Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Do,,wyznawców'' drogich wtrysków typu KEIHINI,HANA itp.-czy warto?


tom2125

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zostanę przy swoich ,,starociach'' a już wyjaśniam dlaczego.

-wtryski Valtec czerwone-rozkalibrowane,skok tłoczka chyba 1 cm z 2006r.(masakra!)

-reduktor stary,też z 2006r. ale trzyma jako tako ciśnienie

...ale udało się..

-ogarnąłem spalanie benzyny na poziomie 5,3l/100km-tak wyszło na trasie Szczecin-Koszalin dzisiaj,tankowanie pod korek

-spalanie gazu 7,5l/100km-trasa Koszalin-Szczecin,tankowanie do pełna

Czyli wychodzi na to,że przy jako-takim zrozumieniu o co chodzi w tych regulacjach i mnożnikach można i na takich rzęchach coś osiągnąć.

Kupując KEIHINI musiałbym jeździć tą Meganką chyba 10 lat żeby się zwróciły..teraz pytanie do wszystkich,,wyznawców'' wtrysków typu Keihini,Hana,MJ,RF itp.drogich..czy warto walczyć o zużycie mniejsze o 0,5l LPG takim kosztem? Tym bardziej że one też sprawiają problemy ..dlatego,że gazownikom nie chce się wykazać..autokalibracja i stwierdzenie,,będzie Pan zadowolony''

A na tych Valtekach przejeżdżę pewnie do końca legalizacji butli czyli do końca 2016r. mimo że klepią już jak diesel i pójdą na złom razem z autem...chyba,że zechcę zejśc ze spalaniem LPG do poziomu 6,5l/100km to może skuszę się na jakieś nowsze.

Mapki i mnożnik nie są wzorcowe ale spalanie mnie zadowala,czyli 7,5/100 chociaz zapętlają się od 4000obr.,ale przeciez przy 3500obr. mamy juz 130/h..a gdzie u nas wolno tak jeździc?..zreszta zapetlaja sie chyba na bogato bo chce jeszcze przyspieszac delikatnie,a na wolnych obrotach przy tych wtryskach i dyszach 1,3 nawet nie pyknie przy przechodzeniu z Pb na LPG i odwrotnie.

I nie sugerujcie się mnożnikiem,może byc garbaty byle poczatkowy był w okolicach 1 a nie poniżej bo wtedy falowanie obrotów pewne..przy mnożniku 0,8 np. Pb skraca sobie wtryski przy pracy na LPG..komputer głupieje i silnik gaśnie przy wysprzęglaniu lub dojeżdżaniu do skrzyżowania.

 

Megane 1,6 8V 75KM

Valtek 3 ohm-dysze 1,3

Mapki jak poniżej

post-47116-0-21650800-1349808774_thumb.jpg

post-47116-0-20920800-1349808794_thumb.jpg

 

Może pokombinuję z dyszami 1,5 lub 1,6 żeby ciągnął do odcięcia na LPG.

Edytowane przez tom2125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto, ale jak zakładam instalację i oczekuję precyzyjnego wtryskiwacza, do którego nie muszę zaglądać, to wrzucam minimum te tanie i gówniane podróbki-hany- bo w większości wypadków wystarczają. Keihin to to nie jest, kto miał do czynienia wie dlaczego, warto zapłacić każdą złotówkę za liniowość pracy względem temperatury. Regi do meganek są jak złoto.

Jak chcesz robić cuda do odcinki na lpg to się wyposaż w sondę szerokopasmową, bo głowica popłynie przy strojeniu na mapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz robić cuda do odcinki na lpg to się wyposaż w sondę szerokopasmową, bo głowica popłynie przy strojeniu na mapki

Wiem i nie chodzi mi o pałowanie auta na LPG bo gaz zakładamy dla oszczędnego przemieszczania się a nie dla wyścigów na 1/4 mili <czerwona> Byc może skuszę się na RegFasty lub inne w przyzwoitej cenie, ale tylko po to żeby pobawic sie ze spalaniem w granicach 6,5l LPG co chyba jest do osiągnięcia w Megance. W Twingo 1,2 spalanie na trasie przy jeździe przepisowej miałem w granicach 5,8-6,1l/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc może skuszę się na RegFasty lub inne w przyzwoitej cenie, ale tylko po to żeby pobawic sie ze spalaniem w granicach 6,5l LPG co chyba jest do osiągnięcia w Megance.

Mam megankę jak w opisie z gazem, która średnie spalanie na benzynie miała 6.2 l/100, a na gazie średnie spalanie wychodzi 7.2 l/100 - czyli na gazie 16% wiecej niż na benzynie. Na regach przejechane jest już ponad 120 tys. i mają sie dobrze. A średnie spalania to radzę porównywać między benzyną i gazem na z dystansu ok.2000 km, bo wtedy wyniki sa porównywalne, ale komu by się to chciało, szczególnie na drogiej benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

A ja zdecydowałem się na wtryski Hana, wcześniej miałem czerwone Valteki.

Efekt? Odchyłka przy mapach to raptem 3,8%, spalanie w trasie ok. 6 litrów. Do tego korekta po temperaturze i od miesiąca jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem samochodu pracującego niemalże jak na benzynie i spalające niecałe 20 zł na 100 km. :( Czy warto? Każdy musi to sobie sam przekalkulować. Przy dużych przebiegach z pewnością się zwraca.

 

Megane Coupe 1.6 K7M 702

Stag 300 Plus ISA 2

Edytowane przez MMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim doszedłem do 8,5 litra na trasie na barracudach, generalnie bdb wtryski, ale powiem tyle, miałem na jakiś czas keihiny, i korekta po temperaturze nie istniała. Tu niestety musiałem ją zrobić. Charakterystyka wtryskiwaczy też jest bardziej liniowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mam pytanie czy wtrsyki REG Fast dadzą radę w megane II 1.6 16V ? Wytrzymają conajmniej 60 tyś. ? Chodiz mi głównie czy przy większych prędkościach obrotowych nie będą zapętlać oraz czy na jałowych będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dadzą radę, ale o idealne parametry przez 60k będzie ciężko. Zapętlanie zależy od wydajnego reduktora i dysz- zamontujesz alaskę- będzie pętliło. Jałowe na spokojnie obrobią. Za cenę 100 złotych więcej mając barracudę- nie tykam reg chwastów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile regi średnio dają radę ? W jakiej cenie są barracudy ? Wiem że reg fasty da się kupić gdzieś za 130 - 150 zł listwa 4 wtryski. Barracuda chyba droższa znacznie coś mi się wydaje że cenowo coś jak Hana. Reduktor mam IG1 od landirenzo omegas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!