Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obrotomierz!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Paqll, jak wymienisz licznik to przebieg będzie z nowego licznika,musiałbyś korektę zrobić ,czyli jakaś stówka poleci .Domyślam się,że masz stary typ licznika ,gdzie niema wyświetlacza od licznika kilometrów,tylko są ''kółka''z cyferkami,moim zdaniem prościej jest zakupić drugi licznik .Rozpiska kostek licznika do megi phI jest w temacie wymiany zegarów kolegi Daren,wystarczy poszukać .

http://megane.com.pl/megane-i-phi-manual-w...-ii-vt15980.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, właśnie mam elektroniczny, stąd też moje pytanie było :). Po namyśle kupię w najbliższym czasie nowe zegary. Temat/manual w linku widziałem i przeczytałem, bo mnie zainteresował, ale przeoczyłem końcówkę z rozpiską, sory :). Dzięki za odpowiedź,

pozdrawiam.

 

PS.: Zmiana przebiegu w elektronicznym liczniku też będzie oscylowała w granicy tej stówki, jak pisałeś, czy wyjdzie drożej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To w końcu jak to jest z tą wymiana zegara na obrotomierz, bo odpowiedzi są sprzeczne? Czy jeśli mam stare zegary elektroniczne ( Sagem) to muszę coś przerabiać jeśli kupię nowe zegary też elektroniczne z obrotomierzem? Czy też juz wszystko jest przygotowane. Mam Clasica 1.4 8V 97r RL. Niestety, doprowadzenia do mojego licznika nie pasują do rozpiski pinów kol. Darena, nie pasują też do zdjęć tyłów liczników z allego. Czy jest różnica w licznikach od silników 1.4 i 1.6 v8 z lat 1996-1998?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

Witam wszystkich forumowiczów Windom Earl napisał że wymienił sobie zegary na taki który ma obrotomierz, i nie miał żadnych problemów.Niestety ja nie mam tyle szczęścia mam takie zegary img24741.jpg a chciałbym mieć takie img247lul.jpg podłączyłem i niestety obrotomierz nie działał , z tego co przeczytałem na forum ma być gdzieś na połączeniu silnika i skrzyni biegów czujnik , u mnie silnik wygląda tak img24771.jpg , a jedyny czujnik jaki mam w tej okolicy to jest czujnik koła zamachowego img2481b.jpg innego czujnika nie mogę znaleźć. Jak jeszcze można go podłączyć czy może mi ktoś w tej kwestii pomóc z góry dziękuję

 

[ Dodano: 2011-01-18, 17:14 ]

Obrotomierz już podłączony , musiałem podpiąć się pod komputer . Nie miałem z tym żadnych problemów , moja złączka jest opisana , tak że ze znalezieniem 12 pinu nie miałem żadnych problemów. :)

 

[ Dodano: 2011-02-08, 14:00 ]

dołączam na prośbę zdjęcia img2482s.jpg tak wygląda po zamontowaniu , tu podłączamy przewód , chyba kolor przewodu nie ma znaczenia img248hdh.jpg , tędy go puściłem na drógą strone [img248zwz.jpg wyjście z drugiej strony img2485e.jpg , tu go ukryłem przed okiem mechanika na przeglądzieimg2486o.jpg, końcowe podłączenie img2487jt.jpg jeżeli ma ktoś dalsze pytania to na gg 1763275

 

[ Dodano: 2011-02-08, 14:08 ]

PS jak ktoś by się zastanawiał jakim cudem mam tą uszczelkę zaraz za skrzynką bezpiecznikową to wyjaśniam mam "anglika"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

simpson1976 pin 12 z komputera wyprowadziłeś do .?.?.?.?. kości przy liczniku?

U mnie na razie zegar z rpm leży i czeka na natchnienie... jeśli dokoptuje kabelek i zaskoczy bym musiał pomyśleć nad tą korektą....

Korekty dokonuje się poprzez złącze diagnostyczne koło bezpieczników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. Zrobiłem tajk jak simpson1976 a więc podpiołem się pod wtyczke kompa w pin 12 przeciągłem kabelek za akumulatorem do wnętrza auta i pociągłem i wpiąłęm go w 6 pin szarej wtyczki a obrotomierz stoi. Co dalej? Jakieś sugestie?

 

Zwracam honor. Wszystko działa dzisiaj zlutowałem kabelki bo wczroaj po prostu je skręciłęm i przy składaniu wtyczki się rozeszły. W każdym razie dzięki za poradnik.

Edytowane przez Robal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A ja mam takie pytanie. Mam Renault Megane 1.4 eco 8V i nie mam obrotomierza tylko zegarek, czy licznik z wersji 1.4 16V będzie pasował?

 

Dodano: 19 lip 2013 - 03:11

Kupiłem na szrocie licznik od meganki 1.6, "na ślepo", nie sprawdzałem żadnych numerów itp. Przełożyłem i od razu wszystko działało :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!