Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak informacji komputera o spalaniu i zużytym paliwie


przemkomac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Renault Megane I FL 1,9dTi 2000r. Przeczytałem w instrukcji, że po wciskaniu przycisku na szczycie manetki od wycieraczek mogę odczytać z komputera pokładowego informacje na temat:

1.przebiegu całkowitego

2 przebiegu częściowego

3.zużytego paliwa

4.średniego zużycia paliwa

5.chwilowego zużycia paliwa

6.zasięgu samochodu na paliwie w zbiorniku

7.przebytej drogi

8.średniej prędkości

Po klikaniu przycisku na manetce nic się nie zmienia.

Doszedłem do wniosku, że mam wersję zegarów bez komputera (po zniknięciu "oil ok" mam przebieg całkowity i częściowy w dwóch wierszach) Czy jeśli bym chciał wymienić zegary na wersję z kompem,wszystko będzie wyświetlane od razu, czy muszę prowadzić jakieś dodatkowe przewody? Co do manetki, to nie mam pojęcia, czy jest w niej przycisk, czy go nie ma. Niby się coś wciska na ok.1mm, jednak nie ma charakterystycznego "kliknięcia" pozatym wiem, że wersja z przyciskiem powinna inaczej wyglądać niż ta moja (nie mam chwilowo jej zdjęć, jednak jeżeli będą konieczne, zejdę do auta i je zrobię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasadnicze pytanie czy masz ten przycisk?

.............

w necie jest milion zdjęć jak wygląda ten przycisk na końcówce manetki :)

.............

ale jeśli mo kontroli olejowej wyświetla ci glówny przebieg a pod nim dzienny/zegar to na bank masz wersję bez kompa :(

.............

a co do podłączenia, to z reguły już tam wszystko jest ale nie zawsze, a jeśli nawet nie ma, to na forum jest to bardzo dokładnie opisane :)

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

 

5.9 - Enter

 

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do podłączenia, to z reguły już tam wszystko jest ale nie zawsze, a jeśli nawet nie ma, to na forum jest to bardzo dokładnie opisane :(

A od czego zależy to, czy wszystkie przewody są podprowadzone. Od wersji (phI, phII), wieku auta, czy może od zupałnie innych czynników?

Przeglądałem temat (MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II i w nim nie było podprowadzonego kabelka ECU, ale jest to wersja phI. Czy ktoś dokonywał takiej wymiany w Megane phII?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam chętnie to bym zrobił, ale narazie nie znalazłem w okolicy takowych, zalezy mi również na zachowaniu mojego obecnego przebiegu.

 

wiesz jak wygląda operacja ''kręcenia'' nowego licznika? Dokonywałeś tego? :(

Edytowane przez pcz_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak wygląda operacja ''kręcenia'' nowego licznika?

W tym temacie jest. Poczytaj. Zmiana stanu licznika

Wiem, że w licznikach JAEGER jest łatwiej, niż w SAGEM. Potrzebny jest ten interfejs

Mam jeszcze takie pytanie. czy muszę wymieniać manetkę, czy mogę przez microswitcha zewrzeć odpowiedni pin zegarów (nie pamiętam w tym momencie który) do masy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!