Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Ranault Megane RS


largo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Nie będę mnożył tematów, tylko pozwolę się podpiąć pod ten, gdyż też szukam godnej uwagi RSki (najlepiej 4/5 drzwi, bezwypadek ewentualnie do drobnych poprawek lakierniczych, autko w które nie trzeba będzie wpakować fortuny, żeby jeździło). Z wyposażenia fajnie jakby miała ksenony. Mam na auto powiedzmy ze 23 tys zł (muszę jeszcze zostawić trochę na ubezpieczenie, opłaty, itd.).

Przepraszam jeśli, któreś z wymienionych aut było już opisywane, ale część starych linków wygasła, więc widziałem tylko opisy.

Co myślicie o tych:

auto1 To raczej nie wygląda mi na R26.

auto2 Podejrzanie tanie :blink:

auto3

auto4 Tutaj budżet niby nieznacznie przekroczony, ale może warto?

auto5 Ta opcja wydaje mi się najfajniejsza - 5 drzwi, z ceny może trochę by zeszli. Pytanie jaki stan.

 

Bardzo proszę ekspertów bądź osoby, które autka widziały o jakąś opinię. Niestety większość aut w Polsce, które obecnie znajduje się w komisach jest robione z 2-3, przystanku i przydrożnych słupków.

A może ktoś ma na sprzedaż RSkę w dobrym stanie i mieszczącej się w budżecie(widziałem Shymka, ale zdecydowanie przekracza budżet)?

 

Wydzielono do nowego tematu. Każdy użytkownik ma swój temat dotyczący zakupu auta.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1: To na pewno nie jest r26 bo te były tylko i wyłącznie po lifcie czyli od grudnia 2006 roku.

Na pewno miał tez robiony przód - phase1 wszystkie wychodziły z xenonami na soczewce - tu jest zwykły reflektor odbłyśnikowy. Ponadto radio nie jest ori a ręczny i konsola srodkowa nie pochodzą od Sporta (ręczny powinien być polakierowany na czarno jak zegary, tak samo obwódka wyświetlacza klimy w konsoli ktróa zresztą jest z phase 2 bo podświetlana na jasno a nie na pomarańczowo :blink: )

O mocy tego auta się nie wypowiadam - fajnie jakby miało choć serię ;) :P :P :P

2: Lampy tył phase 2 a znaczek renault sport nie z tej strony. Jak na przebieg to strasznie zniszczone wnętrze ma. Tyle nadkola do lakierowania - widać pod drzwiami jak zjechane do podkładu już jest od kamieni, piasku i kij wie czego

3: Fajnie "prosto" przyklejony znaczek renault sport na tylnej klapie. Tu też dobite wnętrze jak na przebieg.

4: Felgi 17" z clio 3 sport, wyłamany trójkąt przy lusterku pasażera (z zewnątrz), tył znaczek RS po dobrej stronie ale jest z phase 1 (phase 2 miało inną czcionkę), tak samo pokrywa silnika z phase 1 oraz brak plastików po lewej stronie komory.

5: hehehehehe - jakby co to znam poprzedniego właściciela który załatwił auto tak:

thumb_hosting_zdjec_1358249700__meg_rs_uszk_11.jpg thumb_hosting_zdjec_1358249647__meg_rs_uszk_00.jpg thumb_hosting_zdjec_1358249662__meg_rs_uszk_19.jpg thumb_hosting_zdjec_1358249606__meg_rs_uszk_24.jpg

Dziwnie mu wpisali iż jest to 2005 rok a wtedy phase2 jeszcze nie było :blink:

Jakby podali VIN to mogę sprawdzić czy to na 100% to samo auto :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po pierwsze - zderzaki od zwykłej wersji a nie od Sporta. Znaczków RS w listwach drzwiowych brak. We wnętrzu brak części konsoli środkowej - od strony pasażera widać. Fotele też chyba nie ze Sporta.

O przyspieszeniu poniżej 6 sekund można zapomnieć nawet jeśli ma taką moc jak napisał sprzedawca co raczej też wyssane z palca jak bezwypadkowość tego auta...

