Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I ph 2 cabrio 2.0T


Snajperov

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

z przerażeniem zauważyłem ze większość tematów z projektami w tutejszym dziale tuningu upada, jest zamykanych bądź społeczność po prostu szydzi z czyichś ambicji na km.

Mimo wszystko jestem zdesperowanym poszukiwaczem wiedzy i wskazówek wiec zakladam temat.

 

Mam megane cabrio I ph2 z silnikiem 2.0 IDE F5R 700, który to kona juz swój żywot.

Chciałbym wstawić do niego F4R 776 2.0T

różnica koni to niecałe 20 więc sanek nie będzie trzeba zmieniać.

zawieszenie i tak juz kona więc wstawię nowe - proszę o sugestie ((tylko proszę zęby nie wypowiadali sie panowie ala ktoś z tematu o swapach 3.0 V6 do owej megi //"mam 90kg i opieram sie o bok to auto siada = megi ma miękkie zawieszenie"// - luźny cytat, a wspomniany pan niech zlituje sie nad swoim żywotem i kupi nowe amory)).

najbardziej interesuje mnie wypowiedź kogoś kto mógłby dać mi jakieś wskazówki co do łap silnika i wiązki, elektryki

chętnie też przyjmę dobre rady na co zwrócić uwagę kupując taki silnik.

półośki raczej na zamówienie, bo scenic ma prawą 20cm dłuższa, lewej odechciało mi sie szukac.

gdy projekt ruszy napewno bedzie obszerniej w poście jak i fotorelacja

Edytowane przez Snajperov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam cie kolego:)

Tuningu nigdy nie robiłem Lecz moge sporo Tobie pomóc Poniewaz pracuje przy czesciach uzywanych do Renaulta i troche juz go poznałem:)

Jesli chodzi o silnik 2.0 turbo to napewno bedziesz chciał go zapozyczyc z Laguny II musisz Liczyc sie z tym ze do wymiany dojdzie skrzynia (chodzi o przełozenia) w 2.0 turbo Jest Pk6 ^ biegów a w 2.0 ide jest jr5 5 bieów truga sprawa turbina ciezko dostepna w dobrym stanie czesci do regenracji nie do zdobycia:) sprawa wiazka jest oczywista do załozenia nowa od IDE za cholerke nie bedzie pasowało co do Łap niestety nie jestem pewny Bardzo chetnie Pomoge ci w porównywaniu czesci czy sa takie same czy da sie ząłoyc Bo miałem i silnik 2.0 turbo i 2.0 ide tak naprawde na co zwrócic uwage przy zakupie takiego silnika czy uszczelmniacz wału jest ok! Generalnie silnik udany nie psuł sie za czesto! Jezeli bedziesz chciał sie pozbyc silnika 2.0 ide rozumiem ze kompletnego z osprzetem chcertnie odkupie go od Ciebie Bedzie dodatkowy grosz na kombinowanie przy megi Twój Projekt uwazam za Ciekawy I chetnie Udziele Ci pomocy ! Gdybys czegos Kolwiek potrzebował To jest mój numer tel: [numer-usunięty]

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F4RT sobie odpuść. Kup f4r z clio sport - 172 konie, będzie pasował na wszystkie poduszki, z tego co się orientuję skrzynia zostanie twoja. Przy silniku z clio odpada ci rzeźba z półosiami - co nie jest tanie. Silnik taki był w megankach tylko w słabszej wersji więc masz gotowe schematy elektryki, i dostępne inne części jakby coś nie chciało pasować. Na forum meganecoupe widziałem już takiego swapa tak więc jest przetarty szlak.

 

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum meganecoupe widziałem już takiego swapa tak więc jest przetarty szlak.

 

częściowo przetarty, bo tamten swap nie pojeździł zbyt długo i prawdopodobnie skończył już na złomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Póki co wstawilem w wakacje F7R D714, 147KM spisuje sie bardzo fajnie... wkrotce napisze wiecej i wstawie jakies fotki... wszystko uporzadkuje

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A ja trochę odgrzebię odnośnie IDE.

Mam jedno z wielu nurtujących mnie pytań, mianowicie dlaczego na kole zębatym wału korbowego, oraz na samym wale są "nacięcia" na klin którego Renault nie zastosowało?

W Clio, koła zębate posiadają już "wbudowany" klin, w Megankach I 2.0 16V tego nie ma. W DCI, oraz M2 koła z klinem.

Cały rozrząd jest "pływający", dokręcany jedynie odpowiednimi momentami/kątami.

I teraz czy gdzieś ktoś coś widział/słyszał czy można "dodać" taki klin, równoznaczne jest to z przestawieniem całego rozrządu, chyba że się wał z kołem zrównał.

 

 

thumb_hosting_zdjec_1437671383__2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!