Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycieraczki przód raz działają raz nie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. w mojej megance zaczely się dziac dziwne rzeczy a mianowicie wycieraczki raz działaja raz nie. Cały mechanizm juz raz zdemontowalem i przesmarowalem. oczywiscie zloty od wody były zapchane i w podszybiu stala woda. Teraz juz jest wszystko udroznione i przesmarowane ale wycieraczki nadal działają z 5 minut pózniej sie wyłaczają na kolejne od 5 do 10 minut i znów zaczynaja działac. wspomne ze wycieraczki zawsze zatrzymują sie w swoim dolnym zwrotnym połozeniu ( dół szyby ). czy ma ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No daj znać. U mnie teraz w święta zauważyłem, że też coś jest nie tak, czasem trzeba wajchę do samego dołu nacisnąć, wtedy zadziałają. Podczas sryskiwania też się potrafią automatycznie nie włączyć. Słychać, że coś tak tyka w kierownicy, a wycieraczki nic. Napisz co za płyn kupiłeś. Jeszcze nie miałem takiego auta z taką usterkowością...

 

Dodano: 05 lis 2012 - 20:58

Rozebralem dziś wajche przy kierownicy, bez demontażu kierownicy było to strasznie niewygodne. Przeczyściłem blaszki, poodginałem wszytskie tak samo.

Wydaje mi się, że problem pozostał, bo czasem słyszałem jak coś klika pod kierownicą, a wycieraczki stały w miejscu, sprawdzę jeszcze w trasie.

Żeby rozkręcić całość, czyli płytkę i te mechanizmy przesuwu czasowego trzeba jednak kierownicę zdemontwać. A to chyba wieksza afera.

Teraz po tym całym montażu, mam wrażenie, że sie świeci ten ekranik na którym pokazuje przebieg itd. Po zamknięciu samochodu, jakby się świecił, a chyba wcześniej się wygaszał, był całkowicie ciemny.

Sam już nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja zamówiłem płyn na allegro o nazwie KONTAKT S niestety nie mam czasu w ciagu dnia podjechać do jakiegos specjalistycznego sklepu. Zobaczymy co bedzie. Dodam jeszcze ze w momecie gdy wycieraczki przestawały dzialać to jak sie przysłuchałem przy tej skrzyneczce z bezpiecznikami koło akumulatora cos pstrykało jak by sterownik wydawal polecenia załaczenia wycieraczek ale nic sie nie działo i po kliku mintutach dokładnie w momecie tego pstryknięcia wycieraczki sie załaczyły i każdy pstryk to był jeden cykl wycieraczek. i po 5 minutach znow to samo sterownik pstryka a wycieraczni nic i tak wkoło.....

Edytowane przez czaszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w moim przypadku było podobnie i wystarczyło przesmarować sworznie.

Ale ostatnio pojawił sie inny problem. Wycieraczki w pozycji programowanej (z czujnikiem - poz. 2) działają chwile a potem coraz szybciej aż do najwiekszych prędkości. Wyłączam je na moment, włączam ponownie w poz. j.w. i od nowa to samo. I to niezależnie od ustawienia prędkości( jedna, dwie, trzy czy cztery kropki)

Dodam żw w poz. 3 i 4 działają normalnie. Jeśli ktoś może doradzić bedę wdzięczny. pozdrawiam zyczac szerokiej drogi.

AWA1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. dzisiaj przeczysciłem styki płynem KONTAKT S ale i to nie pomogło. Wiec kupiłem używany sprawny mechanizm razem z silniczkiem i wymienilem calość. jak na razie działa. Jak by co to znalazłem gościa na Białych Blotach który rozbiera renówki i ma praktycznie wszystkie części w super cenach. moge dać na niego namiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja tez mam taki problem ze nie działają mi wycieraczki na 1 pozycji ( nie chodzą raz na jakiś czas) czego to może być przyczyna ? na inny pozycjach działają normalnie ? macie jakieś propozycje ?

 

Dodam ze nie wiem jak jest z tym czujnikiem deszczu. Czy to on odpowiada za prace na pierwszych stopniach wycieraczek ?

Edytowane przez Smolinski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wykręciłem wycieraczki, zajrzałem do trybów, wszystko ok, nic nie popękane. Wymieniłem smar i włożyłem.

Jednak problem nie minął. Na działaniu czasowym, kilka razy machną i nic, trzeba je pobudzić wajchą max na dół, na najszybsze machanie. Zauważyłem też, że na ciągłym normalnym machaniu, wycieraczki nie maja siły, czasem zatrzymaja sie w połowie szyby. Widać, że mają ciężko. Ale to silnik nie daje razy? Czy może sworznie, na których sa przykręcone wycieraczki sie zapiekają? W tej chwili tylko ostatnia pozycja, czyli szybkie machanie działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to problem sworzni. Silniczek wycieraczek ma zabezpieczenie prądowe. W efekcie jak mu ciężko to się wyłączy.

Musisz rozebrać jeszcze raz, wyczyścić i nasmarować sworznie.

Na przekładni silniczka są takie mosiężne lub miedziane blaszki, Je się lekko odgina, żeby lepiej stykały ze ślizgami na obudowie. Sama wymiana smaru nie wystarczy. Zresztą jak smar nie jest zabrudzony to go trzeba było zostawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!