Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ułamany kluczyk chcę dorobić ale jest pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowy na tym forum ale auto Megane Classic 1.4 RL jest w naszej rodzinie od 15 lat.

Teraz żona nim pomyka, a ja ułamałem kluczyk bo się zablokował w stacyjce i jak rasowy "fizol" chciałem go wyjąć ;) Proszę no comments, wiem ;)

Dorobienie całego klucza ma kosztować ponoć 120-130 zł. Ale czy mogę dorobić sam grot? Kluczyk wygląda jak na załączonych zdjęciach. Grot można wyjąć z oprawki po odkręceniu jednej śrubki. Pastylka (immo chyba) jest wciśnięta na swoje miejsce. Na zapasowym kluczyku auto odpala.

 

http://i1136.photobucket.com/albums/n494/vitoldo/P1190108.jpg

 

http://i1136.photobucket.com/albums/n494/vitoldo/P1190110.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że grot możesz dorobić. Bierzesz zapasowy kluczyk, wyciągasz grot, idziesz do punktu dorabiania kluczy (ja dorabiałem tam gdzie dorabiają klucze do mieszkań) i gość dorabia. Koszt ok. 10PLN + surowy kluczyk (ja miałem surowy bo kupiłem nową obudowę).

Nowy klucz (grot + obudowa i elektronika) to ok. 600PLN + kod + programowanie. Czyli jakieś 900 - 950PLN (ASO).

Ciekaw jestem o jakiej pastylce piszesz. Zrób zdjęcie drugiej części obudowy od wewnątrz.

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem o jakiej pastylce piszesz. Zrób zdjęcie drugiej części obudowy od wewnątrz.

Na drugim zdjęciu przy górnej krawędzi obudowy widać fragment tej "pastylki" o której piszę (trzeba sobie powiększyć fotę).

Widać literki PCF i dalej jakieś oznaczenie liczbowe.

 

Dzięki za wyjaśnienie, wygląda na to, że przepłaciłbym, dobrze że zapytałem ;)

Za dorobienie samego grota gość chciał 40 zł. Widzę, że gdy poszukam dobrze, to może uda mi się zrobić to taniej.

Edytowane przez vitoldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedziałem że '97 miały takie rozwiązanie. Myślałem że immo jest tylko tam gdzie montowany był zdalnie sterowany centralny zamek (podczerwień).

Człowiek całe życie się uczy.

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie 70 zł?

Ja kupiłem taką http://archiwumallegro.pl/obudowa_kluczyka_renault_megane_scenic_klucz_fv-2594623260.html Ten sam sprzedawca miał też obudowę bez miejsca na diodę podczerwieni (chyba do phII) w tej samej cenie

A tu jest taka http://allegro.pl/obudowa-kluczyka-kluczyk-renault-scenic-megane-i2836607788.html

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie 70 zł?

Kolego, spokojnie! Ja tylko napisałem ile kosztuje taka obudowa (taka jak kupiłeś) u "dorabiacza kluczy". Nigdzie nie napisałem że za tyle kupiłem lub zamierzam kupić.

Ta druga obudowa nie ma żadnego przycisku, wnioskuję więc, że jest ona do aut bez CZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam rozwaliła mi sie obudowa od mojego kluczyka i potrzebuje kupić właśnie taką samą obudowe z tego linka thumb_hosting_zdjec_1362650079__kluiczyk_megane.jpg(ten sam link z pierwszego postu) z miejscem na ten Transponder od IMMO taki cypelek widoczny na foto lewy górny róg obudowy na allegro nie widze takiej obudowy żeby miała miejsce na ten cypelek.A np taka obudowa http://allegro.pl/oryginalny-kluczyk-renault-i3056577772.html by pasowała??

 

Ponieważ od czasu założenia wątku zmieniły się zasady dotyczące zamieszczania zdjęć, Kolega poprawi swojego posta, tak aby zdjęcie można było zobaczyć czytając forum.

Ja na ten przykład zdjęcia nie zobaczę, bo mam zablokowany serwer na którym jest umieszczone.

Edytowane przez patrulo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!