Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ampery uciekly - odpalic nie chcial


Rekomendowane odpowiedzi

Wsiadam do auta ok 12:00 przekrecam kluczyk i juz cos mi sie nie podoba - nie gaśnie kontorlka od abs'u. Powtarzam procedure to samo kontrolka abs i serv swieci - nie mam czasu wiec przekrecam kluczyk i.. poza tym ze zapalila sie jeszcze kontrolka poduszki NIC!

Szybkie rozeznanie (światła, dmuchawa) akumulator mocno rozladowany - kable odpalamy i juz.

I wszystko bylo by proste gdyby nie fakt ze wczesniej o 7:30 auto zapalilo na dotyk przejechalem jakies 20-30km po tem stal 4 godziny i nie zapalil.

Wszystkie klapy byly pozamykane zadne swiatelko sie nie swiecilo - może zwarcie? ale gdzie?

Macie jakies pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej obstawiałbym uszkodzenie obwodu ładowania lub samego alternatora zmierz napięcie ładowania

chyba że poszła któraś z cel akumulatora np ze starości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma wiatrak nawiewu przy wyjętym kluczyku? No chyba że masz tak że jest zasilany nawet bez przekręconego kluczyka. Ja bym zaczął od zbadania akumulatora. W sklepach z akumulatorami powinni mieć przyrząd do pomiaru obciążalności aku. Kiedyś kupiłem na giełdzie aku i okazało sie że jest fabrycznie walnięty. Facet na gwarancji mi wymienił i było ok. Objawy miałem identyczne tzn. bez świecenia kontrolek ABS i poduchy bo to było w polonezie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudu, bo kiedyś tak bylo z wiatrakami - jak przekaznik nie puscil do konca to wiatrak czy tez swiatla potrafily rozladowac akumulator powolnym ubytkiem.

Dzis rano (tak jak i wczoraj) zapalil na dotyk - trudno mi uwierzyc ze to akumulator ale i tak go sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

ostatnio mialem podobna przygode. Wyjechalem z warsztatu po wymianie oleju na parking i poszedlem zaplacic po powrocie do mojej Renaty chcac ja odpalic uslyszalem od niej RZUCIŁAM PALENIE ! Problemem okazala sie peknieta klema "+", ktora oczywiscie musialem wymienic w ASO bo pan w sklepie z czesciami zabił mnie smiechem jak zapytalem czy takie maja. Koszt wymiany z robocizna 78 zł. !! :cry: ale jakos to zniosłem no i dodatkowo chcieli 50zł za kody do radia, ktorych nie chcialem bo przeciez jest internet :mrgreen:.

Sprawdz klemy bo oryginalne sa strasznie liche (cienka blaszka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peruka, to z czego ta klema jest zrobiona, ze tyle kosztuje :mrgreen: Ja wymieniałem i mam taką za 5 pln, uniwersalną, odlew mosiadzopodobny. Praktycznie w każdym sklepie z częściami motoryzacyjnymi takie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano

z grawerka VALEO to chyba przesada ale ta klema bardzo rozni sie od "-" ma jeszcze jakis opornik albo bezpiecznik. Przy okazji wymienilem ale juz sam kleme "-" za ktora musialem wybulic 4 złociaki :mrgreen:.

Mam Renate z 2000 r. moze zobaczcie w waszych maszynach jak to wyglada.

Pozdrawiam

 

[ Dodano: 2008-08-09, 00:24 ]

chyba Valeo nie robi takich szpargalow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piok, a może wyczyszczenie styków pomoże? Tzn. + i - przy karoserii od aku, masa od silnka, styki na kablu od rozrusznika. Ja miałem te same objawy, lecz tylko wtedy gdy padał deszcz lub powietrze było wilgotne. Po 3 miechach dochodzeń udało sie. Czyszczenie i przesmarowanie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hiphoper, nie to musi być coś orginalnego :), dlatego że nie ma żadnej powtarzalności sytuacja zdarzyła sie tylko dwa razy w ciągu roku.

Po dłuższych rozważaniach przyjąłem że to zasilanie wzmacniacza kradło ampery ale pewności nie mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!