Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę


Kamillos

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze czy ma wszystkie dokumenty od instalacji LPG. Bo instalacja jest holenderska i w Polsce może być z nią kłopot aby serwisować. Po drugie nigdzie nie zatankujesz gazu na zawór holenderski (do przeróbki, ewentualnie dokupić trzeba będzie przejściówki). Po trzecie brakuje plastików pod maska a w tym roczniku powinny być wszystkie, czyli możliwy był dzwon po stronie pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę na wyświetlacz nawigacji - lubią padać ścieżki i śnieży wtedy ( ja tak mam). Wyświetlacz to AFFA3 NAVI - bardzo trudno dostępny. Jeśli było grzebane przy instalacji sprawdź dno bagażnika - jest plastikowe i może się tam pojawiać woda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na jutro jestem umówiony na oglądanie tego wozu. Jeśli będzie ok to biorę, jeśli nie, napiszę tu co i jak.

W przebieg nie wierzę.

Jak słusznie tu już ktoś wcześniej napisał brak plastiku pod maską, możliwe że wymuszony przez instalację lpg. Sprawdzę wszystko najdokładniej jak będę potrafił a w poniedziałek ( o ile jeszcze bedzie warto) pojadę do warsztatu na kontrolę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak słusznie tu już ktoś wcześniej napisał brak plastiku pod maską, możliwe że wymuszony przez instalację lpg

Brak plastiku nie jest wymuszony instalacja LPG. Posprawdzaj daty produkcji na lampach, błotnikach itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napalony nie jestem. już wiele samochodów obejrzałem w ostatnim czasie i tyle igieł było że szok. same bezwypadkowe itd a szroty jakich mało. ten akurat jest bardzo blisko więc wstępnie go sobie dziś obejrzę, nie sam oczywiście, a jak się okaże w miarę to po weekendzie do mechanika na oględziny.

Nie wiem czy aso jest mi w stanie coś powiedzieć po numerze vin bo jeśli jest sens to mogę to zrobić. jak jest z tym w renault?

 

Biorę poprawkę że jest cofnięty licznik jak w każdym tylko pytanie jak bardzo.

 

Jakieś rady na co zwrócić specjalną uwagę? bo nie jestem w megankach mocny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO jest w stanie powiedzieć wszystko o aucie jeżeli było u nich serwisowane. Przy tym egzemplarzu trzeba zwrócić uwagę na system HF czyli wolne ręce, czy działają wszystkie mikro styki w klamkach, fotokomórki. Jak się zachowuje sprzęgło, a to dlatego że auto ma hak. Czy działa klima i nie wierz w bajki "panie wystarczy tylko ją nabić i będzie cacy". Czy wszystkie szyby są z tego samego roku i mają znaczki Renault i działają poprawnie. I przebieg można sprawdzić w ASO przy pomocy karty. Najlepiej zapasowej o ile była wcześniej używana w aucie. Mają takie sprytne urządzenie, które szczytuje z karty dane jakie są w niej zapisane. I przede wszystkim czy grot do awaryjnego otwierania drzwi kierowcy pasuje do zamka i czy w ogóle zamek działa.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za cenne uwagi.

Muszę jeszcze poczytać o tym HF bo to dla mnie nowość. Wpadne do ASO bo mam tam kogoś w serwisie.

 

EDIT -po oględzinach.

 

Byłem, patrzyłem, zaniemówiłem.

Oglądałem go po godzinie 20, z latarką w ręce. Na pewno nie dostrzegłem wszystkiego ale zobaczyłem tyle żeby uciekać jak najdalej.

Ale od początku.

 

1. Na tylnej klapie na dolnym rancie rdza i to niemało. Do tego z prawej strony klapa mocno dochodzi do zderzaka tak, że rdzawy zaciek jest też na nim.

 

2. W bagażniku w zakamarkach poniżej butli lpg stoi WODA i to sporo.

 

3. podsufitka leży dziwnie. Brak jednego znaczka airbag na niej. (z tyłu po lewej)

 

4. popekana, porwana uszczelka tylnej klapy

 

5. hak nie był dla ozdoby

 

6. drzwi z prawej strony klepią bardzo głośno i metalicznie

 

7. boczny plastis deski rozdzielczej, z prawej strony tam gdzie jest wyłącznik airbagu jest luźny i odstawał, wcisnąłem go na swoje miejsce ale pewnie zaraz wypadnie.

 

8. Poniżej niego jest taki plastik przy progu, jest złamany.

 

9. Maska leży z jednej strony nisko z drugiej wysoko.

 

10. Lewy błotnik pęknięty na rancie nadkola.

 

11. Opony slicki

 

12. tylna prawa opona najlepsza ale całkiem inna od pozostałych.

 

13. brak zapasowego koła.

 

14. Patrząc z góry na silnik w zakamarkach widać nagromadzony olej.

 

15. dźwięk silnika, trudny do określenia ale z kolegą uznaliśmy za gwiżdzący (jakby na rolkach gdzieś) chodził równo. na gaz nie przełączyliśmy bo za zimno i zbyt krótko. a jazdy nie robiliśmy.

 

16. Karta HF otworzyła auto ale już nie odpaliła (tłumaczenie że słaba bateria), przywieziona druga karta i ta już odpaliła.

 

17. HF nie działał do końca jak powinien. czasem odblokował po wsunięciu w klamkę, a czasem po pociągnięciu. Ale tu nie mam pewności, było zimno i nie chciało mi się już tego sprawdzać. W każdym razie działało to ociężale.

 

18. Gałka od biegów jest piękna i nowa. W schowku macie starą gratis, piękny frędzel z niej jest. Można zawiesić np na lusterko :notacrook:

 

19. Brak prawego plastiku pod maską

 

20. Lewy od akumulatora też połamany.

 

Wystarczy?

a wg aukcji jest bezwypadkowy ideał!

przypominam że oglądany po nocy. strach pomyśleć co by się znalazło w dzień czy u mechanika. Vin jak coś zapisałem ale mi osobiście szkoda czasu.

Ja mam go pod nosem ale jakbym dymał ze 200km to bym się wkur....

Pozdrawiam poszukujących

Edytowane przez ivan667
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie sprzedający luzak, ale jak powiedzielismy,że prawa strona miała z czymś kontakt, to powiedział,ze całkiem mozliwe on nie twierdzi,ze nie!

 

Przy czym niesmacznym wzrokiem go zmierzyłem, miał byc bezwypadkowy...no przecież stłuczka to nie wypadek - odpowiedział (ręce mnie opadły)

Edytowane przez trance997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!