Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane vs reszta świata


yaneq

Rekomendowane odpowiedzi

Być może ten temat na forum był już poruszany, być może nie. Jeśli był to proszę administrację o wyrozumiałość.

Czytam to wspaniałe! forum już trochę czasu i muszę stwierdzić, że mnożące się problemy z naszymi Megane utwierdzają mnie w przekonaniu, że to "szmelc". Przepraszam za wyrażenie, wiem jest zbyt ostre. Megane to świetne auta, ponadczasowe, o świetnej linii. Jednak jeśli chodzi o sprawy mechaniczne, ciągle ktoś się z czymś męczy. Powiedzcie mi, laikowi jeśli chodzi o sprawy mechaniczne. Jak Renault Megane maja się w porównaniu do innych aut innych marek tej samej klasy. Czy reszta świata jest bardziej niezawodna? Czy użytkownicy innych marek męczą się także z tyloma problemami? Jak to faktycznie jest w rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yaneq, ja po raz kolejny napiszę na tym forum

czy wg ciebie wymiana sworzni wahacza to usterka z winy samochodu czy też po prostu poprzez eksploatację się zużyła? czy może łożyska kół? czy może amortyzatory? a może to że co 15tyś wymienisz olej to też jest be, nie spotkałem się w megance nawet tu na forum z usterką typu zapchana odma silnik staje itd, nie ukrywam że problemem są samochody z kluczykiem działającym jeszcze na IR i ich problemy z immobilajzerem, co się jeszcze psuje? a zapomniałem filtr powietrza trzeba wymieniać co 20000 jak w każdym innym aucie.

Do tego dodam że megane wśród swoich rocznikowych rywali ma najskuteczniejsze hamulce, brak problemów z chorobami skóry głównie z rdzą, a jeszcze nie są tak paliwożerne jak ich niemieccy koledzy a przy tym oferują wiele przyjemności z jazdy wyższe moce itd.

Jak się megane nie podoba to kup sobie golfa 3 albo astrę tudzież inny kompakt. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie kosztują 50zł tylko... guma stabilizatora MAX 10zł sworznie wahacza 18zł kup sobie do Golfa lub astry hmm i weź pod uwagę że w tych innych samochodach wymienisz to tylko raz a w megane 2 razy policz i zobacz na czyją korzyść jest wynik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt..ze te cześci nie są drogie. tylko czesto bywa tak, ze użytkownik meganki wymieni połowe zawieszenia nim znajdzie przyczynę np. pukania :-? dotychczas podobne problemy znałem tylko z wpisów innych użytkowników tu na forum ale i mnie to sięgnęło, sam dobrze wiesz Robak :mrgreen: juz myslałem, że bedzie dobrze ale dupa, nie jest dobrze :-? jest tylko troche lepiej.. zaraz jadę walczyć dalej, dziś założe stare amory.. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka dyskusja nie ma w ogóle sensu. Przecież forum jest stworzone po to aby pomagać innym użytkownikom, którzy mają z czymś problem, a nie piszemy na forum o zaletach renówek. Więc czytając forum można natknąć się tylko na 'wady' - jeśli w ogóle można to tak określić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Prezes napisał(a):
Idź sobie poczytaj, o wadach innych marek na inne fora, to się dowiesz jakie tam mają problemy
hahaha,ja pracuje w serwisie BMW i powiem Wam,ze plac nigdy nie jest pusty,a ludzie nie przyjezdzaja tu tylko na przeglad.Mnozace sie usterki elektroniczne,padnieze turba czy skrzynie biegow,przeplywomierze powietrza to codzienny problem.Nie ma w tej chwili BEZAWARYJNYCH aut,chyba,ze cofniemy sie 10 Lat do tylu,wtedy mozemy pisac,ze renault to padlo.W tej chwili wszystko od tego zalezy czy masz szczescie i trafisz na dobry egzemplarz,nie wazne jaki model auta. :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  waldek708 napisał(a):
Nie ma w tej chwili BEZAWARYJNYCH aut,chyba,ze cofniemy sie 10 Lat do tylu,wtedy mozemy pisac,ze renault to padlo.W tej chwili wszystko od tego zalezy czy masz szczescie i trafisz na dobry egzemplarz,nie wazne jaki model auta. :mrgreen:

 

Tą trafną konkluzją, chyba bym zakończył ten temat. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!