Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zasilanie Sterowania Szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem w trakcie montażu domykania szyb w Scenicu wersja Kalaido Wszystko ładnie ale mam mały problem mianowicie domykanie szyb nie działa jak wyciągnie się kluczyk ze stacyjki gdzie podłączyć + na stałe aby szyby można było otwierać i zamykać bez włożonego kluczyka w stacyjce. Próbowałem przy bezpiecznikach, ale tam są zasilane też inne obwody z tych samych kabelków więc to rozwiązanie odpada. Jakaś podpowiedź??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale szyba kierowcy powinna mieć napięcie przez jakiś czas po wyjęciu kluczyka (przynajmniej tak jest w moim aucie), a z tego co kojarzę to szyba pasażera powinna być przez przekaźnik podłączona (choć tu mogę się mylić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego Pasek co do kabli to wiem które co i jak tylko problem w tym, że jak się wyciągnie kluczyk ze stacyjki to na silnikach nie ma nawet masy bo jakby była to problemu żadnego by nie było a podłączenia robiłem korzystając z instrukcji kolegi Vol2 tylko że tam opis dotyczył Megane Coupe a ja mam Scenica i widać tu problem jest z zasileniem szyb, żeby wszystko było jak należy musiałbym zaingerować w skrzynkę bezpieczników tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie zasilania nie ma na zadnej z szyb jak wyciagne kluczyk i tez dlatego nie działa mi domykanie poniewaz nie ma napiecia na szybach jak zamkne auto

Ja bym to spróbował podpiąć tak, by zasilanie domykania zostało podane na przewody biegnące do siłowników ale po drodze, szeregowo na tych przewodach powstawiałbym zaporowo w kierunku wstecznym diody, by nie było odwrotnego zasilania w czasie normalnej eksploatacji, jak fabryka przewidziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Gojgien tylko wtedy trzeba by było podać i plusa i masę bo tych dwóch sygnałów nie ma bynajmniej na tylnych szybach bo od nich zacząłem i na tym stanąłem ponieważ stwierdziłem, że dalej nie ma to sensu a szkoda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domykanie szyb tak jest realizowane, nawet fabrycznie, że działają wszystkie jednocześnie, domykają się tylko niedomknięte, a pozamykane próbują się domknąć. Nic nie stoi na przeszkodzie by moduł tylko uruchamiał równolegle 2 dodatkowe przekaźniki, przez których styki robocze przepuszczasz plus na jednym i masę na drugim, dalej tak jak pisałem.

Może być jeden przekaźnik z 2 parami styków roboczych.....

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł ma wyjście na którym pokazuje się plus przez cały czas domykania mógłby on dać plusa po stacyjce przez przekaźnik ale wtedy na desce pojawi się choinka:P tak źle i tak nie dobrze... odpuszczę sobie tą instalacje bo za dużo zabawy z tym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na którym pokazuje się plus przez cały czas domykania mógłby on dać plusa po stacyjce przez przekaźnik

To musi być stały plus, równolegle do fabrycznego zasilania, nie po stacyjce, stacyjka jest na zero, a kluczyk masz w dłoni poza autem. Temat do przeskoczenia jednak należy go dokładnie przemyśleć. Sam w ten sposób kilkakrotnie podchodziłem do tematu automatycznego składania lusterek w sceniolu drugim. W koncu wpadłem na pomysł jak rozwikłać wszystkie problemy i by działało jak sobie obmyśliłem na początku.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!