Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z otwarciem samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam dość poważny problem. Na forum nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Otóż posiadam Megane I phI w wersji wyposażenia RL i nie posiadam centralnego zamka. Kilka lat temu ktoś sforsował mi zamek kierowcy i później nie można było otwierać drzwi od strony kierowcy. Otwierałem samochód od strony pasażera. Dziś zauważyłem, że i drugi zamek padł. Co dziwne mogę zamknąć nim drzwi lecz nie mogę ich otworzyć. Kręci się do pewnego oporu tak jak to bywało wcześniej lecz rygiel w drzwiach ani drgnie. Dodam tylko, że wcześniej w zimne dni czasami trzeba było kilka razy przekręcić kluczykiem żeby rygiel się poruszył i można było drzwi otworzyć. W lecie problem nie występował. Czy jest jakiś domowy sposób żeby to naprawić czy tylko wizyta u speca od zamków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK spróbuję i dam znać jakie efekty.

 

 

 

 

Niestety WD nic nie pomógł. Drzwi dalej można zamknąć lecz nie da się otworzyć.

 

 

Może dorzucę jakieś zdjęcia żeby to zobrazować

post-39070-0-98122900-1355497107_thumb.jpg

 

Mechanizm na zdjęciu 1 podczas zamykania porusza się na dół (ten plastik na bębenku zamka) a gdy próbuję otworzyć drzwi ten mechanizm ani drgnie.

 

 

post-39070-0-65789200-1355497266_thumb.jpg

 

Kluczyk podczas zamykania mogę obrócić max o 90 stopnni.

 

 

post-39070-0-26704200-1355497319_thumb.jpg

 

Natomiast jak chcę otworzyć kluczyk mogę obrócić więcej niż o 90 stopni i dopiero czuję opór, jednak jakbym pociągnął mocniej to obróciłby się dalej. Dodam tylko, że wcześniej nie można było go obrócić tak daleko.

 

Dodano: 19 gru 2012 - 15:01

Witam ponownie. Otóż korzystając z chwili wolnego czasu wymontowałem zamek z drzwi. Co ciekawe gdy poruszę elementem plastikowym ( patrz foto poniżej ) kluczyk przekręca się lecz gdy zrobie to samo kluczykiem to ten element ani drgnie. W związku z tym mam kilka pytań :

1. Czy ma ktoś jakieś sugestie na tema to może być nie tak?

2. Czy można w jakiś sposób rozebrać ten bębenek? ( Bo nigdy nie bawiłem się w rozbieranie zamka )

3. Czy jeżeli można rozebrać ten bębenek nie posypią się jakieś części uniemożliwiające jego złożenie?

 

Za odpowiedzi z góry dziękuję.

post-39070-0-71892500-1355925687_thumb.jpg

Edytowane przez picu91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bębenek można rozebrać odginając brzegi tej niklowanej blaszki i można wyjąć wkładkę ze środka.Przy wyjęciu wkładki wysypią się zapadki które podnosi kluczyk,jest to trudno potem ustawić.Jak są dwa zamki zepsute to lepiej kupić dwie nowe wkładki z kluczykiem(Allegro),będzie jeden inny kluczyk do obu drzwi.W Krakowie na ul.Malborskiej jest warsztat który zajmuje się na naprawą zamków samochodowych.

Edytowane przez 11348
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Chyba muszę rozważyć taką opcję i dopasować te nowe zamki pod stary kluczyk. Bo w starym coś przeskoczyło i 30 minut mordowałem się żeby kluczyk z niego wydostać, a drugi i tak ma coś do środka wepchane. Temat chyba do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!