Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szyby megane CC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem z elektryką szyb był wałkowany wielokrotnie na forum ale mój jest bardziej zagmatfany:( tzn: najpierw raz działała raz nie a w końcu przestała mi działać szyba tylna lewa, po tygodniu to samo się stało z tylnią prawą i zabrałem się do roboty.... włączniki są sprawne(sprawdziłem), silniczki na krótko działają(sprawdziłem), centralki pamięciowe śmigają, napięcie na kablach jest niby prawidłowe, czyściłem kostki w boczkach i pod przednimi siedzeniami i nic to nie dało... czasami z lewej strony coś odwali szybie i zadziała ale to sporadycznie i poźniej znowu to samo:O bezpieczniki dobre- czego może być to wina bo już błądze jak ślepy we mgle:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyby idą przez UCH.

Pod kierownicą za bezpiecznikami. trzeba tam spróbować powahlowć wtyczkami.

a czy przycisk dachu rusza wszystkimi szybami?

 

Dodano: 28 lut 2013 - 13:51

A swoją drogą to jak puszczales szyby na krotko?

Możesz napisać krok po kroku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

właśnie nie wiem czy może to być wina uch?? z przycisku do dachu też sziałąją tylko przednie szyby i raz na jakiś czas ta jedna tylna:( a wachlowanie nie robi roboty:( podpięcie na krótko- czytaj: z pominięciem mcentralek pamięciowych podpięcie wtyku silniczka do + i - z kostki dochodzącej do centralki....

Edytowane przez Krzycholl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przednie działają to wina jest gdzieś w okolicach kostki R2. Pin 11 szarej kostki (choć różni się rocznikowo) jest odpowiedzialny za sterowanie z UCH. Żeby szyby działały, na szustym szóstym pinie kostki silniczków musisz mieć masę przy włączonym zapłonie, czyli w tym przypadku 0.7V lub mniej. Jeśli będziesz miał syf w R2 UCH może nie ściągnąć wystarczająco do masy i nie będzie sterowania nawet z lokalnego guzika, oraz ramka wysyłana przez UCH będzie nieprawidłowa i też zdalne nie zadziała.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przypominam sobie to na mierniku widziałem taką wartość.... ale jeżeli nie to mógłby być zwalony UCH czy może kable spróbować lewe puścić??? może któryś gdzieś się przetarł...:notacrook: jak zrobi się trochę cieplej to będe grzebał i poinformuję o efektach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

silniczki podpięte na krótko działają bez zarzutu- także to nie jest to:/ma ktoś może schemat okablowania mojej megi?? tak żeby wiedzieć gdzie szukać przyczyny w postaci mechanicznego jego uszkodzenia??:)

Edytowane przez Krzycholl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

odgrzebuje temat. 2 dni temu zauważyłem, że również tylna lewa szyba przestała reagować na przyciski, dzień później już też prawa tylna. Z guzika sterowania dachem, oraz impulsowo z guzika spuszczania szyb działają wszystkie. Ale z guzików od tylnych nie działa.

 

Krzycholl

u Ciebie już działa?

 

Dodano: 06 sie 2013 - 10:17

zauważone wczoraj: tylna prawa szyba wróciła do porządku, ale z tylną lewą dalej dzieją się dziwne rzeczy, dalej nie działa z guzików przy kierowcy oraz tylnym dedykowanym, natomiast działa z guzika wszystkich szyb, lecz czasem przy zamykaniu się przytnie i stoi. Wtedy pomaga jednorazowe wciśnięcie klawisza zamykania szyby (guzik dedykowany z tyłu samochodu) wtedy szyba automatycznie zamknie się do końca bez przytrzymania guzika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam

mam podobny problem z tylnią lewą szybą nie chce się opuszczać ani podnosić z panelu sterowania kierowcy, Subratri powiedz gdzie jest ta wtyczka R2? pod fotelami?

Wystąpił też u mnie problem z otwieraniem bagażnika z przyisku przy rejestracji reagował później coraz mniej i teraz wcale, przełacznik dobry zamek dobry, coś też może być w tej kostce R2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ło dawno tu nie zaglądałem, ale widzę, że mnie wywołano... Wtyczka pod fotelem, pod wykładziną, ale ostatnio zauważyłem, że i u mnie guziki słabiej działają, jak jest mokro to trzeba je tak z czuciem obsługiwać. Także tu może być problem z guzikami.

A co do klapy to może być połamana wiązka w bagażniku, bądź tak jak u mnie - padł zamek. Tam jest taki plastikowy ślimak który dokonuje żywota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!