Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 16V Turbo


voytecc

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

długo mnie tu nie było... po sprzedaży meganki szukam nowego auta ..biję się z myślami co kupić ale chyba zostane przy Renault. Wpadłem dziś na ogłoszenie co o niej powiecie ? Czy była "bita" .

Podobno 150 tys przebiegu...

 

2.0 benzyna Turbo

 

 

c26891803-3.jpg

 

c26891803-4.jpg

 

c26891803-6.jpg

 

c26891803-1.jpg

 

c26891803-7.jpg

 

c26891803-10.jpg

 

c26891803-9.jpg

Edytowane przez voytecc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Dynamique lub Privilege. Wydaje mi się, że ta druga (ma srebrne klamki, Dynamique ma w kolorze nadwozia). Powinna być naklejka w schowku przed pasażerem na drzwiczkach lub przy progu od strony pasażera. Widać ją po otworzeniu drzwi pasażera (przednich). Nie pamiętam czy fotel pasażera również ma regulację wysokości fotela i ledźwiową czy nie... Jeśli nie to czyżby to był "anglik"? Nie znam się na rejestracjach niemieckich, ale nie widzę żadnych naklejek w środku między cyframi (z datą ważności i zrobionym przeglądem).

Nie widzę czujników cofania. Jeśli są, a nie ma pojedynczego pipnięcia przy ich włączaniu oraz nie działają światła stopu to walnięty jest czujnik biegu wstecznego na skrzyni biegów. Nowy w ASO to koszt ok 120zł. Wymiana kłopotliwa (kiepskie dojście), ale możliwa. Znam to z autopsji ;)

Odnośnie spryskiwaczy reflektorów (ksenonów) to działają tylko jak są włączone ksenony (światła mijania) oraz jeśli jest odpowiedni poziom płynu (zbiornik ma chyba 5 lub 7 l pojemności). Koszt oryginalnego palnika Philipsa na allegro to ok 150zł za sztukę (żadna chińska podróbka). Wymiana palnika to musowe zdjęcie zderzaka. Wszystko do zrobienia we własnym zakresie najlepiej z dojściem do kanału.

Auto na zdjęciach nie wygląda źle, ale przeczytaj jeszcze raz moje wskazówki tutaj i innym temacie, pospisuj i na oględziny auta ;)

Ze swojej strony dodam, że lepsze są auta po 2005 roku (po lifcie). Zdecydowanie ODRADZAM silniki IDE. Są bardzo awaryjne. Odradzane są wszędzie. Silnik 2.0 Turbo jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, Mnie dziś coś pokusiło i po drodze zajechałem do komisu, to co tam stoi jest po prostu nie do opisania, gorzej niż szrot wszystko pościągane z niemiec, prawdziwym rodzynkiem był passat 2001 108tyś przebiegu, miałem aż zrobić fotki, ale podam linka szrot masakra

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Dynamique lub Privilege. Wydaje mi się, że ta druga [.....................]Wymiana palnika to musowe zdjęcie zderzaka....

Dzięki za info

Gościu w ogłoszeniu pisze ze to wersja INITIALE, czy Privelage nie miały przypadkiem pełnych skór ? Nie znam dokładnych danych wyposażenia odpowiednich wersji.

Czy w Lagunie 2 phII tez trzeba ściągać zderzak aby wymienić żarniki ? Czy to się tyczy tylko Xeonów czy przy zwykłych żarówkach aby ją wymienić w ph I tez trzeba ściągać zderzak ?

Trochę już wiem o tej Lagunie , dzwoniłem dzisiaj do 2 serwisów w różnych miejscach PL, przebieg ma na 200% oryg. Pełny serwis do 04.2012r. Brak info o szkodach. Fajne auto ale koszty eksploatacji mnie przerażają ;) Ma dwumase i turbo a to nie są wieczne rzeczy.

Czy ktoś miał takie auto i może coś powiedzieć o kosztach eksploatacji ? Aha , dzisiaj jak rozmawiałem z jednym z Panów z ASO przez telefon powiedział żeby sprawdzić właśnie czy nie jest to IDE i aby takiej nie brać ;) Podobno padają w nich jakieś czujniki dawki paliwa czy coś takiego nie pamiętam dokładnego nazewnictwa.

