Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słabo odpala na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Problem jest taki iz auto ma kłopoty z odpaleniem na ciepłym silniku.

Wymieniony był rozrusznik i nic nie pomogło.

 

Na ciepłym odpala za 5 - 7 razem.

 

Jakieś pomysły od czego zacząć ?

 

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej CPWK będzie ok, bardziej fixuje na zimnym silniku. 2 razy miałem padniety w scenicu i lagunie i na ciepłym odpalał na zimnym nie chciał.

Stawiam że cewka WN się sypie juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok Dzieki

 

Zaczne od wykręcenia wspomnianego czujnika i sprawdze go miernikiem, jeszcze nie patrzyłem jaki tam dostęp jest ale widziałem gdzie go szukać na Manualach, za ktore tez dziekuje.

 

Pytałem z ciekawości o czujnik i samo ,,kowadełko'' bez wtyczki ( ktorej chyba nie wymienia sie ? czyli ze zawsze wtyczka jest ok ? ) kosztuje 130zł jakieś włoskiej firmy E__coś tam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Jako e dalej walczę z moim scenikiem to mam pytanie o CPWK , czy w przypadku uszkodzenia będzie wywalać błąd czy po prostu od czasu do czasu nie będzie odpalać na ciepłym bądź tez na zimnym ? U mnie jak odepnę to komputer pokazuje ze odłączony natomiast błędów brak a ewidentnie objawy są podobne, a jak już odpali to przez jakiś czas ciężko pali . Innych błędów brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnego błędu, po prostu będzie go ciężko odpalić "na ciepłym".

 

@grzegorzMegane, moim zdaniem to czujnik położenia wału, bo to są objawy jego uszkodzenia, czyli ciężki rozruch ciepłego silnika, przerabiałem ten temat w moim 1.6,na początku z rzadka a potem coraz częściej na ciepły silniku trzeba było coraz dłużej kręcić, po wymianie czujnika położenia wału jak ręką odjął i tak jest do dziś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie teraz to mam tak ze przez tydzień odpala jak od zegarka a później tydzień mozna sie zkichac i mocy przy odpalaniu nie ma trzeba czekać czasami minute nie wiem na rozgrzanie a i kręcić ze 3 4 5 razy się zdarza.

 

Dodano: 31 maj 2013 - 21:11

No nic wymieniłem na zamiennik BOSCHA,ale chyba jest gorzej. Po podłączeniu miałem przez wieczór błędy związane z czujnikiem koła zębatego (tak to przetłumaczyłem z francuskiego - czyli rozumiem ze z czujnikiem wałka) natomiast później poruszałem wtyczka i następnego dnia po sprawdzeniu błędów nie było. Natomiast praca silnika jakoś bez szczególnej zmiany.

Edytowane przez Wojtek-Ka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem identyczny problem. Na zimnym silniku odpalał na dotyk. Przy ciepłym (postój pod sklepem) był problem i trzeba było kręcić kilka razy.

Problem to Czujnik położenia wału korbowego. Wymiana 150zł. Problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!