Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wtryskiwacze 1.5 dCi - regenerować??


GregMegi

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu widać, że sprzedajesz ten środek lub masz zlecenie na jego reklamę. Takich cudownych środków jest na rynku mnóstwo ale nie ma żadnych obiektywnych badań na ich temat. Większość producentów samochodów zabrania dodawania takich uszlachetniaczy więc każdy robi to na własne ryzyko.

 

Nie tyle sprzedaje co stosuje (dosyć często), jak pisałem Preparat jest stosowany w ASO z pozytywnym skutkiem

Reklamuje - bo preparat jest wart kilku słów, oczywiście są inne na rynk (nie miałem z nimi do czynienia, więc nie wypowiadam się).

Ostatnie Twoje zdanie jest nieprawdą - Renault np. nie zabrania stosowania tego typu preparatów w ręcz przeciwnie w swojej ofercie również ma podobne środki - są jedynie zdecydowanie za drogie (jeśli cena nie uległa zmianie to ok 160 zł/250ml).

Badania na ich temat są prowadzone przez wszystkich producentów tych środków. Firma Forte publikuje dodatkowo biuletyny techniczne dotyczące sposobów postępowania w razie konkretnych problemów z elementami silnika.

 

Dodano: 02 wrz 2012 - 09:51

I się kolega myli bo są silniki diesla jako 2T stosowane np w kolejnictwie w lokomotywach.

...to już "MRAREK", mi uświadomił. Faktycznie są takie silniki...

Edytowane przez OE Reniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to uważasz za obiektywne badania? A możesz zamieścić link do tych badań prowadzonych przez forte? Zakres, metodyka, wyniki, itp?

...oczywiście że wszystko zależy co kto uważa - to normalne.

Mógłbym zeskanować całą dokumentacje techniczną Forte dotyczącą zanieczyszczeń w silnikach która zawiera szczegółowe opisy reakcji zachodzących zarówno w układzie olejowym jak i paliwowym silników spalinowych wraz z wynikami pomiarów wykonanych przed i po zastosowaniu konkretnych czynności (w tym pomiary korekcji wydatków wtryskiwaczy), a dla bardziej opornych zamieszczone są zdjęcia części silników z i bez zastosowanego preparatu. Biuletyny techniczne są dostępne jedynie po uzyskaniu dostępu do serwisu Forte.

Tylko nie wydaje mi się aby ktoś męczył sobie wzrok przy czytaniu a potem napisał - np.że literki były za małe (chociaż to złośliwe)

Wracając do wtryskiwaczy - jeśli ktoś zna zasadę działania wtryskiwacza układu CR, będzie mógł sobie wyobrazić jak duży wpływ na wydatek paliwa ma zanieczyszczenie które jednak powstaje podczas eksploatacji nawet przy stosowaniu najlepszego paliwa.

Post dotyczy pytania czy warto regenerować? - jeśli wtryskiwacz nie jest uszkodzony lub zanieczyszczony w wyniku uszkodzenia innych elementów układu (np. podczas uszkodzenia pompy), myślę że warto się zastanowić nad zastosowaniem tego lub podobnego środka (nie mam na myśli preparatów ze stacji lub hipermarketów), ponieważ z mojego doświadczenia wiem że można poprostu zaoszczędzić trochę pieniędzy.

 

Polecam kontakt z p.Romanem Gradkowskim i konsultacje (numery na stronie www.forte-nwe.pl - myślę że rozwieje wszystkie możliwości.

 

Sam polecam bo jak już pisałem - widziałem, i myślę że to dobra alternatywa dla mechanicznego czyszczenia w serwisach specjalistycznych.

 

...aha dobrym przykładem działania takiego środka jest obserwowanie parametrów wydatku wtryskiwaczy podczas czyszczenia (co jest zalecane podczas czyszczenia przez Forte). Najczęściej wtryskiwacze przekraczające normę przewidzianą przez Renault 1 / -1 mm³/cp i wskazują na konieczność wykonania dodatkowych testów szczelności układu wracają do opisywanej normy (spotkałem się co prawda w silniku G9T, z wartością jednego wtryskiwacza ok. 2.2 mm³/cp który po ok godzinie pracy na czystym środku wrócił do 0.6 mm³/cp) - fakt że gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył.

Edytowane przez OE Reniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!