Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę


radzik28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów

 

Planuję wstąpić w szeregi zadowolonych posiadaczy megane II ale potrzebuje od bardziej doświadczonych trzeźwej oceny rozważanych przezemnie aut.

 

Po około miesiącu i kilku wycieczkach upatrzyłem,

 

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-ii-1-6-16v-2008-klimatronik-13651525.html#23ca75741b65f6f0,1

 

Może ktoś z Was już Ją oglądął ?

 

 

 

W mojej "okolicy" (Szczecin, Koszalin) znalazłem jedną ofertę, która mi odpowiada ale przebieg jest zdumiewająco niski.

http://otomoto.pl/renault-megane-C28213389.html

 

Pojechałem (Szczecin - Koszalin i z powrotem)

Zobaczyłem :notacrook:

Malowana Tragedia :notacrook:

Szukam dalej :!:

 

Oprócz tej oferty wyszukałem też

 

http://otomoto.pl/renault-megane-b-dobry-stan-k-serwisowa-C28374095.html

 

Ktoś może już ją oglądał, a jeżeli nie może ktoś z Was na chłodno jest w stanie ocenić z czym mam do czynienia.

 

 

 

Generalnie nastawiam się na MII phII, 1.6 kombi, 2006-2007 do 20tyś,

Oglądałem już kilka aut i mam jeszcze pytanie co do wyprysków rdzy na tylnich nadkolach, czy jest to często spotykana sprawa w MII 2006-2007 ?

Edytowane przez radzik28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem już kilka aut i mam jeszcze pytanie co do wyprysków rdzy na tylnich nadkolach, czy jest to często spotykana sprawa w MII 2006-2007 ?

Jak nic nie było robione, albo robił to profesjonalista to rdzy nie powinno być.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W Twoim poście jest aktualne jedynie ogłoszenie z Gratki/Gorzów Wlkp.Co do nadwozia.I z przodu i z tyłu coś było robione.Przynajmniej na zdjęciach dość przyzwoicie to wygląda.

Co do wnętrza-może i czepiam się,ale nie bardzo mi pasuje kierownica do końcówki dźwigni zmiany biegów.Jeśli pamiętam to obszyte powinny być obydwa elementy a schemat biegów - lakierowany..Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.Oczywiście pięknie wypisane informacje o serwisie-do sprawdzenia w ASO.ESP-do sprawdzenia czy jest,gdyż nie bardzi widać czy jest wyłącznik.Trochę podniszczone jest siedzenie kierowcy.

Największa niewiadoma to owe "auto do opłat".Nie wiadomo jak długo ta meganka jest w kraju a wszystkie opłaty należy uiścić w stosownych terminach o czym często zapominają "dzicy" importerzy,ale częto przypominają o tym nabywcom odpowiednie instytucje.Nie wiadomo jaka będzie ew.forma sprzedaży a nie daj Boże "na Niemca".Brak tablic wyklucza jazdę próbną.

Generalnie auto dość ciekawe wizualnie,ale ze wskazaniem na konieczność weryfikacji danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie

 

Nie aktywne liniki odwiedziłem osobiście w marcu ... - :P ;)

Tak jak piszesz, niestety Pan sprzedawca to chyba "dziki importer" nic of fakturze itd. Na pytanie dotyczące z kim umowa, odpowiedz - z Niemcem.

Auto było na aukcji już wcześniej, czyli stoi już około miesiąca.

Widziałem już kilka meganek i wydaje mi się również, że w tej wersji powinna być przy schowku listwa ozdobna ?

Zastanawiam się czy w ogóle tam jechać ?

 

Widzę że, mam do czynienia z czynnym użytkownikiem megane. Mam wiec pytanie kontrolne co do normalności odczucia podnoszenia się drążka od zmiany biegów przy dodawaniu gazu, norma czy poważniejsza sprawa ?

Edytowane przez radzik28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Mam wiec pytanie kontrolne co do normalności odczucia podnoszenia się drążka od zmiany biegów przy dodawaniu gazu, norma czy poważniejsza sprawa ?

Uszkodzona poduszka tylnia podtrzymująca skrzynię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz choćby małe wątpliwości-nie jedź.To co napisałeś to potwierdza tylko,że facio jest oszustem i do tego skarbowym.

A tak po prawdzie.Od kiedy na zachodzie za bezcen sprzedają doskonałe auta?Właściwie na dzień dzisiejszy trzeba by się pytać:do kiedy takie auta sprzedawali.

Szukaj może coś od prywatnego sprzedawcy.Przynajmniej parę lat jakiejś udokumentowanej prawdy będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam;

Będę miał do sprzedania Grandtoura w wersji Business Line z listopada 2007 roku, silnik 1,6 16v, kolor szary eclipse metalik, przebieg na dzień dzisiejszy 98 tys. km, auto zakupione w Renault Brzeziccy. Będę go sprzedawał, ponieważ otrzymam samochód służbowy. Gdyby kolega był zainteresowany, proszę o kontakt na priv- podam numer VIN do sprawdzenia w ASO i przybliżę wyposażenie auta oraz historię napraw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za ofertę.

 

Ale wczoraj nabyłem focusa kombi Amber X 1.8 TDCi z 2009.

 

Niestety szukałem czegoś sensownego odnośnie megane II 1.6 w kombi ale zwykle były to "igły" że aż kuło w oczy, a jeździć czymś trzeba ;)

Edytowane przez radzik28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!