Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem Scenica 2007r. z nawigacją , niestety nie mam płyty, nawigacja ma menu polskie, jednakże "woła" płytę , w związku z tym mam pytanie jaką płytę kupić (cd czy DVD) z mapą Polski. Jestem "zielony" w kwestni nawi. Drugi problem ,to że nie potrafię ustawić stacji radiowych nie mam instrukcji do obsługi tego radia Carminat. Nie wiem nawet jaki to model tej nawigacji , tylko jest napis na nawi-radio - Carminat i nic pozatym.

Nie , sterowanie mam z radia , w navi mam odnośnik do systemu i na ekranie pojawia się nw napisy:

DJDAR3K - 4R-R2

HW Number 0102

SW Number 0218

Langue 0552

08/07

Myślałem o poszukaniu i wypaleniu z Chomika , ale nie wiem jaki typ mapy szukać (są jaieś V31 , V29 czy coś w tym stylu)

Dodano: 03 kwi 2013 - 16:37

Coś takiego :

REGULAMIN FORUM JASNO MÓWI O ZASADACH ZAMIESZCZANIA ZDJĘĆ NA FORUM ;)

Edytowane przez Prezes

Moim zdaniem, jesli nie masz sterowania w podłokietniku to jest to Carminat Navigation Informée 2 / Carminat CD Bluetooth

W tych rocznikach były 2 rodzaje nawigacji, a jeden już wykluczyliśmy.

Link:

http://renault.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-RenaultEurope-Site/en_GB/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=xRAKCghB.QoAAAEd9EcIIRmQ&ShowAllProducts=YES&CatName=RenaultEUCatalog_Scenic_2007

Najnowsza mapa jak widać to wersja V32:

http://renault.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-RenaultEurope-Site/en_GB/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=RFoKCghBcnUAAAEdF78IIRmy&ShowAllProducts=YES

Widzę, że wiesz gdzie szukać, więc wystarczy załatwić obraz płyty, wypalić i powinno działać.

Wersje carminat DVD są oznaczone przeważnie numerem z jednym miejscem po przecinku, np V32.2 i to u Ciebie nie zadziała.