Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prośba o ocene 1.9 dci 130 km


michalos1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

 

mam zamiar obejrzeć na dniach to autko http://otomoto.pl/re...-C28123501.html

zakładam, ze niemiec pozbył sie auta bo coś padnie zaraz wiec pewnie w pierwszych miesiącah padnie turbo wtryski albo dwumasa :notacrook: i jesetm na to przygotowany

ale moze ktos z was dojrzy na fotkach cos niepokojącego

wg sprzedawcy i dok auto przyjechało z niemiec i niebyło przy nim nic robione

VIN nieznam jeszcze :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg dużo większy nikt mi nie wmówi że auto kombi w dieslu przed 6 lat zrobiło 40tyś km ,druga sprawa to jest 120 hp a nie 130:) wszystkie listwy siwe Klamki chrom a relingi czarne też jest top moim zdaniem zastanawiające:) Jedna karta Ciekawe dlaczego? gała zmiany biegów wytarta:) Jeśli bedziesz chciał ją zakupić To podjedź gdzieś do serwisu na sprawdzenie bo wydaje mi sie że handlarzyk chce przykombinować:notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za opinie, dam znac po obejrzeniu

Ps: przebieg wiadomo;)listwy z tego co patrzylem na inne megi to tak ma być winnym kolorze , 130 KM może być w tym roczniku napewno

szczególnie dzieki za zwrócenie uwagi na karte i zaslepke przy zamku :notacrook: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się trzymał od tego auta z daleka. To auto żeby miało poniżej 300 tys przebiegu to będzie dobrze. Łatwo to skalkulować: w niemczech jakieś sensowniejsze egz. które mają po 200 tys przebiegu kosztują od 2,5 tys euro(absolutne min). Co daje razem z opłatami 12000 tys zł. A gdzie zarobek handlarza? A gdzie koszta paliwa sprowadzenia tego auta?? Na pewno puści ta megane za 12500 bez mrugnięcia okiem. Jednym słowem ten egzemplarz musiał kosztować max 1800 euro. A więc odpowiedz sobie jaka to jest padaka. Ja bym wolał sobie kupić auto które już jeździ w kraju chwile albo krajowe, a to dlatego że ktoś przy nim coś już porobił. A z zachodu to ciągną tutaj takie lumpy. Kupisz za 12 tys auto, wymienisz turbine, sprzęgło i inne duperele i już wychodzi Ci cena 16 tys.

Silnik 130 koni łatwo poznać, wystrzelić osłone i pochylic się do przodu przy szybie, i zobaczyć ile węży wychodzi z turbiny. W 130 konnej wersji turbina była chłodzona dodadtkowo wodą.

Edytowane przez arekk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie z gatunku :zrobić takie zdjęcia,by nic nie pokazać.A teraz dorzucę parę słów o nadwoziu.Tylny zderzak ma nieco inny odcień,drzwi tylne prawe również a w dodatku są niedbale spasowane.Pród po lakierowaniu i mimo starań sprzedającego widać,że pasowanie elementów jest słabe.Wgniecenie na lewym nadkolu,a naklejka wydaje mi się chyba jest.

A co do przebiegu wg.książki auto na samym początku robiło rocznie ok.28 tys.km a po 2008 już tylko ok.2,5 tys km rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukiwań czas

Kolejne ogłoszenie, Facet twierdzi że niebity

może ktos jednak dojrzy coś na co powinienem zwrócic uwage?

PS: podejrzewam ze kombi z hakiem i gazem to wiecej zrobił przez 6 lat;)

 

http://moto.allegro.pl/renault-megane-benzyna-gaz-sekwencja-i3105734284.html

Edytowane przez michalos1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko nie ma systemu kontroli trakcji (nie ma przycisku), ten przebieg to między bajki można włożyć. Gałka zjechana nieźle, a kierownica dopiero co obszyta skórą poza fabryką. Moim skromnym zdaniem autko ma grubo ponad 200 tys km. Świeci się serwis, no i z tym bixenonem to też popłynął gościu...

Edytowane przez arekk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS: podejrzewam ze kombi z hakiem i gazem to wiecej zrobił przez 6 lat;)

 

dziwne masz podejście kolego, to że auto ma hak i gaz to od razu musi znaczyć że robi niewiadomo ile kilometrów? Ja mam kombi, gaz i hak (1,5 roku) i auto ma dopiero ok 185 tys.km. 2003 rok i robie ok 12-15 tys rocznie. Wg mnie nie jest to reguła i w tym przypadku nie sugerowałbym się gazem i hakiem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moim zdanie autko godne uwagi..a tak jak kolega wyżej nie sugeruj się tym ze hak gaz itd.. ten hak to nie wiem kiedy był używany cały zardzewiały :!:, po drugie jak pisze kolega arekk_89 ten przebieg to między bajki można włożyć, skoro sprzedający pisze ze auto serwisowane wiec można wszystko sprawdzić :). I tak samo nie wiem po czy to wnioskujesz ze kierownica obszyta dopiero co po za fabryka nie komentuje..

Powiem Ci kolego tak jeśli masz blisko do auta warto podjechać obejrzeć podjechać na jakiś servis diagnostyczny czy coś, sprzedający wyraźnie napisał że jak coś wyjdzie zwraca koszty paliwa ;)

ale to tylko moje zdanie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że hak i lpg ot tak sobie nie jest, i to jest moje zdanie, a Ty nie musisz się z tym zgadzać. Kierownica jak już ktoś napisał też niedawno obszyta widać z daleka, że to nie jest oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem, że było coś robione z drzwiami od kierowcy ( nie zgrywa się linia z błotnikiem ). Lewarek zmiany biegów ( jego wytarcie ) świadczy o przebiegu powyżej 200 tyś km. Hak o niczym nie świadczy, sam mam założony a przebieg mam 117 tyś. Zadziwia mnie jeszcze cena ( trochę niska jak na ten rocznik ). Trzeba by obejrzeć i sprawdzić w ASO :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak samo nie wiem po czy to wnioskujesz ze kierownica obszyta dopiero co po za fabryka nie komentuje..

Na kilometr widać że ta kierownica jest dopiero co obszywana, tylko ślepy by nie zauważył...

A te wszystkie książki serwisowe, to kupują, wyrabiają pieczątki i podbijają. A potem ludzie się napalają że auto super hiper mega :notacrook: Wiadomo wszystko jest do sprawdzenia w Renault ASO, ale dwóch przyjedzie auto sprawdzi, a trzeci obejrzy i uwierzy bo wszystko super. Następna sprawa to auto zza granicy z gazem. Jeżeli ktoś założył gaz to ciachał nieźle kilometrów, to jest wiadome.

Więc kolego Kixner jeżeli uważasz że to auto jest godne uwagi to gratuluje lekkomyślności :notacrook:

Edytowane przez arekk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!