Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o pilną ocene


kvbvs

Rekomendowane odpowiedzi

Połączyłem z już istniejącym Twoim tematem

Witam. Wcześniej pisałem w tym dziale bo szukałem scenica II i zauważyłem że tutaj jest większy ruch a na właściwym nikt nie odpowiedział a bardzo mi zależy na opinii kogoś obiektywnego.

Dziś oglądałem, auto naprawdę jest bardzo ładne, ma w gniotki jakieś niewielkie ale prezentuje się naprawdę dobrze. Brakuje mu tylko naklejki na słupku pomiędzy drzwiami.

Umówiłem się ze sprzedającym na jutro ponieważ chce zabrać ze sobą jakiegoś mechanika.

Auto naprawdę wygląda bardzo dobrze i to wnętrze faktycznie jest jak nowe.

A co Wy o nim sądzicie?

 

http://allegro.pl/scenic-stan-idealny-klimatyzacja-komputer-alufelgi-i3350576920.html

Sceniki I wklejamy do scenic I

Sceniki II do II

Robienie bałaganu nie jest dobrym pomysłem i nic to nie zmieni jeśli nie ma chętnych by jedynki oceniać. poniżej zresztą masz odpowiedzi i oceny tego uta, wiec takie kombinacje sa zbędne. ;)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje uwagi, ale zaznaczam, że mogę się mylić.

Zacznijmy od opisu; niechby się zastanowił jaką ma pojemność, bo benzynowych o mocy 140 KM nie było z pojemnością 1900, ta pojemność to do diesla, a jeśli weźmiemy pod uwagę benzynę i tą moc, to pojemność 1998 - czyli 2 litry. No ale znowuż to spalanie odnosi się do diesla. Nie wiem w co tu wierzyć, bo nie pokazał silnika. Nie ma kontroli trakcji czyli ESP, bo po lewej stronie pod kierą miałby wyłącznik.

Co do zdjęć; może jest bezwypadkowy, ale kiera ma poduszkę w innym odcieniu, klapka paliwa cienko wpasowana, brak wycieraczki szyby tylnej.

Nie jest bogatą wersją, a standardową, czuję, że jest haczyk w opłatach, bo nic o tym nie napisał.

Ciekaw jestem twoich oględzin na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach nie wygląda źle. Przyjrzałbym się tylnym nadkolom. Silnik na pewno 2.0 benzyna, na listwie ma emblemat no i białe zegary.

Kontroli trakcji nie było w 2000 roku. Wycieraczkę tylnej szyby trudno dostać do uchylnej szyby, nasz scenic też bez niej jeździ już kilka lat. Poduszka kierowcy wydaje mi się, że jest ok, sama skóra nie jest wytarta przy jasku i kolor jest podobny.

 

Na samym dole jest dopisane, że aukcja grzecznościowa.

Wnetrze nie wygląda na zniszczone, przebieg może być prawdziwy. Fotel kierowcy nie jest wygniciony, a zazwyczaj przy 150tys km zaczyna się gnieśc z boku, od strony drzwi ( no chyba, że tłuścioch jeździ od początku ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przede wszystkim dziękuje Wam za pomoc i gratuluje „oka”

Auto faktycznie miało malowane tylne błotniki, kiedy przyjechałem na oględziny sprzedający tego nie ukrywał.

poza tym auto jest całe w oryginale szyby są z tego samego roku, lampy oryginalne itd. Itp.sprawdzałem miernikiem lakieru poza błotnikami całe auto nie było malowane.

Sprzedający zgodził się dostarczyć mi samochód na lawecie do wybranego przeze mnie mechanika, sprawdzaliśmy go ponad dwie godziny i z przyjemnością stwierdzam że stałem się posiadaczem Reni.

W związku z tym mam do Was pytanie. Auto prawdopodobnie jeździło na pełnym syntetyku ale nalepka z ostatniej wymiany jest z 2008 roku ;/ więc nie mam pewności czy właściciel nie zmienił oleju na półsyntetyk. I zastanawiam się czy dobrym rozwiązaniem będzie jeśli ja będę zalewał autko półsyntetykiem czy powinno się jednak jeździć na pełnym?

A druga sprawa która mnie bardzo mocno zastanawia to Czy w Niemczech mają zwyczaj przyklejać naklejki z serwisów olejowych na drzwiach? , ponieważ po otwarciu drzwi kierowcy widać naklejkę z kawałkiem napisanych liczb długopisem, reszta jest niezbyt estetycznie zerwana.

 

dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie oleju to się dokładnie nie znam, więc w błąd wprowadzał nie będę.

Odnośnie naklejki, mój szwagier też swojego czasu przyklejał na słupkach, lub obudowach filtra, teraz ma uniwersalne które można sobie nakleić lub przywiązać dołączonym drucikiem.

A odnośnie zakupu - życzę zadowolenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!