Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyrzucanie pilota, nie działa ściemnianie lampek wewnatrz


pirat

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem niedawno scenica z 99r po lifice, silnik 1,6 16V.

W trakcie zakupu sprzedający poinformował mnie, że został odłączony immo, ponieważ były z nim problemy, w związku z czym miga na zegarach czerwona dioda. No i przy zgaszonym silniku, dioda mrugała sobie jak by był załączony alarm, przy odpalonym szybko pulsowała, kila razy na sekundę. Pilot o centralnego normalnie działał.. do czasu, po miesiącu od użytkowania, otworzyłem samochód, przejechałem z pkt A do pkt B, wyszedłem z auta i chcąc je zamknąć, nie reagował na pilota. Poradziłem sobie z zamknięciem ręcznym, wróciłem do domu, po drodze zauważając ze po ruszeniu z miejsca, nie zamykają się automatycznie drzwi, jak wcześniej..

Znalazłem w internecie/instrukcji jak programuje się pilot (siedząc w aucie, trzymać wciśnięty przycisk na kluczyku przez 10s, po zgaśnięciu wcisnąć 2 razy) oraz jak uruchamia się zamykanie automatyczne drzwi (przetrzymać przycisk zamykania drzwi przez kilka sekund) no i faktycznie się zaprogramował, działało otwieranie i zamykanie, oraz po ruszeniu drzwi się zamykały. Za to przestała mrugać czerwona dioda, czy to samochód otwarty, czy zamknięty, czy się jedzie..

No i było wszystko dobrze ale tylko przez kilka dni. W takiej samej sytuacji ze otworzył się, przejechałem gdzieś, chciałem zamknąć i nic.. Zaprogramowałem pilota, bo już wiedziałem jak, za to nie musiałem uczyć samochodu żeby zamykał drzwi po ruszeniu, bo to się akurat nie wyłączyło. Dalej dioda przy zegarach nie mruga.

No i po paru dniach znów taka sama sytuacja, ale za to już się pilot nie chce zaprogramować... nawet po zmianie baterii w pilocie/kluczyku na nowa. No i tez dioda na zegarach nie mruga. Oraz nie działa wolne ściemnianie się lampek w środku w aucie, po prostu się wyłączają. O co chodzi? Co mam zrobić aby mi centralny z pilota działał, oraz ściemniało się światło w aucie? Immo nie potrzebuje. Myślałem o odłączeniu akumulatora na jakiś czas, ale boje się ze immo się załączy i już w ogóle nie będę mógł auta. Pomocy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No toś sobie za własne pieniądze REBUS zafundował. Błędem był zakup niesprawnego auta, bo bez Immo auto jest niesprawne. (szczególnie że byłeś przed zakupem poinformowany o niewłaściwym sposobie usunięcia problemów z tym autem)

Teraz szukaj kumatego speca elektryka z CLIPEM w swojej okolicy, bo nawet aso nie naprawi, tam będą chcieli do stanu fabrycznego doprowadzić, przez podmianę podzespołów na nowe, sprawne, a to może być połową wartości auta.

Nie było zdrowszego egzemplarza do kupienia???

PS. może ten temat pomoże znaleźć pomoc:

http://megane.com.pl/forum/20-mazowieckie/

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien nie strasz tak kolegi :)

kumaty mechanik poradzi sobie z takimi problemami, w poprzedniej meganie przerabiałem to, skończyło się na wymianie centralki i odłączeniu na stałe imo :(

w obecnej też się zapowiadała podobna impreza, okazało się na szczęście padnięta pompka spryskiwacza i to ona unieruchomiła auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien nie strasz tak kolegi

A gdzie tam straszenie widzisz??

Czyż w ASO nie stosują zasady- nie naprawiamy ale wymieniamy na nowe???

kumaty mechanik poradzi sobie z takimi problemami, w poprzedniej meganie przerabiałem to, skończyło się na wymianie centralki i odłączeniu na stałe imo

Zapewne poza ASO, bo nie uwierzę, że tam tego dokonali....

Co do zakupu auta niesprawnego, to na straszenie jest za późno. Tu bardziej współczucie jest wyczuwalne i zdziwienie, że ludzie nadal (pomimo szerokiej dostępności porad w tym zakresie) sami sobie takie problemy za własne pieniądze fundują, a później jest płacz i uogólniona niska ocena tych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację, że ASO ma inną politykę działania - niewiadomo co, to wymieniamy po kolei :)

 

sam się przejechałem na kupnie z ''pewnym'' mankamentem... ostatecznie już ''po'' nie jest on tak ''pewny'' jak ''przed'' :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód był w aso jakis rok przed sprzedaza auta, tam po wielu probach (cos niby zrobili, podzialalo troche ale znow sie psulo i nie mozna bylo auta odpalic), stwierdzali ze wszystko jest dobrze, tylko trzeba dorobic nowe piloty zkluczami, bo to przez nie nie dziala, zotaly dorobione, dzialalo jakis czas, po czym znowu wlasciciel nie mogl auta odpalic, znow auto wyladowalo w aso i tam zadecydowano o odlaczeniu immo...

tak jak mowilem, auto odpala, jezdzi, tylko centralny z pilota nie dziala i lampka w srodku sie nie sciemnia, tylko od razu gasnie.

I pytanie stad moje takie, czy odlaczajac akumulator na pare minut czy godzin, nie zresetuje sie immo i znow zacznie dzialac, i znow pojawia sie problemy z odpalaniem.

I drugi moj pomysl aby podmienic oryginalna centralke, na jakas inna, ale tak by mozna bylo zakodowac oryginalny pilot z kluczem.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odłączenia aku i tego efektów, nikt Ci 100% odpowiedzi nie udzieli, choć jak immo jest w kompie odłączone, to nie powinno się nic pozmieniać na gorsze po odłączeniu aku..

Co do drugiego pomysłu to masz 2 wyjścia:

Albo uniwersalna centralka radiowa i dodatkowe piloty, albo kombinacja z inną z innego sceniola

ale to już raczej u fachowca pytaj i jeśli to możliwe, to jemu to zleć, by się w niepotrzebne koszty nie ładować.

Może też wiele wyjaśnić telefon w to miejsce:

http://www.el-cars.pl/kontakt.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmiana centralki i obejście imo, to jest rozwiązanie, ale sam tego nie zrobisz, w ASO też Ci w ten sposób nie zrobią, szukaj kumatego elektryka, ja znalazłem takowego

 

odłączenie aku nic nie da

Edytowane przez pcz_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

dla potomnych:

 

odłączenie aku pomogło, lampa od immo nie mruga - w ogóle się nie zapala, pilot działa. jedynie ściemnianie światła w kabinie nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!