Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, uszkodził mi się rygiel kierownicy Megane III 1,9 DCI 2010, dla potmomnych informacja "kręć kierownicą + start" i to mam już potwoerdzone. Natomist mój mechanik ma taki do Megany II (wizualnie identyczne) i mówi że może mi tak ustawić że sam się zakoduje. Czy ten rygiel z II do III podejdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jutro dam znać. Mam jeszcze takie pytanko czy to tak jest pomimo iż komputer pokazuje błąd blokady i auto nie odpala szybkie zdjęcie i założenie klemy tak z 3 razy powoduje że błąd znika i auto odpala. Oczywiście po zgaszeniu silnika nie da się go uruchomić i trzeba znowu "restartować" klemą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tak czy inaczej odezwę się wieczorem zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Dodano: 13 cze 2013 - 19:05

ok, sprawa wygląda tak że kupiłem nową (używaną) blokadę, potrzebuję kogoś w krakowie kto może ją wyczyścić tak żebym mógł normalnie odpalić auto. Znacie kogoś takiego ?

 

Dodano: 14 cze 2013 - 21:48

qrde francuz to potrafi namieszać, byłem dziś u 2 elektroników samochodowych, blokada wyczyszczona 2 razy, komputer 0 błędów i nie działa. Chłopaki nie wiedzą co może być.

Po podłączeniu martwa. Starej nikt nie sprawdził ja tam zaglądnąłem i zobaczyłem że eprom (chyba to się tak nazywa) jest w połowie czarny (spalony).

Jednocześnie nie działa mi tylna lampa także po rozkręceniu widać czarny nalot, wymiana żarówek i nic.

Przeglądając forum natrafiłem na schemat elektryki do tego auta, ale już widzę że nie rozumiem, blokada kierownicy jest na kilku kostkach łacznie z poduszkami i Bóg wie czym jeszcze czarna magia.Bezpieczniki ok.

Pomóżcie, proszę ! to pewnie jakaś pierdoła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej temat z blokadą III jest bardzo ciężki, nie wiem czy już ktoś opanował zrobienie blokady na dopisanie albo dopisanie do auta za pomocą pinu , można zrobić iż auto bedzie paliło ale nie będzie blokowało kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ale liczyłem raczej na odpowiedź typu "spaliła się to sprawdź przekaźnik w..." :D

jak zrobić żeby paliło ale nie blokowało kierownicy ?

Edytowane przez creazy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem elektronikiem, na forum szukam wskazówki dla elektronika bo na dzień dzisiejszy westchnął i powiedział że musi pogrzebać.

A mnie jakoś przeraża fakt że ktoś ma się uczyć na moim aucie dlatego zapytam co to jest wsad ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat mi znany z Clio IV. Blokady używanej nie da się zaprogramować do innego autka. Jest to cały komplet z komputerem UHC, BSI i kartami do odpalenia. Nie ma opcji aby wgrać inny kod. Raz zaprogramowana blokada nie da się przeprogramować. Wiem że idzie zrobić tak że blokada używana będzie działać w innym aucie do odłączenia akumulatora. Po zdjęciu napięcia z klem trzeba ponownie programować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się w to wierzyć, rozmawiałem z chłopakami z ASO i oni twierdzą że da się jedyne co trzeba zrobić to wyczyścić blokadę, naprawa w ASO polega na podłączeniu czystej blokady, a więc według mnie wyczyszczenie blokady powinno załatwić temat. Pamiętam że w Peugeocie 308 radio zanim zaczęło działać trzeba było do radia dopisać numer VIN auta może tu też trzeba dopisać coś do blokady, może komputer trzyma gdzieś informację o tym że blokada była zablokowana nie wiem. Ale na pewno nie ma opcji żeby czegoś nie dało się zrobić. Zresztą byłem u kilku elektroników i każdy twierdził że już to auto robił i się da więc u mnie tak zakładam poleciało coś jeszcze, a skoro blokada jest zjarana (co widać) to myślę że także mogło się zjarać coś więcej i szczerze powiem na taką odpowiedź liczyłem, zjarana blokada to sprawdź ten przekaźnik... Tak czy siak odzywam się koło środy. Jeśli by ktoś miał problem z uruchomieniem silnika przez blokadę to się to da zrobić należy ją odłączyć i szybkim tempie zdjąć i założyć klemę i auto odpali.

 

Dodano: 20 cze 2013 - 10:16

zrobione, fakt jest to cała procedura, ale da się to zroibić i nie trzeba nigdzie grzebać w sumie prosta rzecz.

Jeśli ktoś będzie miał podobnyproblem proszę pisać na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!