Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grandtour 1.5 dCi 86 KM


44lucas

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

czy jesteście w stanie coś powiedzieć na temat tego auta? Ogłoszenie wisi od chyba 2 miesięcy, nie wiem czy to dlatego że coś z tym autem nie tak czy po prostu cena jest zaporowa? Co do połączenia grandtour + 1.5 dCi 86 KM to wiem jak to (nie)jedzie, wiem że silnik jest nieudany itd., natomiast oprócz tego czy widzicie coś niepokojącego? Przebieg ciekawy jak na 5 letniego diesla kombi.

 

http://otomoto.pl/renault-megane-kup-w-salonie-55-tys-km-C26460621.html

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą, Meganka na 100% miała przygode zdjęcie pod maską zrobione w taki sposób żeby jak najmniej zobaczyć , mimo to można dostrzec na prak osłon pasa przedniego,akumlatora i zbiorniczka płynu do chłodzenia. Pozatym Samochodzik bardzo ubogo wyposażony jak na Renie. Przebiego mało autentyczny , no bo kto kupuje diesla w Kombi i nim nie jeździ. Moim zdanie nie warty zachodu. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. brak plastików to oszczędnisci ze ztrony RENO .dlaczego ? .poniewaz posiadam dwa grandtury z 2007 1 progress 85 KM z kwietnia caly w plastikach pod maską , 2 expresion 105 KM listopad brak plastików .samochody nowe z salonu . co do silnika to jesli jest serwisowny to brak problemów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod maską jest wszystko co w tych rocznikach być powinno. Potwierdzam tezę o oszczędności. Mój sceniol drugi z 2007 też tych dodatkowych "wygładzających" plastików jest pozbawiony, tak samo jak pełnej osłony na aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No więc zaraz po świętach wziąłem żonę i pojechaliśmy do tego Leszna. Auto zabraliśmy od razu do ASO, gdzie za 250 zł jako tako je sprawdzili. To były bardzo dobrze wydane pieniądze bo okazało się że jest walnięta sprężyna w tylnym prawym kole. Sprzedający zadeklarował że to naprawi. Poza tym auto naprawdę dobre, bezwypadkowe, silnik suchy, zero błędów i niespodzianek w kompie, przebieg autentyczny - 56 000 km, historia serwisowa zgadzała się z bazą danych ASO, tym bardziej że była u nich serwisowana. Do auta w tej cenie były nowe koła zimowe, letnie były jeszcze oryginalne i w dobrym stanie. Silnik pracuje bez porównania kulturalniej niż w naszej poprzedniej Megane II 1.5 dCi z 2003 r. Wszystko super.... ALE.

 

Człowiek który sprzedawał to auto to handlarz. Rozmawiałem z nim wcześniej kilka razy przez telefon, mówił że zawsze dbał o auto i że studził turbinę, że garażował... itd. Generalnie robił doskonałą otoczkę wokół tego auta jako "pierwszy i jedyny właściciel", choć trzeba przyznać że nigdy explicite nie powiedział że nim jest. Gdy sprawa wyszła na jaw przy podpisywaniu umowy usłyszałem że "przecież pan nie pytał".

 

Ostatecznie wzięliśmy to auto bo naprawdę było warte swej ceny, ale niesmak pozostał. Jestem uprzedzony do handlarzy, ale jako grupa zasłużyli sobie na swoją opinię cwaniaków, oj zasłużyli. Ten od którego kupiłem okazał się sympatycznym człowiekiem, dał mi komplet dokumentów i wystawił fakturę, jak widać z transakcji - auto było naprawdę dobre i mógłbym go polecić, ale przeszkadza mi to że na ogłoszeniu nie napisał "kupno od pośrednika na fakturę".

 

P.S. Co do dynamiki - naprawdę nie mogę narzekać. Do szybkiej jazdy są inne auta albo motocykle, to jest przecież rodzinne przednionapędowe kompaktowe kombi, do 100 km/h rozpędza się flegmatycznie ale nie jak - nie przymierzając - Lanos, na autostradzie nie jest zawalidrogą, a do wyprzedzania na drogach krajowych ma odpowiedni moment obrotowy.

Edytowane przez 44lucas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!