Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja dodatkowego sterownika zamka centralnego.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

Zgodnie z manualem zamontowałem u siebie centralkę(50% szans że się dobrze podepnie zamknij/otwórz a człowiek i tak to zamieni;/), wszystko działa, problem jest tylko z sygnalizacją kierunkowskazami.

Dwa brązowe podłączyłem do odpowiednich przewodów z kostki w lewym progu(pomarańczowy i kawowy) chodzi o to że prawy kierunkowskaz nie zawsze się uruchamia(z lewym wszystko dobrze, prawy czasem zamiast mignąć dwa razy miga raz). Odpiąłem lewy (sprawdzałem lutowanie) i prawy działał dobrze, ktoś ma jakąś radę co może być nie halo?

Poza tym padł mi silniczek w centralnym klapy(rozsypał się komutator) czy wersja coupe ma tak samo rozwiązane zamykanie jak hatchback czy scenic(od czego to podebrać)?(wersja 1ph1 i 1ph2 mam nadzieje ma tak samo) - nie uśmiecha mi się wydawanie za taką pierdółkę 150zł(allegro) jutro podjadę na jakiś szrot ale o coupe może być trudno.

 

Może komuś przydadzą się te informacje - silniczek/mechanizm centralnego zamka tylnej klapy do coupe pasuje od scenica, problem jest w wersji auta przed lub po lifcie, przedliftowe miały siłownik jak przy wlewie paliwa, poliftowe mają na silniczku i zębatce. Do mojego coupe kupiłem od scenica z anglii(uwaga trzeba zamienić styki - przy wersji ang wtyczka jest mocowana odwrotnie i klapa działa odwrotnie niż drzwi)

Edytowane przez Alone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 11 miesięcy temu...

Witam. Mam niecodzienny problem i chciałbym sie nim podzielić może zmagał się z podobną sytuacją i pomoże. Mianowicie z powodzeniem używałem przez okres 2 lat uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który nabyłem w sieci za niewielkie pieniądze. Pewnego razu podchodzę do samochodu i beka. Nie mogę otworzyć samochodu z pilota. Użyłem drugiego pilota i też nic. Postanowiłem kupić następny taki sam sterownik gdyż byłem przekonany, że tu leży problem. Wpiąłem go w istniejącą instalację, dodam tylko że instalacja poprawnie wykonana łącznie z zasilaniem i sterowaniem negatywnym (-) z przycisku centralnego zamka na konsoli. Instalacja banalna zresztą koledzy na forum umieszczali manuale jak to należy wykonać i za bardzo nie da sie popełnić błędu podczas instalacji zwłaszcza, że to wszystko działało do czasu. Niestety po wpięciu nowej centralki i próbie wprogramowaniu pilotów zero oddzewu. Słyszalem tylko cyknięcie przekaźnika ale centralka nie reaguje wogóle na polecenia z pilota. Szczerze powiedziawszy już sam nie wiem o co tu może chodzić. Pomoże ktoś? Z góry dzięki;)

Edytowane przez Junek88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Manualnie działa bez zarzutu. Przy zamykaniu jedynie słychać dziwny dźwięk jakby jeden siłownik troszkę ciężej pracował ale ogólnie wszystko działa z tego przycisku na desce. Przedzwoniłem przewody przychodzące na wtyczkę do tego przycisku. Pomiędzy pinami 1 i 5 czyli sygnałami otwórz/zamknij nie ma przejscia. Wszystkie pozostałe piny zwarte ze sobą. Nie wiem jeszcze do czego służą te 3 piny, chyba ten środkowy (3) to jest zasilanie podswietlenia przycisku a piny 2, 4 to chyba GND. Mimo wszystko to raczej nie tu szukać przyczyny dlaczego sterownik nie wspolpracuje z pilotem...

Edytowane przez Junek88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli ktoś zastanawia się czy kupić sobie samemu sterownik i w to się bawić czy oddać do specjalisty to chyba lepiej spróbować samemu,u mnie do Megane w Coupe chcą 250 zł za takie coś więc jak kto woli,ciekawe ile zawołali by za auto w kombi.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Siemka wszystkim,

Odgrzebuje temat, planuje u siebie w megi 1 ph2 sedan zamontować sterownik, żeby móc otwierać autko z pilota. Aktualnie mam chyba CZ, jak otwieram auto przekręcając kluczykiem w zamku drzwi kierowcy to otwiera się wszystko, łącznie z bagażnikiem. Przycisk zamka w środku również śmiga elegancko wszystko się zamyka i otwiera. "Pod" lampkami na suficie mam podświetlaną na czerwono kłódkę.

 

W tym wątku znalazłem schemat chyba zamka centralnego i przycisku który wklejam pod tekstem. Patrze patrze i jak rozumiem otwarcie i zamknięcie auta z przycisku odbywa się poprzez zwarcie fioletowego/różowego "kabla" do masy? Jeśli tak to czy wystarczy podpiąć sterownik pod te kable, pod stałe zasilanie np z kostki od radia i pod masę? Masa dowolna więc może być też od radia np? Oczywiście pozostaje kwestia sterownika, znaleźć taki, który mi to obsłuży w taki właśnie sposób, jak macie info o takim wynalazku to dajcie znać, ewentualnie pozostaje jakieś drucenie sam odbiornik z pilotem do tego jakiś custom do zwierania tych lini. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie czy to ma ręce i nogi 😁.

 

Schemat z tego wątku z przyciskiem:

https://megane.com.pl/uploads/monthly_09_2013/post-3001-0-71986900-1379706373.jpg

 

schem alarm.JPG

Edytowane przez JanW
Połączyłem dwa posty o tym samym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!