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby podali VIN to mogę sprawdzić czy to na 100% to samo auto :)

To nie to samo auto...już ponad pór roku temu pisałem co to za rodzyn podczas gdy szukałem auta dla siebie... Wtedy ta meg stała za 28500 i ani grosza mniej. Po nr VIN wyszło, że auto to 1.5 dyszel :( Właściciel tlumaczył, że auto miało profi przekładkę we Francowni :(

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł, żeby do sporta zarzucić wygląd od zwykłej megany, na drodze potem niezłe ździwko musi być :)

Owszem sam o tym myślałem tylko... pojawia się kilka komplikacji - choćby skierowanie powietrza na IC poprzez fabryczne osłony kierunkowe w Sporcie. Do zwykłego zderzaka to nie pasuje. Wlot powietrza też jest mniejszy a co za tym wszystkim idzie - fabryczny IC dostaje mniej zimnego powietrza i choćby z tego powodu nie ma co wierzyć w te 270KM ;) (aby uzyskać taką moc musiałoby być w Meganie zmienione: Wydech + DP + IC + dolot z wkładką filtra i na koniec wirus)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak unika - kratka wlotu w zderzaku po stronie kierowcy jest ze zwykłego megane, brak daszku/spojlera i oznaczenia Renault sport na tylnej klapie, światła tył phase 2, poduszka kierowcy phase 2, gałka skrzyni biegów też phase 2 :notacrook:

także kolejny unikatowy SKŁADAK :!:

 

P.S. Fotel kierowcy wygląda na 170 tys przebiegu a nie 76 :!:

Jeśli to jest to auto co stało z rok temu na sprzedaż w komisie w Olsztynie (a tak wygląda) to miało dzwon tyłem (cała podłoga zmieniana) i przygodę przodem (strona pasażera).

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niecałe 80tys km, a turbina już była regenerowana :notacrook: Fotel kierowcy rzeczywiście zjechany, mam pełną skórę u siebie w lagunie i przy większym przebiegu wygląda o wiele lepiej, a ja raczej często wsiadam/wysiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze do postu Shymka

 

w 2004 Phase 1 tapicerka skórzana była obszyta pomarańczową nicią + pomarańczowe pasy, ta na zdjęciu jest obszyta w srebrne dodatki pochodzi również z wersji phase 1 - poprawiam, rzeczywiście była także srebrna

 

ponadto filtr paliwa nie występuje osobno tylko razem z pompą

tylne amortyzatory pasują tylko od wersji sport

 

patrząc na ilość uszczelek wymienianych w silniku wnioskuje że silnik musiał przejść chyba remont generalny skoro wszystko zostało rozebrane i wymienione,

 

wg. mnie to jakiś składak

 

ps. podoba mi się 4 zdjęcie pod tytułem lampka drzwi :!::):notacrook:

Edytowane przez krrizz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - tapicerka jest ok. W phase 2 było inne logo Renault Sport i to na zagłówku. Tu haft jest stary i na oparciu czyli dobrze. Faktycznie 70 tys, turbo regenerowane i kapitalka silnika to jakiś żart. Gdybym u siebie nie zakuwał silnika to bym nie musiał go nawet dotykać - po rozebraniu (przelot 100 tys km) w środku wyglądał jak nowy - nawet panewki były w stanie na kolejne 100 tys km. tłoki, korbowody, gładzie cylindrów nie nosiły śladów użytkowania. Turbina też po takim przebiegu była ok - nawet teraz jeździ już w innym aucie (a u mnie nie miała lekko i przez 30 tys. km była podkręcona na maxa :notacrook: )

Co do amorów to producentem ori amorów do Sporta jest Kayaba właśnie :!: (KYB)

Filtr paliwa występuje jako taka śmieszna siateczka w pompie paliwa. Katalogi części mówią jednak co innego (tak samo jak z amorami) i potem sprzedawcy wciskają użytkownikom co mówi katalog. Ja też sam się na to naciąłem a potem nie było gdzie filtra zamontować :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Filtr paliwa występuje jako taka śmieszna siateczka w pompie paliwa. Katalogi części mówią jednak co innego (tak samo jak z amorami) i potem sprzedawcy wciskają użytkownikom co mówi katalog. Ja też sam się na to naciąłem a potem nie było gdzie filtra zamontować :)

Filtr paliwa nie był montowany fabrycznie we wszystkich krajach. Jeśli dobrze pamiętam, to w Anglii meganki nie miały tego filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!