Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocene:)


arturek295

Rekomendowane odpowiedzi

SIphII też powinien być dobrym wyborem. Jeżeli zadbany to poza atrakcjami eksploatacyjnymi będziesz mieć raczej tylko drobne przygody (w moim to był automat rozrusznika-pokaż mi jakikolwiek samochód w którym coś w tym stylu nie zdechnie po 8-9 latach użytkowania :D ). Inna rzecz że jak porównasz SIphII do SIIphI to już zobaczysz przepaść jeżeli chodzi o materiały itp.

 

Krótko mówiąc jezeli z poszukiwanych nie znajdziesz sensownego SII a trafi się perełka SI to bierz SI ale nastaw się na szukanie perełki SII :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem fakturę z 2009 r. za naprawę mojego (znaczy się żony). Dwa wgniecenia na progu i zarysowanie drzwi i tylnego nadkola (mniejsze niż na linkowanym z Krakowa) i jako całość roboty wyszło 3312,00 brutto (robocizna, materiały łącznie z naklejka na próg). Naprawa wykonywana w ASO ma się rozumieć że z ubezpieczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a mam jeszcze pytanie bo dzwonił do mnie kolega, czy te silniki dCi maja pompowtryskiwacze?? jeśli tak jaki jest koszt naprawy??czy te silniki wogóle są dobre bo mowią mi teraz niektórzy że to silniki bardzo uczulone na "nieodpowiednie" paliwo i że szybko się psują:D, i jeszcze że licznik może być kręcony bo wymiana koła dwumasowego jest za szybko a powinno być przy 200 tyś???? co myślicie??

 

Ps. dziękuje za poświecony czas.....a co do malowania no to kwoty wychodzą sporkie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwonił do mnie kolega, czy te silniki dCi maja pompowtryskiwacze??

pijany czy jaki? :D nie mają

 

bo mowią mi teraz niektórzy że to silniki bardzo uczulone na "nieodpowiednie" paliwo
pokaż mi nowoczesne silniki, które nie są uczuone na paliwo. silniki psują się pewnie jak każde inne. warto lać olej 2T.

 

licznik może być kręcony
może, jak w każdym aucie. weryfikacji można dokonać w ASO, ale czy - jeśli stan jest OK - warto się niepotrzebnie denerwować? :D

 

wymiana koła dwumasowego jest za szybko
to tak jak wymiana opon - jedni po 3 sezonach inni po 10 latach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha mrarek chyba masz racje że pijany:)....jeśli dobrze czytam na necie to chyba chodzi o system Common Rail???, a wiecie jak się sprawuje, jakie koszty naprawy???....trochu poczytałem o tym silniku no i niby chwalą ogólnie ale wiadomo jak to jest jedni chwalą inni psioczą:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że CR :D

co do usterek - IMHO jest sytuacja bardzo prosta: jeśli JA jeżdżę już ponad 3 lata, nakręcone przeze mnie ponad 60 kkm, nic nie robione (oprócz filtrów + oleju), to co mam pisać?

piszą ci, którzy szukają rozwiązania problemu. natomiast ci, którym nic się nie psuje to na forum nawet nie zaglądają :D

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze Ci dodam - mój ma teraz "na dziś" ponad 192 kkm. a wg dokumentów z ASO we wrześniu 2007 roku miał już 151 kkm, bo pykał po 60 kkm na rok (tak tak, to nie "dziadek z niemiec"). więc jako 4 latek, przy sprzedaży powinien mieć minimum 200 kkm :D a miał sporo mniej :D

 

kupuj więc auto przede wszystkim ze względu na stan jego i wyposażenie :D

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 17 jestem umówiony z "Gościem" na obejrzenie autka to napisze co i jak...nie będe ukrywał że żonie jak i mi bardzo się podoba ten miniVanik:) ale to przesiadka z małej Toyotki więc nie ma się co dziwić że duże auto i ładne do tego nam podchodzi....zobaczymy.....oby było ok

 

Dodano: 22 wrz 2012 - 14:07

Witam,

 

byłem, zaobaczyłem no i się przeraziłem niestety nawet ja widziałem że auto było bite:(.....cóż z tego że ładnie opisane jak niestety reszta wygląda dużo gorzej niż na zdjęciach.....auto fakt serwisowane(akurat kolega serwisuje tam gdzie on, ale auto strasznie zew i wew zaniedbane....zanim dobrze się rozmówiliśmy to już 1000 zł cena zeszła w dół, pewnie później byłaby jeszcze niższa ale ja sam bym musiał z 6000 zł dołozyć na początek żeby choć trochu go do ładu doprowadzić

Edytowane przez arturek295
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!