Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie i szarpie głównie na zimnym oraz problem z Bp


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zacznę od początku więc kupiłem w styczniu megi 16.16V z XI.2002 a w lutym założyłem Jej instalacje LPG . Pzez miesiąc było oki aż któregoś razu w drodze zaczeło szarpać samochodem i zgasł nie mogłem odpalić go przez kilka minut w końcu jak się udało to trzymał obroty w okolicach 1.5tys/min postawiłem samochód na noc do garażu i rano wszystko wruciło niby normy. odpalil bez problemu i bez problemujechał i trzymał pięknie równo obroty lecz jak sie już nagrzał i przełączył na LPG to po powrocie na PB samochód gaśnie pojechałem tam gdzie mi zakładali LPG stwierdzili ze wina pompki paliwowej i wysłali do elektryka który sprawdził ją i jest w pełni sprawna. W efekcie tego wszystkiego wogóle praktycznie przestał jezdździć na PB nawet na zimnym jedzie tylko do 3tys obrotów a jak dam mu więcej gazu to zachowuje się tak jak by juz nie było paliwa i obroty spadają tak samo jak postawie go na luzie po chwili samochod traci obroty zaczne szarpać i zgaśnie:(

Pomyślałem że poczekam do wiosny a z nią niestety przyszły większe problemy:( Po odpaleniu na zimnym silniku samochód po kilku sekundach gaśnie tak jak bym go sam wyłączył a jak trzymam go na obrotach to zaczynają falować i po kilku sekundach normują się lecz też muszę po woli puszczać gaz inaczej wraz zgaśnie i do tego zauważyłem że po włączeniu silnika obroty odrazu wskakują na 800 a wcześniej włączało się też tzw ssanie i trzymały się na poziomie 1100 prez ok. 0.5km. Kolejna sprawa to jak próbuję ruszyć to okropnie szarpie tak samo przy zmianie biegów czuć szarpnięcia a po dojechaniu do krzyżówki gaśnie:( Początkowo wszystko normowało się gdy samochód nagrzał się do 90C lecz na ciepłym pojawił się sliczny napis "SERVICE" i kontrolka "Oczyszczanie Spalin" czy jakoś tak więc pojechałem na Clipa wyszło brak napiecia na czujniku położenia wału. Wymieniłem czujnik na nowy orginalny i niestety jeszcze się pogorszyło ponieważ teraz i na ciepłym obroty falują na luzie obroty normują się na poziomie 800 po czym spadają do 500 samochodem szarpnie i wskakuje z powrotem na 800 tak samo po puszczeniu pedała gazu spadna do 500 i potem sie normują. Oraz wzrosło spalanie jak wcześniej normowało mi się w okolicach 8 l/100 to teraz na tym samym odcinku pokazuje l0 why;/

 

Dodam że słynne KZFR było wymieniane około 20tys km temu i terkotanie przy odpalaniu miałem tylko dwa razy jak był ubytek oleju i gdy stał na dużym wzniesieniu i cały olej spłynął wtedy na prawą stronę misy a sam komputer pokazał mi że ma mało oleju i od tamtej pory cisza.

Edytowane przez krisy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam byłem na dostrojeniu LPG a potem na clipie i pokazało mi błędy "zmieniacza faz rozrządów" "przepustnicy" oraz "wtrysków" i podejżewam że czeka mnie remont generalny mojej Megi;(

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!