Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak informacji komputera o spalaniu i zużytym paliwie


przemkomac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Renault Megane I FL 1,9dTi 2000r. Przeczytałem w instrukcji, że po wciskaniu przycisku na szczycie manetki od wycieraczek mogę odczytać z komputera pokładowego informacje na temat:

1.przebiegu całkowitego

2 przebiegu częściowego

3.zużytego paliwa

4.średniego zużycia paliwa

5.chwilowego zużycia paliwa

6.zasięgu samochodu na paliwie w zbiorniku

7.przebytej drogi

8.średniej prędkości

Po klikaniu przycisku na manetce nic się nie zmienia.

Doszedłem do wniosku, że mam wersję zegarów bez komputera (po zniknięciu "oil ok" mam przebieg całkowity i częściowy w dwóch wierszach) Czy jeśli bym chciał wymienić zegary na wersję z kompem,wszystko będzie wyświetlane od razu, czy muszę prowadzić jakieś dodatkowe przewody? Co do manetki, to nie mam pojęcia, czy jest w niej przycisk, czy go nie ma. Niby się coś wciska na ok.1mm, jednak nie ma charakterystycznego "kliknięcia" pozatym wiem, że wersja z przyciskiem powinna inaczej wyglądać niż ta moja (nie mam chwilowo jej zdjęć, jednak jeżeli będą konieczne, zejdę do auta i je zrobię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasadnicze pytanie czy masz ten przycisk?

.............

w necie jest milion zdjęć jak wygląda ten przycisk na końcówce manetki :)

.............

ale jeśli mo kontroli olejowej wyświetla ci glówny przebieg a pod nim dzienny/zegar to na bank masz wersję bez kompa :(

.............

a co do podłączenia, to z reguły już tam wszystko jest ale nie zawsze, a jeśli nawet nie ma, to na forum jest to bardzo dokładnie opisane :)

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

 

5.9 - Enter

 

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do podłączenia, to z reguły już tam wszystko jest ale nie zawsze, a jeśli nawet nie ma, to na forum jest to bardzo dokładnie opisane :(

A od czego zależy to, czy wszystkie przewody są podprowadzone. Od wersji (phI, phII), wieku auta, czy może od zupałnie innych czynników?

Przeglądałem temat (MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II i w nim nie było podprowadzonego kabelka ECU, ale jest to wersja phI. Czy ktoś dokonywał takiej wymiany w Megane phII?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam chętnie to bym zrobił, ale narazie nie znalazłem w okolicy takowych, zalezy mi również na zachowaniu mojego obecnego przebiegu.

 

wiesz jak wygląda operacja ''kręcenia'' nowego licznika? Dokonywałeś tego? :(

Edytowane przez pcz_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak wygląda operacja ''kręcenia'' nowego licznika?

W tym temacie jest. Poczytaj. Zmiana stanu licznika

Wiem, że w licznikach JAEGER jest łatwiej, niż w SAGEM. Potrzebny jest ten interfejs

Mam jeszcze takie pytanie. czy muszę wymieniać manetkę, czy mogę przez microswitcha zewrzeć odpowiedni pin zegarów (nie pamiętam w tym momencie który) do masy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!