Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obniżenie zawieszenia.


Recommended Posts

w tym budżecie spokojnie można zrobić glebę, na forum meganecoupe.pl ostatnio ktoś gwinty sprzedawał. W zależności od gleby, do -40mm nie trzeba zmieniać amortyzatorów (ale pewnie to by nie zaszkodziło), tył nie ma sprężyn. Od tyłu nawet bym zaczął przygodę z obniżaniem, bo jak się okaze, że belka zardzewiała to głupio będzie wyglądać obniżony przód, kiedy tyłek stoi w górze.

Spróbuj najpierw obniżyć belkę.

Ja u siebie w meganie miałem sprężyny weitec-a polecam, mimo, że nie sa najtańsze. Komfort jazdy jest niezły przy glebie -30mm.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wyżej, za 1000 zł nie da się tego zrobić z nowych części.

Odnośnie tyłu. Trzeba by wymienić drążki skrętne na twardsze. Samo przekręcenie drążków na wieloklinie spowoduje, że nawet przy małych nierównościach, tył auta będzie dobijał do ziemi. Dodać do tego wymianę tych drążków i już budżet ociera się o minimum 60%. A gdzie przód ?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tyłu. Trzeba by wymienić drążki skrętne na twardsze. Samo przekręcenie drążków na wieloklinie spowoduje, że nawet przy małych nierównościach, tył auta będzie dobijał do ziemi. Dodać do tego wymianę tych drążków i już budżet ociera się o minimum 60%.

Nawet, jeśli będzie trzeba wymienić drążki skrętne tylnej belki to za 2 stówy można kupić belkę z coupe f7r bo tam było najsztywniejsze zawieszenie.

Gwint można kupić używane w bdb stanie za kilka stów. Zaletą tych zawieszeń jest to, że większość można regenerować, więc starczą na dłużej niż seryjne zawieszenie.

Podtrzymuję swoje zdanie, że spokojnie mozna zrobić glebę za 1000zł, natomiast można też zrobić za kilka tysięcy (elia ze sprężynami pomocniczymi z tyłu) - co kto lubi.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś sprawdzić oznaczenia kolorowe na belce (drążkach) i porównać do tej z coupe F7R, ale i tak wydaje mi się, że ta z coupe jest niższa i sztywniejsza. Wynika to chociażby z różnicy w mocy w obu autach 113KM vs 147KM.

 

Jakby co to chyba mam 2 belki z F7Ra w garażu.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...

Podłączę się do tematu: chce obniżyć Megane I phII 1.6 16V w miarę tanim kosztem, chce zmienić sprężyny na krótsze na początek (-40mm), co powiecie na te?? http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-40mm-renault-megane-1-i3125701751.html Amory chce narazie zostawić seryjne, bo są w dobrym stanie.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Kupujesz sprężyny obniżające/usztywniające na przód. Przy obniżeniu ok 40mm mogą zostać seryjne amortyzatory. Sprężyny możesz kupic używane - pewnie za 200 - 300PLN coś w niezłym stanie się kupi. W tylnym zaiweszeniu przekręcasz drążki elastyczne o kilka ząbków w dół - i voiles au: samochód stoi niżej, lepiej wygląda i co najważniejsze lepiej się prowadzi :!:

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!