Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zabezpieczenie przed złodziejem


Rekomendowane odpowiedzi

Tylko wtedy ubezpieczyciel może Ci nie wypłacić z AC, uznając że "nie dochowałeś należytej staranności" i tym samy sprowokowałeś kradzież. :)

 

Według mnie w obecnych czasach najskuteczniejsze jest proste (acz skuteczne :) ) zabezpieczenie mechaniczne, ew. ukryty pstryczek elektryczek. Dzisiaj złodziej nie jest na coś takiego przygotowany, tylko taska ze sobą komputery i inne zabawki elektroniczne. Oczywiście jest to obejścia jak się złodziej uprze, ale 1 - nie ma/szkoda mu na to czasu, a 2 - po co, jak obok ma inne auto bez takich "dodatków".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U moich rodzicow zamontowalismy takie ustrojstwo, gdzie trzeba zamknac obwod elektryczny dotykajac srubki podlaczonej do imobilajsera i jakiejs masy. Tanie to bylo i chyba skuteczne;p jak zapomnialem tego rozlaczyc i oddalem auto do serwisu to za chiny ludowe nie umieli sami tego wylaczyc. Tylko pytanie czy da sie to zalozyc do samochodu naszprycowanego elektronika - system hands off ?

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w aucie blokadę skrzynii biegów (nie wiem czy fabryczna czy dorabiana). Mam pytanie czy używanie jej (mocuje się na wstecznym biegu), może powodować w dłuższej perspektywie jakieś problemy ze skrzynią biegów, szybsze zużycie itp..? Poprzedni właściciel podobno tego nie używał (auto garażowane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po za tersowaną kobrą ma jeszcze w samochodzie jedno zabezpieczenia bardzo proste oparte na kilku przekaźnikach które odłaćzają komputer wtrysku. Po prostu pod kabelki zasilające komputer wstysku podłączyłem przekaźnik cewka tego przekaźnika jest strowana przez dwa inne przekaźniki jeden jest podłączony pod alarm w momecie uruchomienia się alarmu i sygnału dzwiękowego nie ma możliwości przełączenia cewki przekaźnika 1 chyba że ktoś go znajdzie w samochodzie i podłaćzy na krótko pod 12V lub rozbroi i zewrze kabelki. A oczywiście w kabinie jest schowany przycisk sterujacy przekaźnikem 3 a ten przekaźnik steruje również cewką przekaźnika 1. Zagmatwane jest to dość mocno i sam się w tym nie łapie ale działa i raczej dla złodzieja który ma 1 min na rozbrojenia autka wystarczy. Zeby było fajniej i trudniej układ jest zasilany oddzielnym akumulatorem którego obwód jest podpięty pod elektro zamek w drzwiach i odcianaodcina zasilanie po zamknieciu drzwi po otwarciu obwód się otwiera prąd płynie przekaźniki dzałają my jedziemy a akumulator przy okazji się ładuje. W brew pozorom układ jest bardzo prosty i tani w stworzeniu najdroży jest chyba z tego wszystkiego jakiś w miarę pożądny akumulator za który zapłaciłem chyba 74zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może od razu zostaw otwarte drzwi, żeby nie uszkodził zamka lub nie wybił szyby ^^

Wtedy możesz nie dostać odszkodowania.

Ale serio wolę nie zastać auta tam gdzie zostawiłem, niż wrócić i zobaczyć potłuczone szyby, poszarpaną deskę, porysowane i cokolwiek jeszcze.

Zresztą po to bierze się ubezpieczenie aby kradzieżą się nie zamartwiać.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - skąd ubezpieczyciel będzie wiedział czy zostawiłeś drzwi otwarte czy złodziej był na tyle sprytny, że je sobie otworzył, po drugie tak na poważnie - jak masz wykupione AC to potłuczone szyby, poszarpana tapicerka itp. zostaną naprawione właśnie z tego ubezpieczenia a jak Ci auto ukradną to NIGDY nie dostaniesz 100% wartości samochodu - obyś nigdy się o tym nie przekonał na własnej skórze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam najtańszego, mam pakiet dilerski i jestem pewien że jak komuś ukradną samochód to nie dostanie tyle kasy ile to auto w rzeczywistości jest warte, nikt nie uwzględnia niedawno wymienianych części, dbanie o samochód i jego stan techniczny, tylko zimno kalkulują wartość auta na podstawie tabel, które kwartalnie lub nawet miesięcznie są aktualizowane i wg których auto drastycznie traci na wartości.

 

Kolego Michal.A. nowe zdania zaczynamy z dużej litery. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pakiet dilerski i jestem pewien że jak komuś ukradną samochód to nie dostanie tyle kasy ile to auto w rzeczywistości jest warte

Dostanie pod warunkiem, że podczas zawierania ubezpieczenia zostanie zaznaczona kwota z dnia ubezpieczenia do rozliczeń. Mam tak w pakiecie dilerskim taki zapis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!