompie bo błędy wykasowane)więcej nie sprawdzali. Układ jezdny to na pewno lewy przód skrzywiony bez większej analizy (już nie chciałem). Pod maską grzebane, niedokręcone elementy trefny przewód paliwa wiązki przewodów świeżo owinięte taśmą izolacyjną, miska olejowa "spocona" itp.(jeśli będzie ktoś zainteresowany opisem ASO służę pomocą chociaż nie będzie zawierał wszystkiego bo w połowie sprawdzania odpuściłem to już nie miało sensu).

Moje odczucia sprzedający i właściciel komisu (jak się okazało na miejscu to nie ta sama osoba) nie zachowali się w porządku chociaż mówił że nic nie mają do ukrycia i są uczestnikami programu "RZETELNA FIRMA". W czasie sprawdzania niebyli obecni jeden nie mógł, drugi poszedł na obiad... czy tak się robi nie wiem. Po wszystkim robił wrażenie zaskoczonego i mówił że nie miał pojęcia o uszkodzeniach ale jak mu zaproponowałem rozbicie kosztów sprawdzania na pół to mnie wyśmiał a kończył rozmowę stwierdzeniem "przecież mówiłem że auto było puknięte" i że z choinki się urwałem. Jeśli panowie nie wiedzieli o o uszkodzeniach to świadczy o ich kompetencjach bo w ASO gołym okiem wychwycili je bez użycia specjalistycznego sprzętu a jeśli zataili to "RZETELNĄ FIRMĄ" nie są.

Więc dalej szukam proszę o jakieś ewentualnie propozycje myślę że numer dwa z Katowic pójdzie na tapetę.

Edytowane przez LukF1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kosztów to wiadomo, że nikt nie zwróci, ale jak są RZEZTELNĄ FIRMĄ, to trzeba ich na tapetę wziąć i powiadomić kogo trzeba.

dobrze, że w ASO (Autoryzowana Stacja Obsługi) wygarnęli śmieci z auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałbym mu po łebku za kłamstwo z EDSem i SKŁADANE LUSTERKA ZEWNĘCZNE :)

ktoś, kto nie zna "normalnego" wyposażenia SCII bardzo szybko mógłby dać się nabrać na te krzykliwe chwyty i po 4x powtarzanie w kółko tego samego - hiper, naj, full i setka wykrzykników.

auto jest rzeczywiście wyposażone tak, że ja jeszcze takiego nie spotkałem. niczego podejrzanego nie widzę. gdzie jest haczyk? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi lusterkami to nie bardzo rozumiem.Chodzi Ci o błędy ortograficzne czy też merytoryczne.Bo w moim Scenicu się eletrycznie lusterka zewnętrzne składają.Zaś EDS - w moim Scenicu jak wjadę w strugę wody płynąca jedną stroną jezdni , np jadąc pod górę ,to automatycznie w momencie powstania aquaplaningu przy wciśniętym gazie następuje załączenie automatyki trakcji.Ale może to nie ten system :)

No i wydaje mi się ,że to nie pełna skóra tylko normalne wstawki ze skóry zaś środki to materiał czyli shrinki.

Poza tym jaki jest sens ,sprowadzając samochód na handel ,wymieniać wszystkie filtry i olej ,skoro nowy właścicel zrobi to ponownie?

I ciekaw jestem jaki olej silnikowy wlał , bo do tego silnika to tylko RN 0720.

Edytowane przez pabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jutro będę w okolicy i zobaczę to auto. Na coś konkretnego zwrócić uwagę? O coś pytać?

Co do wymiany oleju to wiem że obecny właściciel używa tego samochodu i dlatego postanowił wymienić ale na jaki... nie wiem.

Ps.Żona się pytała czy te szare listwy i zderzaki można tanim kosztem wymienić na w kolorze lub pomalować :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!