Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane GT line


fourier

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie, jako nowy użytkownik forum, chciałem się przywitać :)

Po 15latach eksploatacji Meganki I trzeba kupić coś nowego (stara dalej pozostanie w rodzinie). Wybór padł, tak jak kiedyś, na Megane.

http://otomoto.pl/renault-megane-gt-line-1-4-turbo-130-km-C25098008.html

http://otomoto.pl/renault-megane-gt-line-tce-130km-okazja-C26827543.html

Moje pierwsze pytanie- czy warto kupić wersje z linków? Samochód ma znowu służyć przez dosyć kilka lat i ma być mało awaryjny (w obecnym samochodzie koszt wszystkich „niespodzianek” przez cały czas eksploatacji wyniósł około 150-200zł).

Drugie pytanie- orientuje się ktoś czy jest możliwość „ściągnięcia” samochodu z jednego salonu do drugiego (w tym wypadku z Wawy na Śląsk)?

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza wersja dużo ciekawsza, bo ma nawigację i czujniki parkowania przód i tył z kamerą cofania. Do obu wersji trzeba doliczyć koszt montażu alarmu (chyba, że dobrze negocjujesz :-P)

Jeżeli chodzi o awaryjność to nie słyszałem o poważnych awariach w tym silniku, a śledzę na bieżąco, bo też przymierzam się do tego auta. Trzeba tylko pamiętać, że to silnik z turbosprężarką i należy odpowiednio o nią dbać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pakietem GT Line to bardzo fajne auto, ale musisz koniecznie wysłać rodziców na jazdę próbną. Auto to nie tylko pakiet stylizacyjny, ale przede wszystkim sportowe zawieszenie - obniżone i usztywnione. Prowadzi się rewelacyjnie, ale komfort jest mniejszy od zwykłej MIII. Nie warto dopłacać tak dużych pieniędzy do nawigacji i kamery, same czujniki z tyłu wystarczą. Salon może auto sprowadzić do siebie, ale doliczy koszt transportu do ceny.

 

PS.

Zarejestruj obecną Megane na stronie Renault lub w salonie wspomnij, że jesteś stałym klientem - dostaniesz ofertę na dodatkową gwarancję dla nowej Megane.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auta nie ma w Twojej miejscowości to żaden problem (jeśli to auto nowe). Moje stało w centralnym magazynie :) nawet nie wiem gdzie, a przyjechało pod Legnicę. Po prostu spytaj się w Twoim salonie o to konkretne auto, które Cię interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za szybkie odpowiedzi :)

Meganka, którą mamy, ma bardzo miękkie zawieszenie i w zakrętach oraz przy większej prędkości lubi się giąć i pływać.

Z meganki III podoba nam się coupe, ale 5 drzwiowa daje większy komfort więc pomyśleliśmy o tym GT line.

Jeszcze jedna sprawa- orientuje się ktoś ile faktycznie pali ten silnik w tej "budzie"? Na forach są różne opinie- jedni piszą, że około 7-8l na 100km, natomiast drudzy wspominają o spalaniu w granicach 10l na 100km.

Co można jeszcze utargować w salonie? Dzisiaj wybieramy się do Bamarko do Bytomia (pierwszą megankę kupiliśmy w 1998r jak mieli jeszcze salon w Piekarach Śląskich).

Pozdrawiam

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik spali ile wlejesz :) Wszystko zależy od stylu jazdy. Mnie jak na razie udało się zejść na trasie do 6,2l/100 km (jazda zgodnie z przepisami, bez gwałtownych przyspieszeń i hamowań, na S8 i A4 105-115km/h). Zazwyczaj mieszczę się ze średnim spalaniem w 7,5l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik spali ile wlejesz :)

Stara zasada :)

Rodzice raczej jeżdżą przepisowo i bez szaleństw, więc chyba nie będzie źle.

Jeszcze raz dziękuję :P

 

Dowiedziałem się że oba samochody z linków zostały sprzedane (z tego ten lepiej wyposażony był samochodem DEMO, a nie ma o tym nawet info w ogłoszeniu).

Jazda testowa 1.4 Tce- silniczek całkiem całkiem (chociaż do M5 mu daleko :P ).

Z samochodów z rocznika 2012 zbyt wiele nie zostało- jest fajne coupe, ale ma być 5 drzwiowe więc odpada.

"Bamarko" zaoferowało autoalarm, natomiast "Dąbrowscy" w Zabrzu autoalarm, dywaniki i "jeszcze coś Pan od nas dostanie" (może uda mi się dostać zimówki).

Jeśli coś w sprawie jeszcze ruszy do przodu to dam znać :P

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jest ten problem, że w Polsce nie ma już nic z GT line z 2012r. i chyba zdecydujemy się na 2013r. Znowu jest kolejny problem- jako że nie ma nic z 2012r. to jeszcze nie opłaca się brać nowego, myślę że później (sierpień, wrzesień) będzie można zamówić z większą zniżką. Jak sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie wie co zaoferuje RP. Może będzie miało tak mało saochodów na stoku, że nie będzie żadnych dodatkowych bonusów. Ostatnio polityka RP polega na produkcji samochodów pod klienta (na zamówienie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie udało mi się wynegocjować: autoalarm, dywaniki, dodatkową wykładzinę do bagażnika i rabat na komplet opon zimowych. Miał/ma ktoś z Was opcję dodatkowo przyciemnianych szyby z tyłu? Jeśli tak, to jak bardzo są przyciemnione (mam nadzieję, że nie tak, jak niektórzy mają w e36 że nie wiadomo, czy to lakiernik się nie zagnał przy malowaniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego gorzej wyposażonego ja Ci podkradłem :) Co do przedłużanej gwarancji i rejestrowania sie na mojerenault.pl + dodawanie tam starszej renowki to powiedziano mi w salonie, że jeśli korzystało się z innych promocji (jak np duży rabat) to nie da się kopić gwarancji w formule ZEN w promocyjnej cenie (obecnie mojerenault.pl oferuje mi za 1399 zł). Swoje drogą w salonie powiedziano mi, że do promocyjnej ceny wystarczy posiadać renault (nie koniecznie być jego pierwszym właścicielem) a Renault Polska twierdzi, że trzeba było zakupić auto w salonie :>

 

--

GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w poniedziałek napisali mailowo, że samochodu już nie mają na stanie. Z tego co wiem, to ten Twój był nowy, natomiast ten lepiej wyposażony (inny salon) jeździł jako demo :) Ogólnie od poniedziałku nie było w Polsce dostępnego ani jednego nowego samochodu z GT Line z 2012roku.

Różnica w cenie, w porównaniu z tamtym, wyniosła około 6,5k. Dorzucili: alarm, komplet dywaników, jakąś tam wykładzinę do bagażnika i rabat na zimówki.

 

PS. Podeślij jakieś fotki :) Ile miał przejechane na liczniku?

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dąbrowscy dali więcej, więc trzeba odwiedzić lub zadzwonić do bamarko i się tym pochwalić, powinni próbować ich przebić :)

Można wtajemniczyć w negocjacje jeszcze jeden salon. Znajomy w sierpniu kupił DYNAMIQUE za cenę niższą niż na dzień dobry wołali za EXPRESSION. Negocjował między Dąbrowskim w Zabrzu a Pietrzakiem w Świętochłowicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!