Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pytanie o cewki i świece


KubaBerger

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :?:

W zeszły tygodniu stałem się posiadaczem autka Renault Megane 1,4 16V z roku 2002 przebieg 48 tysięcy. Od kilku dni czytam to forum żeby co nieco liznąć, a że jestem zupełnym laikiem w dziedzinie motoryzacji tym bardziej otwieram oczy ze zdumienia.

Zgodnie ze znalezionym postem tegoż forum sprawdziłem jakie mam cewki bo chyba to najbardziej awaryjna część tego autka no i oczywiście firma Sagem króluje :?:.

Często wyjeżdzam zagranicę i proszę o poradę czy wymienić je od razu na inne? Sporo przeczytałem o cewkach Beru czy one są bezawaryjne i moge liczyć na to że kilka lat podziałają? Wszyscy wypowiadają się że Sagem to lipa co do tego wszyscy sa zgodni a czy komuś popsuły się Beru jeżeli tylko takowe w komplecie miał założone.

Na początek powinienem też wymienić świece jakie polecacie?

Autko bardzo mi sie podoba przesiadłem się z Fiata Punto ale po przeczytaniu tuli niepochlebnych opini juz sam nie wiem. Jeździ się milutko wszystko działa jak należy jak narazie jestem wniebowzięty, ale wizja tego że autko stanie mi gdzieś w Austri brrrrrr.

Gdzie jest syumbol silnika? Szukałem ale nie znalazęłm. Pewnie nie wiem gdzie szukać;)

W przyszłości myślę o założeniu gazu.

Aha znalazłem na allegro takie cewki

 

Beru 1

Beru 2

Jedna droższa druga tańsza różnią się opakowaniami które sa pewnie i nieawaryjne? Cewek Denso nowych nie znalazłem.

 

Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich fachowców i tych trochę mniej rozgarniętych jak ja :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KubaBerger, jest gdzieś wątek "Jakie świece.." tam już napisaliśmy chyba wszystko w tym temacie.