Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc w ocenie i zakupie Scenica II


kwasik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o motoryzację ale jestem zainteresowany kupnem Scenica II mam na to jakieś 14-15 tyś. I głównie mam dylemat czy kupić w dieselu czy w benzynie i może z czasem przerobić na gaz. Śledzę trochę w internecie aukcje i wpadły mi w oko takie dwa modele w benzynie:

http://allegro.pl/renault-scenic-ii-1-6-benz-klima-2-kpl-kol-okazja-i3455129729.html

http://allegro.pl/renault-scenic-ii-2003-2004-1-6-benzyna-climatron-i3453504856.html

Dlaczego benzyna?? Bo ktoś mi kiedyś powiedział że jak diesel się zepsuję do jego naprawa jest dużo droższa od benzyny a może ktoś mi może wyjaśnić jakie są lepsze silniki w Scenikach i jakie są o nich opinie z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych pieniądzach to celował bm właśnie w roczniki 2004-2005. Nowszych w dobrym stanie i przystępnym wyposażeniem to trudno znaleźć.

1.

Coś podejrzanie to wygląda, ale po kolei:

- kombinowany z tyłu - plastik na tylnym zderzaku jest inny niż na klapie bagażnika. Nie wiem, który jest oryginalny;

- lewe ramie wycieraczki przedniej (mocowanie pióra) z modelu z pierwszej fazy produkcji 2003-2004, a prawe ramie już po 2004-. Które oryginalne? nie wiem, trzeba by znać datę produkcji. Ale było kombinowane;

- wyświetlacz nie jest podświetlony, a przy otwartych drzwiach powinien być i gaśnie dopiero po ok. 15-20 min. Dlaczego tyle czekano (przypadkiem czy celowo). Może żeby ukryć jakiś komunikat/kontrolkę usterki? Do sprawdzenia;

- uszkodzona prawa kratka nawiewu konsoli środkowej;