wojni15 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Witam! Wczorajszego pięknego wieczoru na zarkęcie wyrzuciło mnie i uderzyłem tylnym kołem w dosyć wysoki krawężnik. Po tej kraksie koło się skrzywiło. Zdjąłem koło żeby zobaczyć co się stało. Zauważyłem, że ośka jest skrzywiona. Jestem laikiem w tych sprawach i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość wymiany tylko tej ośki czy całej belki - -(ewentualnie jakoś to wyprostować żeby koło było prosto). Z góry dziękuję za pomoc Grzesiek ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wifoo Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Można. Było pisane o tym na forum łącznie z tutorialem jak to zrobić. Trudno jest dostać samą ośkę, jest jeden sklep który je oferuje. Opcja => szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojni15 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Przepraszam za to, że jestem nierozgarnięty w tych sprawach ale bardzo mi zależy na szybkiej pomocy. Znalezienie tego sklepu który oferuje tą oskę jest dla mnie trudne. Może ktoś już korzystał z tego sklepu i wie jak brzmi jego nazwa? Bardzo Dziękuję! Dodano: 08 gru 2012 - 16:27 Znalazłem takie coś na allegro. http://allegro.pl/renault-scenic-megane-i-os-piasty-kola-piasta-tyl-i2792476404.html O tym jest mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wifoo Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 http://sklep.salko.pl/produkt,3365,503,czop-wah.tyl-MEGANE-dolny-nowy-4-dr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...