Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

~~~~~~~~~~~~~~

Jako, że przydarzyło mi się mieć jako swoje pierwsze auto Renault Megane, więc zalożyłem tu konto

Z góry przepraszam jeżeli popełniam błąd co do tematu i miejsca.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Mój problem jest następujący:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czy amortyzatory z innych modeli będą pasować do mojego ?

~~~~~~~~~~~~~~~~

Muszę wymienić amortyzatory z tyłu jak i z przodu

jestem studentem więc muszę zrobić to jak najoszczędniej <czerwona>

~~~~~~~~~~~~~~~~

Chce kupić jakieś używane amortyzatory, czasem można trafić na coś ciekawego.

Tylko, że najczęściej są zapisane w tematach na allegro inne modele stąd moje pytanie

~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~

Z góry dziękuje za odpowiedzi

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przykład:

~~~~~~~~~~~~~~

allegro.pl/amortyzatory-amortyzator-tyl-renault-megane-ii-5d-i2683606118.html

~~~~~~~~~~~~~~

allegro.pl/amortyzatory-amortyzator-tyl-megane-ii-sedan-05r-i2632377520.html

~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~

też wolałbym nowe, ale tak mi się przytrafiło że mam auto po "nauczycielce"

która jeździła na jednych oponach chyba całe życie niechciało jej się używać 4 i 5 biegu

a na dodatek amortyzatory to dla niej czarna magia...

~~~~~~~~~~~~

także mam do zrobienia jeszcze amorki z przodu i zakup kompletu opon letnich jak i zimowych

~~~~~~~~~~~~~~

bo te co mam nie nadają się już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie można dopasować z innego auta. Amortyzatory są to części dedykowane.

Amortyzator w Twoim aucie ma typ mocowania loop-loop przy czym górne mocowanie jest asymetryczne.