Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 16v CC Cabrio


Tommi3737

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Prosze o opinie czy sie opłaca i ewentualną odpowiedź na moje pytania.

Moge kupic od kolegi kolegi takie autko:

-2.0 16v MEgane 2 po liftingu 2006r

-gaz zalozony rok temu

-srebrny

-nigdzie raczej nie bity

-tapicerka materiałowa

-klima manualna

-komplet opon zimowych

-technicznie-silnik itp -bardzo dobrze

-wnetrze-przedarte fotele w kilku miejsca-okolo 2/3 małych dziurek

-zewnętrznie-kilka rysek, malutkich wgnieceń, nowe reflektory przednie(poprzednie parowały)

-auto z salonu z polski-2gi właściel.

-90tys przebiegu

 

cena-20.000zł

 

Moje pytanie-uwagi:

-podczas jazdy z zamknietym dachem po dziurach-bardzo skrzypi dach- Czy to normalne?

-czy przerobienie manualnej klimy na klimatronic to bardzo droga impreza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak parowały, to raczej coś było kombinowane.. chociaż nie wiem..

skrzypienie standard. Można je trochę ograniczyć poprzez natłuszczenie uszczelek, ale ten typ już tak ma. Z czasem jazdy po polskich drogach będzie bardziej skrzypiał.

 

klima manual na klimatronik - podobno wszystko się da, ale pytanie po co. Raczej zabawa nie warta świeczki i kosztowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie? Czy warto-opłaca się za tą kwotę?

/\/\/\/\/\

Dodam-silnik troche klekocze -cos lekko jak diesel. Sprzedający powiedzial ze razem z rozrządem trzeba zrobic kolo zmiennych faz rozrządu. Podobno kompletny rozrząd to 1400zl....-zgadza sie?

/\/\/\/\/\/\

Odnosnie skrzypienia-nie da się przykleic tam jakichs materialowych podkladek-co by mniej skrzypial ten dach?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze podciadnać na zamkach w dachu trzeba sciagnąć plastik ten który jest w poprzek nad głową w przedniej części dachu .co do silnika to sie nie wypowiem trzeba sie by było poszukać na forum o tym silniku .Pozatym fajna cena 20 koła ,

Jeżeli jest gdzieś ogłoszenie z tym autem to wrzuć linka.

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na necie tego ogloszenia juz nie ma.....

/\/\/\/\/\

Ale jest za to inna ciekawa megi-tylko musialbym skonczyc 200km do wrocka...

/\/\/\/\/\/\

Co sądzicie? Niby 2004 a zderzak i kieorwnica jakby po lifcie....

/\/\/\/\/\/\/\

http://otomoto.pl/renault-megane-cabrio-nowa-sekwencja-ideal-C25351969.html

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak napisu na tylnej klapie mogła byc malowana ,zderzak przedni oraz poduszka kierowcy po lifcie(chyba są również xsenony pewnie bez samopoziomowania widać w środku przyciski od ustawiania świateł nie ma fotek jak tam pod maską wyglada czy są wszystkie osłony itd .Antena nieoryginalna .

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli silnik klekocze, to do wymiany koło zmiennych faz rozrządu. Czyli jeżeli to 2.0 16v czyli silnik F4R to przebieg ma bardzo potężny.

 

co do ogłoszenia z otomoto, Wydma, zwróć uwagę na 8 zdjęciu (tył wnętrza auta) na tą szczelinę między zagłówkami, a plastikiem podszybia. Niezła szpara :D no i plastik nad przednią szybą - odstaje z prawej strony. Nieźle 'kulane'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm dzieki za info-a powiecie mi cos na temat tego radia?

/\/\/\/\/\/\

I przy okazji pytanie-zauwazylem ze bardzo rzadko ale zdarza się ze liczniki mają na środku bardzo duży wyświetlacz-w miejscu tej ikonki auta. Orientujecie sie w jakich wersjach wystepowal taki wyswietlacz?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

 

A orientujecie sie jaki koszt wymiany tego koła zmiennych faz rozrządu?

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozecie pomóc w wyjaśnieniu kwestii? :

-zauwazylem ze w czesci meganek oprócz zwyklego radia jest jeszcze jakby drugie ponizej-jest to zmieniarka?

-zauwazylem ze bardzo rzadko ale zdarza się ze liczniki mają na środku bardzo duży wyświetlacz-w miejscu tej ikonki auta. Orientujecie sie w jakich wersjach wystepowal taki wyswietlacz?

-na co przy zakupie tego auta powinienem zwrócic szczególną uwage? (po za szczelnoscią dachu na myjce?)

 

Orientujecie sie czy jest jakis forumowicz w Łodzi bądź okolicach który ewentualnie bedzie mógł mnie przewieźć swoją megi? Abym mial porównanie?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

:D

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziebice1-masz racje. Czesc ludzi tak pisze specjalnie a czesc nie swiadomie. Ponawiam swoje pytania i proszę o odpowiedź obeznanych. Dodatkowo dokładam jedno kolejne:

-zauwazylem ze w czesci meganek oprócz zwyklego radia jest jeszcze jakby drugie ponizej-jest to zmieniarka?

-zauwazylem ze bardzo rzadko ale zdarza się ze liczniki mają na środku bardzo duży wyświetlacz-w miejscu tej ikonki auta. Orientujecie sie w jakich wersjach wystepowal taki wyswietlacz?

-na co przy zakupie tego auta powinienem zwrócic szczególną uwage? (po za szczelnoscią dachu na myjce?)

-czy jest mozliwosc tak ustawienia komputera w megance aby nie trzeba bylo wyciagac karty z kieszeni-aby można było uruchomić auto? Czy ta opcja jest we wszystkich egzemplarzach?

 

Orientujecie sie czy jest jakis forumowicz w Łodzi bądź okolicach który ewentualnie bedzie mógł mnie przewieźć swoją megi? Abym mial porównanie?

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-ja mam dwa tz. na górze radio na jedna płytę na dole zmieniarka na dwie

-oprócz szczelnosci dachu sprawdź czy płynnie sie zmyka i otwiera reszta jak w innych autach ...

-co do odpalania to musisz mieć system Hands free (widoczny guzik na klamce) wtedy karty nie wyciągasz z kieszeni.

 

Wilhelm Karmann GmbH – niemieckie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją nadwozi samochodowych (głównie typu kabriolet) oraz systemów zamykania dachów.

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!