O tym Passacie nawet nie będę się wypowiadał ... od razu widać że to szrot...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo a to nie są wieczne rzeczy.

eee tam, ale pomyś, że jak tym przyciszniesz to Cię wyrwie z butów! ;) raz na 2 lata wymienić turbo to nie taki dramat w zamian za radoche ;) Chetnie bym się powoził takim autkiem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie się nie znają co sprzedają. Wersja Initiale Paris miała pełną skórę oraz sterowanie foteli elektryczne. Potem była wersja Privilege, Dynamique oraz Autentique - najbiedniejsza. Ta z Twoich fotek to na 100% Privilege. Turbo w benzynie to zapewne zwykła turbina bez zmiennej geometrii. Takie turbiny są generalne trwalsze, ale zależy to głównie od traktowania. Co do dwumasy to wszystkie nowsze diesle i już nawet benzyny (w tym mój Scenic III) ją mają. Takie czasy. 150 tyś km w aucie z 2004 roku z Niemiec? Nie wierzę. Ma zapewne ponad 200...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Co do dwumasy to wszystkie nowsze diesle i już nawet benzyny (w tym mój Scenic III) ją mają. Takie czasy. 150 tyś km w aucie z 2004 roku z Niemiec? Nie wierzę. Ma zapewne ponad 200...

Że diesle mają dwumasę to wiedziałem ale byłem w szoku jak interesowałem się ostatnio Mondeo MK3 2.0 benz. i okazało się że ma też dwumasę i to 10 letnie auto ;)

Jeśli o tą Lagunę chodzi to ostatni wpis w ASO ma z 04.2012r i przebieg niecałe 130tyś. więc chyba nie była kręcona.

Norbert napisz mi jeszcze jak się sprawuje taki motor Tce, kiedyś się nim interesowałem ale po przeczytaniu artykułu chyba w AŚ że nie polecają tej jednostki przestałem.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz dlaczego kupują Skodę w Polsce najczęściej? Bo ma niskie ceny części, tańcze ubezpieczenie, Mało palą(g..o prawda) tak naprawdę spala więcej tylko pokazuje tylko więcej ilość kilometrów od A do B niż powinno i no musi mieć lepszy od rodziny, sąsiada że ma lepsze wyposażenie, silnik itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

voytecc, napiszę szczerze. Mam nowe auto. Obecny przebieg to 10 tyś km zrobiony przez prawie rok. Autem pojeżdżę max 8 lat. Wtedy będzie miało max 90 tyś km. Niech ten silnik tyle wytrzyma. Potem mnie to już nie będzie interesowało. Następny silnik to jednak nadal będzie turbo benzyna (być może również nowy TCe). Słyszałem opinie (nie czytałem), że to zabawka itp. Ale to era downsizingu więc pojemność 1.4 i 130KM to żadna rewelacja. VW z 1.4 TSI wyciąga i 160KM. Tyle, że na temat tych silników czytałem w kilku gazetach, że mają problem z rozrządem. O TCe nigdzie nie słyszałem złych lub nawet niepochlebnych opinii. A szukam ich wszędzie z racji tego, że sam mam taki silnik w swoim aucie i mnie to interesuje.

Jak dla mnie ten silnik to rewelacja, fajne przyspieszenie oraz extra kultura pracy. Na luzie nie słychać go wogóle w kabinie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Norbert za szczerą odpowiedź , też słyszałem że TSI z początku produkcji mają problemy z rozciągającym się łańcuchem. Tak na marginesie jestem ciekaw ile wytrzymają te downsizingowe silniki

 

Jeśli chodzi o Lagune niestety spóźniłem się już ktoś się nią cieczy, ogłoszenie w internecie było 1 lub 2 dni. Dla zainteresowanych podam że 2004r. a cena 10999 + opłaty. Szkoda że nie udało mi się jej wyrwać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!