Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III ph1 vs ph2


athlon64x4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mialem okazje jeździć Megane III phII przez 2 tygodnie i oto kilka rożnic/uwag zauważylem:

 

- ktoś pomyślał i zamienił, zapalona na stałe i świecącą ostrym pomarańczowym światłem, kontrolkę podgrzewanych foteli, na komunikat wyświetlany na desce rozdzielczej przez 5 sekund: Ogrzewanie foteli włączone

- w opcja komputera można zdezaktywować automatyczne właczanie świateł dziennych (u mnie podobno się nie da)

- dmuchawa działa zdecydowanie ciszej i bardziej przyjemnie dla ucha (nie wiem jak wydajnością)

- kontrolka działania ASR jest małym piktogramem (brak wyświetlania na ekranie z przebiegiem)

- nie mogłem wyłaczyć ekranu navi - zostawić samo radio (ale to chyba takie założenie konstruktorów)

- nadal twierdzę że inwestycja 2k w nawigację to zły pomysł (nie odpowiada mi szata graficzna oraz wykonanie, nie wspominając o jakości/dokładności map)

- zmiana sposobu wyświetlania chwilowego zużycia paliwa (pasek ze średnim zużyciem)

- na panelu klimatyzacji dodatkowa literka A w kołku (nie wiem czy oznacza automat czy działanie Air Control Sensor

- mp3 i złącze jack w panelu radia - obcinanie nazw folderów na wyswietlaczu navi

- brak zapalniczki - zaslepka do gniazada napisem 12V/120W

- są naturalnie z przodu światła LED ale wyglądaja jakby je ktoś dołożył na siłę pod reflektor (nie stanowią całości z lampą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Automatyczne światła dzienne można wyłączyć, ale nie ma opcji ich ręcznego włączenia - jedynie ponowne włączenie automatu w menu.

2. Dmuchawa jest wydajna pod warunkiem, że włączymy tryb "Fast", ale mam porównanie tylko do MII ph2.

3. Navi można wygasić przytrzymując przycisk "LIGHT/DARK".

4. Oczywiście nie ma sensu dopłacać do tak drogiej nawigacji, ale same mapy są dobre - szczególnie na zachodzie.

5. Litera A w kółku to dzialanie Air Control Sensor.

6. Jeśli nie zamawiamy zestawu palacza (popielniczka+zapalniczka) to jest gniazdo 12V.

7. W wersji z pakietem GT Line chwilowe spalanie nadal pokazywane jest liczbowo, pomysł z paskiem jakiś idiota wdrożył w ph2 - mało czytelne rozwiązanie.

8. Faktycznie ledy dołożone jakby na siłę, ale wygląda to dobrze.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność jeździć dwoma różnymi Megane III ph2 (obie to 1.6 16v) to jedna miała spalanie chwilowe w pasku, a druga normalnie liczbowo. Pewnie można te opcje jakoś w komputerze zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!