Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nieustanne stuki w przednim zawieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Już kiedys pisałem w tej sprawie ale jak na razie jestem w punkcie wyjścia.

Jak jadę po drobnych nierównościch słyszę głuche stuki z przedniego zawieszenia,bardzo dobrze je słychać jak przy małej prędkości podjeżdżam pod delikatny krawężnik.Chyba są w górnej okolicy zawieszenia ale czasami słyszę je przy podłoze.

Wymieniłem: 4 amory,łożyska macphersona,tuleje na wachaczach + końcówki kuliste,końcówki drążków,stabilizator jest naspawany i ma nowe gumy na stabilizatorze. Opony mam profil 175/65 14 a latem 185/60 14 i tu nie ma różnicy.

Proszę pomóżcie bo nawet chcę ale nie wiem co mam wymienić. Jak wydaję kasę a pierwsze 100 metrów po wyjeździe od mechaników ciągle mi mówi,że to znowu nie to, to już tracę siły i nerwy.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktokolwiek sprawdzał ci sam drążek kierowniczy? czy przy tym głuchym puknięciu czujesz przeskok pod którąś z nóg? jeśli takie są tego objawy być może masz zużyty sam drążek kierowniczy (maglownica), co to znaczy drążek stabilizatora na spawany?

Ewentualnie pęknięta sprężyna zawieszenia bądź też źle założona (nie w zamek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naspawany drążek = w ASO ( po godzinach pracy - czyli na lewo ) mechanik wyjął stabilizator z przodu naspawał końcówki bo były już cieńsze niż oryginalnie,potem szlifierką wyrównał i zamontował nowe gumy Renault.

A z tym drążkiem kierowniczym to popracuję,dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

u mnie ten sam problem ale stuki jakby wpadały w drgania, wymieniłem drążki z końcówkami, sworznie wachaczy, tuleje wachaczy, łożyska mcper...., amorki, gumy stabilizatora, klocki hamulcowe, dalej stuka, doradźcie coś :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem takie stuki na drobnych nierównościach podczas jazdy na wprost w Meganie 1 2000r i tak jak pisze użytkownik "jt" pomogła wymiana klocków hamulcowych. Przy zużytych klockach zaciski wysuwają się z prowadnic i stukają. Tak było w moim przypadku.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam.

Miałem takie stuki na drobnych nierównościach podczas jazdy na wprost w Meganie 1 2000r i tak jak pisze użytkownik "jt" pomogła wymiana klocków hamulcowych. Przy zużytych klockach zaciski wysuwają się z prowadnic i stukają. Tak było w moim przypadku.

Pozdrawiam.

 

 

miałem podobny problem ,wolno słychać ,szybko nie,

drążek kierownicy - wymieniłem całkiem inaczej

naprawde minimalny luż i dziada słychać

wymieniałem 2 lata temu ,tez myslałem że to nie to, myliłem sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odebrałem dzisiaj autko od mechanika. Wymienione sworzeń wahacza, końcówka drążka kierowniczego, amorki z tyłu, tarcze i klocki z przodu. Portfel uszczuplił się o 900zł ale jest duuużo ciszej w aucie. Zostały jeszcze do wymiany amorki z przodu - coś ciągle postukuje - ale to może za miesiąc - kaskę trzeba zebrać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienione sworzeń wahacza, końcówka drążka kierowniczego, amorki z tyłu, tarcze i klocki z przodu
jeżeli nie amorki które planujesz to zostały jeszcze łożyskowania góry McPersona, luz na drążku kierowniczym (u góry) oraz dół czyli możliwy luz na maglu (listwa przekładni kierowniczej - ale ta raczej jest wytrzymała).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!