Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja dodatkowego sterownika zamka centralnego.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

Zgodnie z manualem zamontowałem u siebie centralkę(50% szans że się dobrze podepnie zamknij/otwórz a człowiek i tak to zamieni;/), wszystko działa, problem jest tylko z sygnalizacją kierunkowskazami.

Dwa brązowe podłączyłem do odpowiednich przewodów z kostki w lewym progu(pomarańczowy i kawowy) chodzi o to że prawy kierunkowskaz nie zawsze się uruchamia(z lewym wszystko dobrze, prawy czasem zamiast mignąć dwa razy miga raz). Odpiąłem lewy (sprawdzałem lutowanie) i prawy działał dobrze, ktoś ma jakąś radę co może być nie halo?

Poza tym padł mi silniczek w centralnym klapy(rozsypał się komutator) czy wersja coupe ma tak samo rozwiązane zamykanie jak hatchback czy scenic(od czego to podebrać)?(wersja 1ph1 i 1ph2 mam nadzieje ma tak samo) - nie uśmiecha mi się wydawanie za taką pierdółkę 150zł(allegro) jutro podjadę na jakiś szrot ale o coupe może być trudno.

 

Może komuś przydadzą się te informacje - silniczek/mechanizm centralnego zamka tylnej klapy do coupe pasuje od scenica, problem jest w wersji auta przed lub po lifcie, przedliftowe miały siłownik jak przy wlewie paliwa, poliftowe mają na silniczku i zębatce. Do mojego coupe kupiłem od scenica z anglii(uwaga trzeba zamienić styki - przy wersji ang wtyczka jest mocowana odwrotnie i klapa działa odwrotnie niż drzwi)

Edytowane przez Alone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 11 miesięcy temu...

Witam. Mam niecodzienny problem i chciałbym sie nim podzielić może zmagał się z podobną sytuacją i pomoże. Mianowicie z powodzeniem używałem przez okres 2 lat uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który nabyłem w sieci za niewielkie pieniądze. Pewnego razu podchodzę do samochodu i beka. Nie mogę otworzyć samochodu z pilota. Użyłem drugiego pilota i też nic. Postanowiłem kupić następny taki sam sterownik gdyż byłem przekonany, że tu leży problem. Wpiąłem go w istniejącą instalację, dodam tylko że instalacja poprawnie wykonana łącznie z zasilaniem i sterowaniem negatywnym (-) z przycisku centralnego zamka na konsoli. Instalacja banalna zresztą koledzy na forum umieszczali manuale jak to należy wykonać i za bardzo nie da sie popełnić błędu podczas instalacji zwłaszcza, że to wszystko działało do czasu. Niestety po wpięciu nowej centralki i próbie wprogramowaniu pilotów zero oddzewu. Słyszalem tylko cyknięcie przekaźnika ale centralka nie reaguje wogóle na polecenia z pilota. Szczerze powiedziawszy już sam nie wiem o co tu może chodzić. Pomoże ktoś? Z góry dzięki;)

Edytowane przez Junek88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Manualnie działa bez zarzutu. Przy zamykaniu jedynie słychać dziwny dźwięk jakby jeden siłownik troszkę ciężej pracował ale ogólnie wszystko działa z tego przycisku na desce. Przedzwoniłem przewody przychodzące na wtyczkę do tego przycisku. Pomiędzy pinami 1 i 5 czyli sygnałami otwórz/zamknij nie ma przejscia. Wszystkie pozostałe piny zwarte ze sobą. Nie wiem jeszcze do czego służą te 3 piny, chyba ten środkowy (3) to jest zasilanie podswietlenia przycisku a piny 2, 4 to chyba GND. Mimo wszystko to raczej nie tu szukać przyczyny dlaczego sterownik nie wspolpracuje z pilotem...

Edytowane przez Junek88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli ktoś zastanawia się czy kupić sobie samemu sterownik i w to się bawić czy oddać do specjalisty to chyba lepiej spróbować samemu,u mnie do Megane w Coupe chcą 250 zł za takie coś więc jak kto woli,ciekawe ile zawołali by za auto w kombi.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Siemka wszystkim,

Odgrzebuje temat, planuje u siebie w megi 1 ph2 sedan zamontować sterownik, żeby móc otwierać autko z pilota. Aktualnie mam chyba CZ, jak otwieram auto przekręcając kluczykiem w zamku drzwi kierowcy to otwiera się wszystko, łącznie z bagażnikiem. Przycisk zamka w środku również śmiga elegancko wszystko się zamyka i otwiera. "Pod" lampkami na suficie mam podświetlaną na czerwono kłódkę.

 

W tym wątku znalazłem schemat chyba zamka centralnego i przycisku który wklejam pod tekstem. Patrze patrze i jak rozumiem otwarcie i zamknięcie auta z przycisku odbywa się poprzez zwarcie fioletowego/różowego "kabla" do masy? Jeśli tak to czy wystarczy podpiąć sterownik pod te kable, pod stałe zasilanie np z kostki od radia i pod masę? Masa dowolna więc może być też od radia np? Oczywiście pozostaje kwestia sterownika, znaleźć taki, który mi to obsłuży w taki właśnie sposób, jak macie info o takim wynalazku to dajcie znać, ewentualnie pozostaje jakieś drucenie sam odbiornik z pilotem do tego jakiś custom do zwierania tych lini. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie czy to ma ręce i nogi 😁.

 

Schemat z tego wątku z przyciskiem:

https://megane.com.pl/uploads/monthly_09_2013/post-3001-0-71986900-1379706373.jpg

 

schem alarm.JPG

Edytowane przez JanW
Połączyłem dwa posty o tym samym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!