Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Gdzie w clipie znajdę adaptację przepustnicy, czy takie coś się w ogóle robi w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest to w kalkulatorze wtrysku - przepustnica z serwomotorem, ale sama adaptacja to chyba pic na wodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze chciałem spróbować, bo ogólnie to nigdy problemów nie miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sama adaptacja to chyba pic na wodę.

 

Zaciekawiłeś mnie tym stwierdzeniem,chcesz powiedzieć że jest zbyteczna ?Czyli bez problemu czyszczę, wstawiam i ma hulać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Już dwa razy wyciągałem przepustnicę do profilaktycznego czyszczenia i nigdy nie robiłem nic po ponownym jej montażu. Wszystko po takim działaniu pracuje OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem, ale robiłem tą niby adaptację włączając i wyłączając zapłon. Tylko raz silnik świrował przez parę dni.

Zobaczymy, aktualnie auto stoi na kołkach bez akumulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki.

Lewy ja mam tak samo, mogę wyjmować przepustnicę do woli i nic się nie dzieje, ale dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

większość przepustnic w renault silniki benzynowe nie trzeba przyuczać

wystarczy po czyszczeniu kluczyk do pozycji parę razy dać i już sama się ustawia w pozycji prawidłowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to robiłem tak:

Zapłon 10-15 sekund, potem wyłączyłem, słychać jak pracuje silniczek krokowy, po 20-30 sek. znowu zapłon na kilka sekund i wyłączyć.

Po 20-30 sek. normalnie odpalam silnik, na początku trochę pofalują obroty, ale później już bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że odpinanie akumulatora na czas wyciągnięcia przepustnicy też jest zbędne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest zabezpieczenie przed zrobieniem ewentualnego zwarcia, zawsze warto.

  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Już dwa razy wyciągałem przepustnicę do profilaktycznego czyszczenia i nigdy nie robiłem nic po ponownym jej montażu. Wszystko po takim działaniu pracuje OK.

Witam wszystkich.

Chciałbym odświeżyć temat. Dziś wyczyściłem przepustnicę w swoim aucie (Megane II phII, 1.6, K4M812, przebieg 93500 km) i po zamontowaniu z powrotem obroty na biegu jałowym (na postoju i podczas jazdy) oscylują w granicach 1100 - 1300 obr./min. Dodatkowo obroty opadają jakby wolniej niż zwykle, ale auto przyspiesza i jeździ ok. Czytałem kilka wątków i widzę, że to się zdarza - 1 osobie po tygodniu wróciło do normy, inni przyuczają, etc. I tu pytanie do kolegi Lewego i Marka_07 - piszecie, że czyściliście i nic się nie działo? Czy to możliwe, czy to może kwestia innego silnika / osprzętu? Pytanie czy powinienem liczyć, że samo się ustabilizuje, czy jednak coś kombinowac dalej?

Z góry dzięki za info.

Pozdr.

 

02-01-2014

Potwierdzam - po tygdniu jazdy i około 200-300 km wszytko wróciło do normy, obroty na biegu jałowym systematycznie spadały az osiągneły 700 obr/min. Generalnie czyścić, zakładać i jeździć.

Pozdrawiam majsterkowiczy.

Edytowano przez jaro2605

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam po czyszczeniu przepustnicy obroty będą podwyższone. Można albo za pomocą CLIP-a przyuczuć przepustnice w komputerze wtrysku, albo jeździć bez kalibracji i komputer sam się po przejechaniu max 300km zorientuje że przepustnica jest czysta.

Opis czyszczenia przepustnicy w M_III tutaj. Post #14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyczyściłem przepustnice i przejechałem już około 500 km niestety obroty dość często zawieszają się na 1100 i dopiero po kilku sekundach spadają do właściwych. często tez zatrzymują się na 1000, 900 i po chwili spadają do właściwych. Ma ktoś jakąś radę jak się tego pozbyć? Czy zostaje tylko adaptacją? Jeśli tak to może posiada ktoś Clipa, ja jestem z Poznania. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem z Poznania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...