Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pilarka spalinowa

damiar

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję zakup pilarki spalinowej. Jako, że nie mam za wiele doświadczenia w tym zakresie, proszę kolegów o pomoc w wyborze odpowiedniej.

Zakupu chcę dokonać teraz, ponieważ mam do pocięcia 6 kubików drzewa sosnowego - metrowe pnie o średnicy nawet do 30 cm. Czytając poradniki już wiem, na co mniej więcej zwracać uwagę przy zakupie takiego sprzętu, jednakże zróżnicowanie cenowe jest tak ogromne, że sam nie wiem co kupić. Chciałbym dokonać zakupu na lata, a nie na kilka godzin pracy. W związku z czym, czy konieczny jest zakup pilarki firmowej np. Stihl, Husqvarna, Oleo-Mac (mam od nich kosiarkę spalinową już 4 sezon i jestem bardzo zadowolony)? Ceny ich sprzętu są niebotyczne. Może ma ktoś pojęcie o tych rzeczach, może nie trzeba firmowego sprzętu aby dobrze służyło?

Taką "chińszczyznę" można już kupić za 200 zł, ale czy to jest godne polecenia?

Po zapoznaniu się z tematem myślę, że długość prowadnicy 35 cm, moc 2-3 KM w zupełności wystarczy? Planuję ją wykorzystywać do:

- wspomniane cięcie drzewa opałowego, taka praca raczej co roku;

- jak już zakupie, to wezmę się też za wycinkę drzew - głównie brzoza, osika;

- jakieś drobne prace przydomowe, w ogrodzie.

Planuję na to przeznaczyć jakieś 700 zł. Czy za te pieniądze kupię już coś sensownego, żeby służyło przez długi czas?

Doradźcie coś, jakiego sprzętu Wy używacie, czy jesteście z niego zadowoleni?

Ja mam zwykłą kupioną w MAKRO poniżej 200zł. Nazywa się to NAC i prowadnicę ma 45 cm i coś około 2,4KM.

Używam sporadycznie szczególnie do pozyskania drewna do grilla.

Drobne prace w ogrodzie tez to wykonuje.