Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z alarmem


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj przy wymianie żarówek odłączyłem akumulator. Po ponownym podłączeniu zamknąłem drzwi tak jak zawsze z pilota i pojawił się dźwięk dobiegający z bagażnika - 2 razy Pii Pii. Otwierając drzwi z pilota pojawia się ten sam dźwięk tylko, że 1 raz Pii. Wcześniej nie miałem takiej sygnalizacji. Czy coś się zepsuło czy naprawiło? Dodam, że od tego momentu jak mam uzbrojony alarm i otwieram drzwi z kluczyka to ten sam dźwięk dobiega z bagażnika i jest ciągły dopóki się tych drzwi nie zamknie. I to jest dosyć dziwne bo wcześniej w takim wypadku wył normalnie alarm a teraz jest tylko takie Piiiiiiiiiii z bagażnika. Akumulator jest naładowany więc co może być przyczyną takiego zachowania? Dodam, że alarm jest fabryczny.

Edytowane przez sirpiotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu alarm informuje Ciebie, że miałeś odłączony akumulator i alarm był bez zasilania. Zamknij auto, otwórz auto i odpal silnik. Po tym zabiegu powinno normalnie działać. Tak zawsze robię u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już drugi dzień tak robię i nic, sygnały nadal są a syreny brak. Może to wina jakiegoś dodatkowego akumulatorka podtrzymującego alarm. Czy w ogóle taki dodatkowy akumulator jest przy fabrycznym alarmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zamontowany w alarmie. Aha a ile pisknięć masz i ile razy dioda od alarmu mrugnie po otwarciu auta zanim odpalisz silnik. Bo w ten sposób alarm też sygnalizuje co się działo z obwodami.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc przy otwieraniu drzwi jest tylko 1 piii i w tym samym czasie 1 mrugnięcie kierunkami. Po uruchomieniu silnika, przejechaniu kilku kilometrów, wyłączeniu silnika i zamknięciu drzwi z pilota są 2 razy piii i 2 mrugnięcia kierunków, czyli tak jak było do tej pory tylko, że wcześniej tych piknięć nie było. Diody od alarmu nigdzie nie mam, tylko sygnalizująca na czerwono lampka od immobilisera. A nie wiesz może gdzie ta bateria od alarmu i cały fabryczny alarm się znajduje? Dźwięk pochodzi gdzieś z bagażnika. Czytając forum natknąłem się na jeden z wątków, że coś powinno być gdzieś po prawej stronie w bagażniku. Może po prostu jej czas nadszedł ją trzeba ją wymienić, samochód ma już 6,5 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diody od alarmu nigdzie nie mam

Jeżeli jest fabryczny alarm to dioda jest tylko nie wiesz gdzie schowana. Może być z tyłu albo gdzieś pod deską rozdzielczą obok bezpieczników. Z tymi miejscami się spotkałem przy fabrycznym alarmie. A cały alarm jest schowany z prawej strony w bagażniku pod boczkiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem diody od alarmu i nigdzie nie znalazłem w tych miejscach. Przy bezpiecznikach jest coś jakby miejsce na diodę ale jej tam nie ma tylko taki mały otworek (zdjęcie poniżej). Wracając do tematu, wczoraj wieczorem zrobiłem jakieś 15 km, zamknąłem zamek z pilota ale po jakimś czasie zauważyłem, że nie wygasiło mi się podświetlanie radia. Wsiadłem do środka, okazało się również nie nie działało radio. Odpiąłem akumulator odczekałem minutkę i wszystko wróciło do normy. Radio, wyświetlacz, nawet syrena od alarmu zadziałała (ale jakoś tak jakby o połowę ciszej, tak jakby głośność spadła o 2/3 - czyżby jakieś ustawienia alarmu się zresetowały i czy można ja przywrócić?) no i te pojedyncze pii przy otwieraniu i podwójne przy zamykaniu też jest. Czym to może być spowodowane? Może to wina temperatury, przez ostatnie dni spadała poniżej 15 stopni, ale tej zimy potrafiło być zimniej i wszystko było ok. Jeśli to wina temperatury no to to by była fuszerka ze strony konstruktorów. No na co komu alarm, który przestaje działać bo jest za zimno.

 

thumb_hosting_zdjec_1363700347__dioda.jpg

- Czyżby w tym miejscu gdzie jest otworek powinna być dioda od alarmu? Czy może to jest od zupełnie czegoś innego

Edytowane przez sirpiotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Właśnie dostałem informację, że w tym miejscu nigdy diody od alarmu nie było, a to jest fabryczny alarm. No nic, zabiorę się za te bezpieczniki i moduł i dam znać co i jak.

 

Dodano: 06 maj 2013 - 10:14

Bezpieczniki w kabinie sprawdzone i wszystkie są ok, pod maską przy akumulatorze również. Dostałem się do syreny alarmu, która jest w lewym tylnym nadkolu, ale dodatkowego akumulatorka tam nie widać. Co do diody to faktycznie była tylko, że wciśnięta do środka od samego początku. A jak sprawdzić co z tym modułem komfortu?

Edytowane przez sirpiotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam przyłączam się także do problemu dziś odłączałem zasilanie z akumulatora by wymienić Xeon po podłączeniu zasilania wszystko ok. Alarm włączyłem poszedłem "na kawę" i pojechałem dalej. Po przyjechaniu i włączeniu alarmu po ok 3 minutach sam się włączał. Wył włączyłem jeszcze raz i tym razem po 515 minutach się włączył. Co może być problemem? I czytając forum na temat baterii może to także być powód? Bo odpowiedzi nie znalazłem Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!