Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o ocenę


Nagi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie znam się kompletnie na renókach, więc proszę o radę na co zwracać uwagę przy zakupie Scenic II. powiększa mi się rodzinka, a poza tym mam dość komputera w moim oplu.

Limit 17000,00zł Najlepiej benzynka, bo żona nie ma szcunku do diesela XD.

 

Na pierwszy ogień

http://otomoto.pl/renault-scenic-2-dni-w-pl-z-niemiec-46-tys-km-C25492812.html

Jedyna abstrakcja to przebieg tego auta, co sądzicie, jeśli pojade po to autko idzie do serwicu na prześwietlenie. Pytanie czy serwis może nie wykryć zmiany przebiegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg wg mnie tak jak piszesz jest jakąś abstrakcją. Ale podał VIN więc dzwoń do ASO i się najpierw zapytaj. Poza tym o którego SCENICA, chodzi na zdjęciach są dwa różne i ogólnie za mało zdjęć aby coś konkretnego powiedzieć. Poproś o więcej zdjęć. Jak by przebieg okazał się prawdziwy (cuda się zdarzają) to musi być jakiś inny haczyk. Jak jest bezwypadkowy i z takim przebiegiem to cena jest bardzo niska, nawet jak na rocznik 2003. Co do tego czy ASO wykryje zmiany w przebiegu to jak był systematycznie serwisowany to tak. Niestety przy tym przebiegu powinien być dopiero 2 razy na przeglądzie przez 11 lat i jak po gwarancji nie jeździł na przeglądy to może nie mieć w ogóle historii serwisowej. Mógł też nie jeździć do serwisu (brak historii), cofnąć licznik o 200tkm i pojechać na przegląd pierwszy lub drugi raz. W serwisie będą mieli ostatni wpis np 40tkm i np 10 lat pustki między przeglądami. Natomiast jak przez te 46tkm jeździł co pewien czas z jakimiś głupotami do ASO to da się udowodnić, że to prawdziwy przebieg.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach