Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II 1.5DCi


meganeII22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zastanawiam sie nad kupnem Renualt Megane II od roku 2002 do 2004 interesuje mnie silnik 1.5 DCI 80 KM chodzi by mało palił i byl bezawaryjny wiadomo że jakieś naprawy wchodzą w gre ale czy to prawda co opisują o tych typach silników że są awaryjne ??żę wtryski szybko padają??pompa paliwa?? że panewka się potrafi obrócić w korwobodzie??czy to wszystko to prawda?? czy poprostu przypadki które się zdarzają 1 na kilka tysięcy sztuk i to są ploty??? Pomóżcie czy opłaca sie kupić te auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wybrać 1,9 dci, spalanie nie wiele większe ale silnik bez porównania mniej awaryjny. Co do obracających sie panewek to łatwo tego uniknąć przez częstsze wymiany oleju np: co 15 000 km a nie jak zaleca producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem, miałem taką Megankę, nic z opisanych przez Ciebie uszkodzeń mi się nie przytrafiło, turbo to może paść

tylko jak bez oleju jeździsz lub go nie wymieniasz, banalna konstrukcja ze stałą geometria łopatek, nie do zajechania

przy prawidłowej eksploatacji. Gdyby nie pewien Chorwat, który wjechał mi w dupę, pewno dalej bym jeździł. A gdy ją

sprzedawałem, miała 280kkm na liczniku. Podstawowa zasada, wymieniaj ojej i filtry co 15kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, miałem taką Megane II, z roku 2003, czyli z silnikiem 82 KM, taką jaką się interesujesz. Kupiliśmy ją od cwaniaka handlarza, z niewiadomym przebiegiem, po wielu przejściach blacharskich, z zaślepkami zamiast poduszek, no generalnie paździerz. Oprócz usunięcia zaniedbań i rzeczy które nie zostały naprawione przy picowaniu, przez 5 lat i ponad 100 tys. km nic się nie działo. Jak poprzednik mówi, podstawa to odpowiedzialna eksploatacja - częstsza wymiana oleju, tankowanie dobrego paliwa, studzenie turbiny po jeździe. To że ludziom padają te silniki wynika przynajmniej w wiekszości wypadków z tego że kultura techniczna w narodzie jest na etapie młotka i blachowkrętów a przeciętny wąsaty Janusz z Wygwizdowa Górnego uważa że nie ma nic lepszego niż "Pasek kombi w nowej budzie i tedeiku". Według mnie nie ma się czego bać. My sprzedaliśmy to auto ponieważ było bez klimy i miało za mały bagażnik (urodziło się nam dziecko :P ), wymieniliśmy je na.... Megane II Grandtour 1.5 dCi 86 KM, z 2007 r., jak widzisz nie zniechęciliśmy się do tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!